Hcg is pas meetbaar na dat de vrucht goed is ingenesteld.. Daarom kun je ook op zn vroegst 4 dagen voor NoD met een gevoelige test testen Sterkte met wachten inclusief ik zelf.. Nunwel weer redelijk rustig haha
Of zes toch? die van zwanger n kids zouden vanaf 10hcg meten/6 dg voor Nod? Anders hoef ik t er ni eens op te wagen
jaa slapeloosheid is wel een symptoom hoor! net een heel fijn gesprek gehad met vriendlief. deze maand was nog twijfelachtig en nog niet alles zeker. Vandaag had hij een baby knuffeltje met een tekst erop geschreven gegeven. met daarop in andere woorden dat we er voor gingen als deze maand niet raak is, dan wachten we eerst even tot ik me cyclus goed ken en we een huisje hebben (+/-3mnd) en dan gaan we er echt voor de volle 100% voor. ben zo blij !
Ja die testen zijn er indd ook. Wanneer je lichaam genoeg HCG aanmaakt is het geen probleem. Houd er wel rekening mee dat wanneer deze negatief is het nog steeds kan zijn dat je toch zwanger bent. Vanmezelf weet ik dat het geen zin heeft om die test van 6 dagen vooraf te gebruiken omdat mijn lichaam vorige keer ook niet zo snel positef reageerde. Maar hoop dat ie het bij jou vandaag doet! Succes en ik kijk straks natuurlijk even of het iets os geworden Amonius wat ontzettend lief van je vriend zeg! Koester dat moment. Ook dat hoort allemaal bij ouders worden Er is niets fijner dan zeker te weten dat je partner er voor wil gaan ! Voor alle anderen die vandaag testen. Spannend zeg en succes ik hoop op heeeeeul veeeeeeel roze
Goedemorgen allemaal! Ben 10 dagen relaxt weggeweest en helemaal nergens aan gedacht en mee bezig geweest (ja veel knuffelen ) Lees dus nu vooral de laatste pagina's even door, omdat ik benieuwd was of er al dames waren die getest hadden en ook nog eens positief. Voor alle dames die (licht) positief hebben getest gefeliciteerd! De andere dames die toch al ongesteld zijn geworden.. Hopelijk nieuwe kansen in deze ronde! Zelf is mijn NOD volgende week maandag en ga ik proberen om dit gewoon af te wachten voor een test. Verder had ik vorige maand (ontpillen) overal last van en deze maand gelukkig niet. Je gaat jezelf dan vooral zelf helemaal gek maken en overal zoeken of het symptomen zijn (tenminste ik maakte me helemaal gek ookal wist ik dat het waarschijnlijk van het ontpillen was). Ik duim voor alle dames die net zoals ik nog op het wachtbankje zitten.
Wat leuk aanoniemous !! Ik maak me beetje zorgen.. Mijn kV is lichter als gisteren 😓Pff kan dat goed zijn ?
Hier vanochtend ook een lichtere test, maar de test bleek over de datum, was een test die ik van m'n zus had gekregen, ander soort test ook. Dus nogmaals getest en die loopt gelukkig mooi op. Was al aan het kijken of ik toch niet ongi was geworden 😁.
Lief zeg aanonimous! straks lekker jullie eigen plekje Geen idee BM miss kan t hcg nog schommelen/is je urine minder geconcentreerd? Hoop iig dat t gewoon goed zit hoor! Hier niks te zien op m'n test wat ik op de foto krijg Ben ecgt master in denkbeeldige lichte tuurstreepjes volgens mij Maar zomaar t gevoel dat t niet gelukt is.. Voel me nog nie echt zwanger ook..
Probeer is d83 ben nieuwsgierig z😋 Maar de test hier is gewoon een kV die ik gister middag had gedaan! Nu is ook nog smorgenss zou je toch zeggen dat hij donkerder moet zijn 😓
Gek genoeg lees k wel eens dat dames smiddags en avonds wel positief testen en smorgens minder Zou later op de dag nog eens doen en die vergelijken met die van vanmorgen Ja maar er valt niks te zien en we zijn nu 1.5 u na afleestijd
Hier helaas geen streepje te bekennen... Veel pukkels en nogsteeds ongi krampjes! Temp nog hoog, morgen NOD dus alles kan nog... maar ga van het slechtste uit!
Ik zie nu iets lichts met blote oog maar t zal nu gewoon wel n indroger zijn Ik moet nog maar even wachten tot woensdag/donderdag met testen