Nou mijn temp is wel hoog, namelijk 38,5 hahaha..... 😛 Ik kwakkel al 2 weken. Verder voel ik ook niet veel. Ja steken in m'n liezen/vagina. Maar of dat wat is, weet ik niet. Spannend hé, wanneer ga jij weer testen dan? Donderdag is m'n nod, uitgaande van 28 dagen. Dus kan nog alle kanten op..
Jep! Eerder bang dan zenuwachtig Zo bang dat ik ongi word! Balen Lot sterkte en op naar de volgende ronde!
Ja hier precies zo!! Heb net nog even een kV gedaan.. Zodat ik morgen kan zien of die oploopt.. Maar die is echt duidelijk ! Wil dat zeggen dat hcg snel omhoog gaat? Is dat een slecht teken?
Hopen dat je steken en temp duiden naar een zwangerschap!! Geef de moed niet op! Normaal gesproken heb ik 4-5 dagen voor ongi al menstruatiepijn. En nu heb ik enkel steekjes, maar geen pijn. En idd mijn temp is ook hoger, normaal rond de 35.88 en nu 36.96. Maar ik wil niet al te veel hopen (al doe ik het stiekem wel😜 ) Ik ga dinsdag weer testen als de rode duivels niet komen. De dagen duren ook o-zo-lang 😬
Ik zeg gewoon keihard gefeliciteerd 👶🙏🍀🍼 Baby on the way bmjunior ❤️🍀🙏
Dan kan het met ontpillen te maken hebben... Hopelijk heb je gauw duidelijkheid meis.. ❤️
Ja bestaat zeker brammetje! Ik ben zooo bang.. Sinds gisteren ochtend alweer wat bruinverlies, vanmiddag met afvegen een druppel rood. Morgen echt gelijk de vk bellen. Ik hoop dat ze iets voor me kunnen/ willen doen in de vorm van geruststelling. Al weet ik dat het echt afwachten is. Roze dames gefeliciteerd!
Kunnen ze jou geen utrogestan geven Dat zijn utrobollen. En die zijn er om extra progrestron af te geven.. Ik hoop dat je gauw geholpen wordt...❤️🙏👶🍀