Ik denk als het dat een innestelingsbloeding was het misschien nog te vroeg is? Dat ik dan nog beter een paar dagen kan wachten anders zit ik als ie negatief is nog steeds te hopen en dat wil ik mezelf niet aan doen. En dan ook iig met ochtend urine. Ik heb nog 1 test kv2v5 liggen. Ja waarom ook niet babywish... Ik doe het gewoon morgen ochtend denk ik... Gek word ik er toch al van.....
Hahahaha alleen als je t zelf wil.. Dus je hebt gelijk als je zegt dat t innesteling was dat je dan Miss beter wat later kan testen... Maar meis ik zou zelf ook echt helemaal doordraaien 😂😂😂😂🙈
Haha ja het wordt volgens mij iedere ronde erger... Ik hoop voor jou dat je pendel van zoesje uitkomt
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje 02. (1) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje 04. (1) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (1) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. Beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 20 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ik doe al iedere maand beetje gekker zeg maar En dat al 22 maanden we gaan de 23ste maand in... Jaa laten we t hopen.. Vorige pendel van ejtnelle was niet uitgekomen 😕echt jammer... Was feb meisje.... Maar niet getreurd op naar de voorspelling van zoesje... Ik zie die van jou pas voor juni voorspeld ik hoop voor jou eerder.. Liefs❤️💋
Hey meiden...mijn nod is trouwens 4 maart Nog altijd menstruatie hier. Baal er nog steeds goed van dat ik niet zwanger ben...maar ja vol goede moed deze ronde in maar. Twijfel of ik deze ronde toch geen ovu testjes zal gebruiken. Misschien wel wat tarwekiemolie halen deze ronde. Je weet maar nooit.
Hoi dames! Sorry sorry... Beetje afwezig geweest een paar dagen. Ik heb een soort van terugval gekregen van de miskraam. Tot gister ruim twee weken gevloeid en op de helft bleek bloedarmoede al aan de orde te zijn. Ik ben extreem vermoeid en rond 4 uur dan zink ik helemaal in. Erg vervelend. Ik ben de week na mijn miskraam (deze week dus) ook gewoon weer gaan werken 32-40 uur. Misschien was dat wat overmoedig. Ik lees even niet alles terug, maar vanaf dit moment probeer ik weer actief mee te kletsen
He dames.. Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje Nod op 4 maart Na curretage op 9 december een ronde gehad zonder eisprong van31 dagen. Afgelopen ronde 27 dagen dus alles mooi op de rit.. Gisteren even een terugval gehad. Was echt ineens heel verdrietig. Hele maand geen last totdat de ongesteldheid kont en dan ben ik toch wel erg emotioneel..
Wat naar Tess dat je zo voelt. knuffel op naar de volgende ronde zoals ze het altijd zeggen. Ik merk okk dat zodra ik ongesteld wordt dit forum een beetje links laat liggen. ben super blij voor de dames die wel op roze mogen. maar gun het mezelf ook zo. en dan vindt ik het wel weer lastig al die berichten. iedereen succes in deze ronde
Hoi mama's en a.s. mama's, Kan iemand mij op de lijst zetten☺? Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 3 In december na 12w zwangerschap een MA gehad en inmiddels 2 keer een lichte menstruatie gehad (na curettage). Vandaag het gevoel dat de sluizen "open" staan, dus goede moed dat mijn lijf klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Ga dus gezellig klussen deze maand! Ik klets graag met jullie mee☺, dat kunnen jullie heel goed zie ik al! Gezellig!
Hoi Tess, Heel herkenbaar, zoals je in mijn handtekening ziet hier hetzelfde verhaal! Ik voel ook weer verdriet rond de ongi dagen. Komt allemaal weer goed meid♡
Mijn missed abortion was met 9weken en 2 dagen in april 2014 denk er nog steeds aan hoor.. Ik weet ook echt hoe jullie je voelen, maar we kijken vooruit meiden en we hopen op een wonder... dikke knuffel voor jullie <3
♡[/size][/b]nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje 02. (1) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje 04. (3) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje Beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. Indy, 26 jaar, eerste kindje, ronde 3 buiten de lijst. (0) totaal: 22 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Indy; weet jij je NOD? Ik heb je nu even bij datumloos gezet @meiden met een MA/MK-ervaring; het is inderdaad een rotgevoel! Je hebt waarschijnlijk het gevoel dat je weer maanden verloren hebt en nog geen stap verder... Het komt zo vaak voor, maar je voelt je zo alleen... Gelukkig is er ook deze maand weer een kans op een plakkertje! Dara gaan we allemaal voor
Iets ergs gebeurd altijd bij een ander denk je.. Tot je het zelf mee maakt, dan besef je pas écht dat niks gewoon is.. Maar in mijn relatief prille levenservaring al wel geleerd dat niets voor niks gebeurd..
Nee ik probeer het toch nog even aan te zien. dag of 2 probeer ik toch nog even vol houden. Wat lijkt het me trouwens vreselijk om een ma of mk te krijgen. Sterkte daarmee dames. Ik lees het hier zoveel. Ik was mij er niet van bewust dat het zo veel voorkomt.