Zoals verwacht Omo wit op predictor early nu 11 dpo wacht wel tot zaterdag als ik dan nog niet ongesteld ben ben ik 2 dagen overtijd maar de hoop is me nu wel in de schoenen gezakt Welke testen zijn gevoeliger Kruidvat of predictor early?
Omg wat een spannende bende hier!! Ik voel me ineens helemaal niet meer zwanger. Had gister avond heel veel last van ongi krampen in de buik en rug.. nu alleen nog maar heel iets gevoelige borsten. Baal er van dat ik vanmorgen toch niet getest heb... wilde het eigenlijk proberen een beetje los te laten.. grrr
Jaa?? Ik zie dat eigelijk niet .. Wat zal ik doen vanmiddag? Net als gisteren of morgen vroeg ?? Ben echt onzeker
He dames, Iemand ervaring met hele lichte indroogstreepjes op de kv 2v5? Heb gisteren getest op 9dpo en ik zie toch echt wat maar is niet op de foto te krijgen
Oeh wat een spanning! Sterkte allemaal met wachten en ik zou zeggen test met twee dagen weer dan is je HcG zowiezo hoog geneog als je nu al tuurtestejs hebt. Ik ben blij dat ik mn testdrang nog kan beheersen. Er is niets naaders dan teleurgesteld zijn! Xx ik duim vior jullie allemaal!!