@dora ik ben morgen ook 9dpo maar denk dat ik toch wacht tot maandag dan ben ik 11 dpo hoe moeilijk het ook is me gevoel zegt deels dat t raak is omdat ik gigantisch last heb van me borsten en tepels heel moe (alleen dit is wisselvallig kan ook door vroeg opstaan voor werk zijn) slecht slapen kleine puistjes op borst en raar zwaar gevoel in buik al is dat nu wel weer weg maar wacht denk ik wel tot maandag 11dpo is ook prettiger omdat ik dan vrij ben en dan niet om half 6 half wakker een test hoef te doen en half uur later weg te moeten
Ik snap heel goed dat je wilt testen.. (heb zelf ook vanmorgen, 9dpo getest) maar het is echt wel heel vroeg.. hele grote kans dus dat hij negatief is.. hou dat in je achterhoofd als je toch gaat testen! Ik doe morgen vroeg gewoon lekker weer een test.. heb er toch genoeg en had al vanaf begin afgesproken met mijzelf dat ik morgen zou gaan testen. Vandaag veel steken in mn buik en een opgeblazen buik. Enn ik was vandaag bij de mondhygiëniste.. ondanks dat alles er keurig uit zag bloede mn tandvlees heel erg (heb ik normaal nooit ) vroeg ze... ben je zwanger ofzo?? UuuUuu dat hoop ik wel hahaha
Het is ook fijner om een knaltest in handen te hebben als je wat later test dan om te zitten turen en twijfelen of je nu een streepje ziet of niet Ken zelfs iemand van op het forum hier die op 10dpo negatief testte en op 12dpo positief... De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik duim met je mee dat je volhoudt tot maandag om te testen!
Nashville! Ee is hoop! Hier ineens op dag 28(!!) knalpositieve ovulatietest 🎉 ik voelde gisteravond in bed n enorme steek rechts. Riep zelfs au! Toen gloeide mn hoop toch weer op ondanks de lichte testen en lange cyclus en voila, positief! Nadeeltje is dat ml door zn epilepsie en ophoging voor medicijnen daarvoor zich niet goed voelt dus ik moet echt ff mn best doen m toch te verleiden vandaag. Meiden, ik ga me denk ik aanmelden voor ander topic. Kom hier wss af en toe nog ff buurten. Succes allemaal!
Nee echt niet, je lijf is gewoon nog herstellende van de 1e zwangerschap Hier pas op 7dpo.. Maar had gister ongi tekenen.. wel vroeg, maar koud, steekjes, rillerig.. Dus ik was er zo klaar mee dat ik lekker een avond ben wezen stappen Wel braaf getempt en die was wel lekker hoog, ben benieuwd. Ga morgen ochtend een testje doen, maar denk dat ik ongi ga worden helaas..
Spannend Indy, wel goed dat je je zinnen even hebt verzet en wat anders hebt gedaan.. Mooi dat je temp hoog is gebleven! We hopen met je mee dat dat zo blijft! Ben benieuwd naar morgen ochtend
Ik heb een gewone zwangerschaptest gedaan en die was Omo wit. Ga er maar van uit dat ik woensdag gewoon ongesteld wordt
ik wil morgenvroeg een testje doen maar twijfel nog over vanmiddag haha heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn maar wil graag ook even die bevestiging ik heb zoooo weinig geduld......
Ik heb ook helemaal geen gevoel zwanger te zijn.. Maar wil zo graag een test doen ( al denk ik dat dat nog helemaal geen zin heb..) maar ben al een paar dagen zo zenuwachtig Pff
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (8) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (5) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje 05. (3) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 37 wachtbankje (27), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey dames Hier pas 2 dpo maar word wel helemaal enthousiast van jullie. Gisteravond van alles borrelen maar kan me niet voorstellen dat dat van het eitje is. Nog ff geduld hihi
Picasso wat goed je ei gevonden!! Ik ga denk ik maandag testen ben dan 10 dpo als ik langer kan wachten dan pas woensdag...
Zit nu cd 24.. En verwacht mijn Nod dag 27-28 dus zit eigelijk te twijfelen vanmiddag of morgen vroeg een testje te doen 🙈
Ik heb getest.. negatief! Morgen weer proberen Ikwilikwilikwil!! Nu even wat anders.. gezellig dagje huishoudbeurs!
Heb het ook gehad. in januari mijn eerste ongesteldheid na de curretage op cd31.. Man man wat een ravage haha