Wauw brammetje!!! Ben ook benieuwd naar de foto! En natuurlijk de reactie van je man ☺️. Negenmaandenbeurs is dan best lastig om rond te lopen lijkt me als je iets graag wil..
Loontje, BMjunior en Brammetje, gefeliciteerd! De lijst gaat mooi roze worden! Helaas begint de lijst met rood, want ik ben, wat vroeger dan ik had verwacht, nu toch echt ongesteld. Ach ja, des te eerder beginnen we weer aan de volgende ronde. Ik ga de lijst wel in de gaten blijven houden Succes dames met de testdrang, hou vol!
Wauww enjoy the club roze dames! Maar wat ontzettend balen voor de roze dames! Echt zo jammer weer.. Hier gisteren wat bruin, gelijk weer stress, maar het lijkt nu over, blijkbaar heb ik daar snel last van als er vanonder "gekriebeld" wordt. De test gisteren middag was gelijk aan die van donderdag. Oh ik hoop zo op nóg meer roze!! Komen de roze dames ook in het 1 t/m 15 november mama's?
Wouw gefeliciteerd brammetje ! Boven in op die papier clip en dan foto uploaden en dan onder aan sluiten en dan wat bij typen.. Ik heb het idee dat mijn test ietsie pietsie donkerder is ..
Goedemorgen allemaal! Jaaaaa brammetje gefeliciteerd Oliv, zo lang j niet bloed zou ik nog even geduld hebben en over paar dg testen! Kan nog steeds hoor!
Ik doe altijd meer opties en dan staat als je naar beneden kijkt onder schrijf vak dat je een bestand kan toevoegen daarop klikken dan bestand toevoegen uploaden en dan bericht plaatsen
Linker is idd iets donkerder.. Dames die positief testen.. Hebben jullie ook veel witte afscheiding? Had al afscheiding nadat de vruchtbare periode voorbij was Gister echt n klodder en nu weer? Heb dat nooit zo
op de laptop lukt het wel.. nog niet super duidelijk maaaar gister was het nog negatief dus ik ben er super blij mee!!!
Zie hem bij beide dames!! Bmjunior mooi opgelopen! Jaatje jammer dat de rode duivels er zijn, hoop en duim voor je dat de volgende ronde wel goed gaat.
Ik zie hem duidelijk hoor!! Jeej gefeliciteerd!! Wat zijn je symptomen? De andere meiden die ook positief hebben getest ook nog gefeliciteerd!! Super leuk om de streepjes voorbij te zien komen