Volgens mij is m'n baarmoeder grote schoonmaak aan t houden. Heb heftige buikpijn niet normaal. 1e menstruatie na curretage geen pijn gehad en meer oud bloed. Pfff hoop dat het snel over is.
Dames ik had nog een ovulatie test liggen net gebruikt en binnen 3 min staat er een licht streepje op. Zou dit iets kunnen betekenen?
Volgends mij zegt een licht streepje op een ovulatie test mbt een zwangerschap niks .. Ik hoorde dat het wel kon zijn dat ke zwangerbent als je een knaller in je handen heb.. Liefss
Wat zeggen jullie heb temp daling en weet niet zeker hoelang me LF is ontzettend last van symptomen denk ik als t geen schijn is al testen of niet? Iemand bij temp topic zij dat ik moest testen maar vind 8 dpo zo vroeg
@ibiza, sterkte zeg.. Pff.. @mariekerox, ik deed gisteren ook eerst een OV test, die was knal! @kim2306 het kan een innestelingsdip zijn. Ik zou nog 2 dagjes wachten met testen als je het uit kunt houden.. Of met een ultra gevoelige test testen
DAMES!!! jullie zorgen inderdaad voor een testdrang... Pffff Ik probeer mezelf in toom te houden.... ben nog maar 6dpo, zit me nu al af te vragen of ik zondag(8dpo) of maandag(9dpo) al een test kan doen... Maar ik heb nog 1 kv test en nog wat action testen. Wou die kruidvat test bewaren voor als ik al een positieve heb gehad... Maar action heeft meer hcg nodig toch?
Ik zie best veel dames die zeggen altijd een streepje te hebben op ovu test maar bij zijn ze echt witter dan wit op de teststreep na. Volgens mij is dat toxh ook het idee achter die test? Vruchtbaar komt een streepje en wirdt donkerder en niet vruchtbaar blamco. Of mis ik nu iets??
Ik teste met de actiontest op 9dpo heeeel licht, 10dp een duidelijke streep, zijn dus best gevoelig! Ik ben vandaag 6dpo en ga zondag ook stiekem al testen.. spannend
Ik test ook altijd witter dan wit met de normale ovulatietesten als ik niet vruchtbaar ben. Pas 1 dag voor mijn piek krijg ik een lichte streep. Dus er is hoop MariekeRox, morgen even nog een keer testen. Hopelijk wordtie donkerder en kan je volop knuffelen 😊 Vandaag (9/10 dpo) omo witte zw test. Ik ga voorlopig niet meer testen, word zo depri van witte testen 😓
hmm mijn temperatuur was op de 21e 36.5 had toen ook bruine afscheiding en dacht dat mijn innesteling zou kunnen zijn. daarna steeds een temperatuur van 37.1 vandaag 37.5 ... zou dat iets kunnen zeggen? daling was slecht toch begreep ik? ibiza lekker opschonen dan word hij mooi voor volgende maand! Selles ik gister ook op 9dpo oma wit niet opgeven nog
balen Ibiza! alles wel weer goed schoon zo dat het kleintje de komende maand zich goed kan innestelen!
Twijfel ng steeds wat ik moet doen 8 dpo nu heb een predictor early licht rosé doos liggen morgen 9dpo testen of niet aangezien ik ook niet weet hoelang me lf is enige nadeel is dat ik t dan voor me werk moet doen en dat dan om half 6 al moet
@Kim: Early test kan pas ten vroegste vanaf 9dpo als je van het gemiddelde uitgaat, maar innesteling kan tot 10dpo, dus het zou evengoed ook te vroeg kunnen zijn. Moest het lukken, zou ik proberen te wachten tot 10dpo! En meiden... Ga niet met ovulatietesten zitten kijken of je mogelijk zwanger bent! Een ovulatietest kan inderdaad op hcg reageren omdat LH en HCG blijkbaar van structuur sterk op elkaar gelijken, maar van al de verhalen die ik heb gehoord, waren dat knallers en geen lichte streepjes! En daarbij is het ook nog niet gezegd dat bij elke zwangerschap een ovulatietest een knaller aangeeft... Zoals de naam zegt, een ovulatietest gaat kijken naar je ovulatie en een zwangerschapstest naar een zwangerschap! Het is normaal dat je doorheen je cyclus wel eens meer een licht streepje op die testen hebt, omdat LH de hele cyclus in je lichaam zit... Probeer toch gewoon te wachten en een zwangerschapstest te doen, op deze manier zit je je gewoon helemaal gek te maken