NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje Aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje Lenthe87 - 28 jaar - ronde ? - 3de kindje 04. (5) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje 05. (3) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 37 wachtbankje (23), zwanger (0), ongesteld (5), mmm (1), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (5) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) stond op blauw maar die test wa's nog te ruim voor nod
Ik met de vroege test van zwanger en kids.. 6 dg voor Nod als ik mis ben 7 maar denk echt 6 anders herhaal ik m woensdag weer
ik overmorgen als ik dan niet ongesteld ben. heb nu al 3x negatief en te vroeg getest. Dus wil echt pas testen op m'n nod
Ik met de predictor early op 11 dpo dan zou die een streepje moeten geven toch als ie negatief is kan ik t ook wel vergeten denk ik of niet? Aangezien die 6 dagen voor NOD moet kunnen
Je kan nog steeds negatief testen op 11dpo en toch zwanger zijn... Hangt er allemaal vanaf hoe vroeg of hoe laat je innesteling geweest is... Je begint pas hcg aan te maken na de innesteling (tussen 5 en 10dpo gemiddeld), maar pas enkele dagen na de innesteling is het hcg zo hoog dat het gemeten kan worden met een urinetest... Dus het zou nadien ook nog altijd kunnen!
Klopt n lees steeds meer vrouwen die t 5 dagen voor Nod al opgeven haha Ik zou t ook denken waarschijnlijk als ik morgen of wo niks zie maar he T gaat nergens over! 2-4 dagen voor Nod is echt al snel eigenlijk! Vroeger wist je t pas als j overtijd was.. Imagine
Er is weer flink gekletst hier. Dames met een tuurtest alvast voorzichtig gefeliciteerd! Dames op rood, sterkte en alvast succes voor de volgende ronde. Hier nog steeds rustig, buiten een regelmatig jeukende rechter tepel, nergens last van. Morgen 9dpo en denk dat ik er morgenvroeg toch een action testje aan waag.
Ik ga ook morgen een testje wagen dan ben ik 10 dpo... zit alleen te denken welke? Heb action sensitest en nog 1 van kruitvat 2v5 hihi luxeprobleem geloof ik
Ik zou de test nemen die vanaf 10 hcg meet want t is nog 6 dg voor Nod dan toch ook? Sorry las verkeerd.. 4 dg voor Nod! Kruidvat kan dan ook goed
Ik zou Kruidvat doen ! Spannend dames ! Hoop morgen veel mooie testjes te zien ! Succes 🍀🍀🙏🏼
Staat in m'n handtekening haha, sorry.... En ik wil morgen ook een testje proberen. Vind het heeeeel spannend.... 😀 Hcg gaat je lichaam produceren op het moment dat de eicel bevrucht raakt. Dus niet pas bij de innesteling, aangezien dat bij sommige nog op 12 dpo kan.
Ja dat heb ik dus vaker gelezen maar toch zeggen de meeste sites dat hcg pas wordt aangemaakt vanaf de innesteling Wat is jullie visie?
Ow, is het echt? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.... En het klonk wel logisch ook.... 😂😂😂
Ik ben een 1 t/m 15 november groep begonnen! Maar ga jullie hier nog wel volgen!! hoop dat jullie snel naar de november mama's kunnen!!