okee sorry lees het nu ook terug en zie dat het er best raar staat haha stomme autocorrect op me iphone nou denk dat ik toch binnenkort ongesteld ga worden nu met vlagen hoofdpijn en met vlagen krampen die ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden heb
Ibiza hoe is het heb je nog opnieuw getest? Bmjunior hoe is het met jou? Hier gaat t prima... Totaal geen testdrang 😳 Ik had er anders al een testje of 3 tegen aangegooid maar nu niks.. En taal er ook niet naar... Liefs ❤️😘🙏👶🍼🍀
leuk de pendel ik ben benieuwd heb ook een bericht gestuurd hoop het niet kim2306.. maar kunnen natuurlijk ook allemaal tekenen van zwangerschap zijn
ja ben allang blij dat ik over me oude lf heen ben vorige rond op 5dpo al ongesteld geworden ben nu 6dpo dus daar ben ik voorbij maar daardoor heel bang dat t toch dan nog komt ofzo durf niet te hopen dat het met zwangerschap te maken heeft omdat ik al bijna een jaar bezig ben
Hoe onverschillig kunnen vrouwen zijn? Of misschien moet ik voor mezelf spreken..... Nu 11 dpo maar de testdrang neemt toch toe... Wat moet ik doen.. Heb kv 2 v 5 in huis.. Ook ovutesten in huis... Symptomen: Grotere boobies en grotere tepelhoven Rommelend gevoel rond bm Af en toe nat gevoel down under Onverschillig qua stemming
hihi dan heb je aan mij de verkeerde ik ben test gek haha maar mij geeft het ook weer rust als ze wit blijven... dus dat scheelt...
Haha, nu testen met ongeconcentreerde urine? Beter morgen ochtend dan.. Of nog even wachten.. Het ene moment voel ik me zwanger, het andere moment niet meer
ik heb altijd in de middag beter getest als met ochtendurine.. geen idee hoe het kan meer was echt zo...
Drama hier 😁 Nog steeds hoofdpijn en de hele dag honger !! Ik raak gewoon niet vol de hele tijd trek 🙈 Ik wil eigelijk al wel testen hoor haha maak me gek ! Wat goed dat jij zo rustig kan zijn
ik snap het, denk dat ik hem ook deze maand niet ga vinden...of heb gevonden. Ik ben van plan alleen nog clear blue te gaan gebruiken en dan stop ik met die testen...ik vind het ook vervelend worden...en wordt er uiteindelijk niks wijzer van.