Ik weet het niet, ik zie wel iets, maar het lijkt niet door te lopen. Misschien niet goed op de foto gekregen
Ja k zie Nu gewoon zelf n heel licht streepje maar krijg t ni op de foto dus dan lijkt mij dat t negatief is.. T is iig donkerder geworden na afleestijd maar nog steeds heel licht Woensdag nog maar n x proberen (als k t zo lang volhoud )
Nu ben ik zo raar wakker geworden, alsof m'n schouder uit de kom is ofzo. Doet zo n zeer, bepaalde moves hoef ik nu egt nie te maken
Ooh dan heb je denk ik verkeerd gelegen ofzo.. Pff dat is zo irritant ! Maar ik lijk echt wel iets te zien hoor ..
Meen je dat nou? Ik denk nu van dat wil k zeker zien, omdat k soort van weet waar ze moeten staan.. Is t waard om er later vandaag n Kruidvat tegen aan te gooien of zal ik gewoon wachten tot woensdag Nod is ntl pas 6 max 7 maart
@D83: 6 dagen voor nod gaat uit van een gemiddelde, de gemiddelde luteale fase is 14-15 dagen, dus 6 dagen voor nod is dan eigenlijk pas van 9dpo dat je ten vroegste kan testen... Ik heb een luteale fase van 12dpo, maar op 6dpo ga ik heus nog niet positief testen met die vroege testen Ik zie voorlopig nog niet veel op je test, maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk! @BMJunior: Enig idee of je urine misschien wat minder geconcentreerd was dan de vorige keer? Heb je een foto, dan wil ik gerust wel even meekijken! Nog niet meteen panikeren hoor!
@D83, volgens mij zie ik ook een heel licht streepje, maar zou denk ik nog wel even wachten en niet vanmiddag nog een test doen, kans dat die duidelijker gaat zijn lijkt mij niet logisch.
Ik ben een slechte tuurder, ik zie niks d83.. Ik hoop dat hij later donkerder wordt! Bm het zouden schommelingen kunnen zijn, mijn vk zegt, een streep is een streep. Mijn testen lopen ook niet op, maar ook niet af... Ik ga zo de vk bellen, heb ook wat bruinverlies nog steeds...
Goedemorgen allemaal, Wat is het hier spannend. Ik dacht dat ik dit een hele leuke periode vond. Het knuffelen is natuurlijk ook hartstikke gezellig. Maar die onzekerheid vind ik helemaal niet fijn spannend, maar gewoon irritant spannend. Ik heb geen symptomen. Volgende ronde ga ik voor de zekerheid met ovulatietesten doen. Ik heb een cyslus van 28 dus ben er vanuit gegaan dat ik na 14 dagen mijn ei had. Nu lees ik dat dat eigenlijk helemaal niet zo standaard hoef te zijn. Woensdag ga ik weer testen, zijn er nog meer?
Even een vraagje als je rekent met 8 dpo of 9 dpo betekent dat dan 8 dagen na je positieve ovulatie test of moet je daar nog 2 dagen bij optelle
Eigelijk heel raar want deze is met ochtend urine dus neem aan geconcentreerder dus zou hij toch eigelijk donkerder moeten zijn? Zal zo wel is een foto maken ..
Hier was de test wit. Donderdag nod. Eigenlijk verwacht ik er ook niets meer van. Testte bij m'n andere zwangerschappen al 4 dagen voor nod positief. Volgende ronde doe ik niet mee, ik wil niet in december uitgerekend zijn, veel te drukke maand....
Met mijn vorige zwangerschap in de ochtend altijd heel lichte testen en in de middag avond heel donker Dit was bijvoorbeeld moeders voor moeders test. De lichte met ochtendurine en die andere met middag Maak je niet druk.. Zit wel goed! Als ik een tip mag geven: Stel jezelf een dag voor dat je nog 1x test. Daarna is het gewoon wachten op de eerste echo.. Ik raakte ook elke keer in de stress van die stomme testen
Er wordt al aardig getest. Gefeliciteerd voor de positieve testers. Hebben jullie al klachten/symptomen?? Ik heb voor het eerst wat gevoelige borsten al bijna een week. ik hoop dat dat een goed teken is.
Oooeeehhh wat spannend dit zeg... de kv 2v5 geeft een lichte streep dus dacht doe gelijk met dezelfde urine een van sensitest die was helemaal wit....Nou hoef ik niet te turen om hem te zien maar bij de foto's verstuurd te hebben naar mijn com zijn ze veel lichter zie ik...ik heb ze bijgevoegd maar denk niet dat jullie zo iets zien.... zal ik ze anders nog met mijn mobiel uploaden misschien zijn ze dan beter?? en vanmiddag komt mijn nieuwe tel dus misschien dan nog eens proberen.... Heb helaas geen kv 2v5 meer deze komen woensdag middag binnen of zal ik toch maar even naar de kruitvat om ze te halen voor morgen of woensdag ochtend??