ik sta nog niet op de lijst , wil iemand mij erop zetten 1 maart nod. helaas alleen maar omo witte testen.
Okay ik las ook dat je aangaf dat je nod Miss nog wel in feb zou vallen ivm je lf.. Miss is dit dan wel aannemelijk... Leuk hoor meis geniet ervan.. Meeste echte symthomen komen ook zo rond de 7 weken .....🙏❤️👶🍼
@D83: Zo vroeg testen (6dpo) heeft helemaal geen zin hoor! Tenzij je een extreem vroege innesteling hebt (gemiddeld tussen 5dpo en 10dpo) en na je innesteling begin je hcg aan te maken, maar vooraleer dat meetbaar is met een test ben je al minstens 2-3 dagen verder... Mag je niet doen hoor, je maakt jezelf daar alleen maar gek mee! En er zijn inderdaad dames die op 6 of 7dpo al wel eens positief testen, maar geloof me, die zijn eerder de uitzondering dan de regel! En daarbij ook, als je een test moet bewerken om het streepje te zien, moet je er eigenlijk vanuit gaan dat hij negatief is... Ik zou nog enkele dagen afwachten en rond 10-11dpo pas terug even testen!
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje Aanoniemous - ? jaar - ronde ? - ? kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (5) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje 05. (3) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 37 wachtbankje (28), zwanger (0), ongesteld (2), mmm (1), negatieve test (6), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik hoop dat de testdrang bij mij nog even uitblijft. Het liefst zou ik testen na mijn nod. We zullen zien of dat ook gaat lukken. De vroege testers hier helpen niet echt mee
24 1e kindje en ronde 0. volgende maand voor het echt deze maand pilstop maand dus het is nog even alles uitvogelen. Maar we hopen natuurlijk dat het nu al raak is. ik had 2+3februari ontrekkingsbloeding en vanaf 5februari weer bloedverlies. Dus het kan ook zijn dat mijn ei later is geweest en dat ik mijn nod 4 maart heb.
Nee hoor er staat niet een tuurstreepje op de test standaard is ie blanco 🙏❤️👶🍀🍼
Hahahaha 👶🙏🍀🍼😘ik kan me voorstellen Welke test heb je voor morgen klaarliggen ❤️🍀🙏
Nog niks hahaha 🙈 Denk als mijn zoontje slaap ik snel na de Ah race voor nog 1 hoop dat hij misschien morgen een dag dichter bij Nod en met ochtend urine duidelijker is 🙏🏼
Yeah, racen naar ah, ik hoop dat je een zelfde test kan kopen een early.. Die geven toch mooi resultaat 😍💖😘
Ja is ook zo dora! Maar wordt letterlijk gestoord van de migraine aanvallen.. Ik hoopte te achterhalen of t mogelijk daarmee te maken kon hebben.. T is ook zo moeilijk geduld te hebben als j graag iets wilt. En door die verhalen waarbij t wel positief bleek te zijn n t min of meer net zo begon als nu bij mij krijg je ergens gewoon hoop.. Voor zekerheid nog n Kruidvat en zie n Tuur maar die gaf bij mij in de laatste jaren regelmatig n Tuur als ik voor zekerheid n testje deed Terwijl t bij de eerste gewoon opliep vanaf zo n Tuur en ik zwanger bleek dus vertrouw daar nu nie op Maar goed ik ga beter maandag morgen pas testen ipv morgen.. Bedankt voor je reactie
Aaaah ik zie m BM ook zonder negatief maar die bevestigt t alleen maar! Spannend! Alvast n voorzichtige gefeliciteerd hihi Hoop dat ie alsmaar op gaat lopen nu