Ik twijfel wanneer te testen Denk woensdag pas want heb geen meer van die van vanmorgen en heb alleen action n Kruidvat nog en Kruidvat was negatief vanmiddag Dan zit ik 4 max 5 dg voor Nod
Ik lees natuurlijk continu mee maar heb er bijna een dagtaak aan om jullie bij te houden hahaha Maar wat ontzettend leuk om al die streepjes voorbij te zien komen!! Wat een vruchtbare maand is dit hahaha Voor alle meiden op rood en hele dikke knuffel en verwen jezelf inderdaad maar met wat lekkers!! <3 Ik heb sinds 6dpo veel last van lage rugpijn, lijkt vandaag iets minder. Normaal heb ik dit niet behalve op de dag dat in ongesteld word. Verder niet zoveel rare dingen behalve dat ik een schoonmaak geur ruik in 1 van de kamers, wat mijn vriend niet ruikt . Herkent iemand dit? Vind vooral de rugpijn vreemd. . Ik hoop te kunnen wachten met testen tot vrijdag of zaterdag, mijn nod is misschien ook iets later omdat mijn ei ook 3 dagen later was. Maar al die testers hier maken het wel lastig.....
Dankjewel💖😘 Ben benieuwd morgen vroeg .. Of die hoofdpijn dan ergens goed voor is 😁
Ik denk voor Een dikkere streep 😘😘😘😘😘😘🙏❤️👶👶👶👶👶👶😁😁😁😁😁
Hi dames, ik zou ook graag mee willen kletsen, mag ik op de lijst? MvM1984 - ronde 2 na curretage - 2e kindje - 31 jaar - NOD is +/- 5-3 NOD is ook even een twijfelgeval. Begon op 3-2 en 4-2 met licht bloedverlies (alleen bij afvegen), zette 5-2 door. Omdat mn bm de maand daarvoor nog 'grote' schoonmaak had na curretage had ik wel vaker bloedverlies. Ik heb geprobeerd Action ovu testen te gebruiken, maar had het beter niet kunnen doen. Heb geen duidelijke streep gevonden, maar ik ben al bijna 3 jaar vrij regelmatig 29 dagen (soms een uitschieter van 31) met mijn ei ongeveer op dag 16. Dit is duidelijk merkbaar door soort afscheiding en kramp aan 1 kant. Als ik uitga van start cyclus op 3-2 (waar ik dus over twijfel), is mijn NOD 3-3 > of max 5-3 Als ik uitga van start cyclus op 5-2 is mijn NOD 5-3 > of max 7-3 Qua symptomen ei is het laatste aannemelijker. Nu heb ik al een aantal dagen last van lichte menstruatie krampen, wat ik normaal nooit heb voor NOD. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar heb vandaag (STOM) getest terwijl ik donderdag ! had voorgenomen. Negatief natuurlijk, nu wacht ik sowieso tot donderdag...
Heb maar een LF van 10 dagen dus ja..als het woensdag neg is weet ik dat ik of donderdag of vrijdag ongi word Hoe wel ik wel erg sterk het vermoeden heb dat het wel goed zit...puur op gevoel..
Oh en uiteraard gefeliciteerd aan de dames die op roze mogen! Sterkte weer voor de dames die ongesteld geworden zijn!
Zooo, wat veel gekletst! Mijn dag was vreselijk druk! Ben blij dat de dag voorbij is! Ga morgen vroeg weer testen.. Hoop dat ik nog positief test want ben aardig kwaal vrij.. Iedereen die morgen gaat testen veeeeel succes!!!
Wie heeft nu of had rond de 8 dpo krampjes in de onderbuik? Dat k denk is er wat gaande of wordt k way to vroeg ongesteld
Mijn gyn zegt dat je pas menstrueert als je helderrood verlies hebt. Dus dan is het 5 feb. Hopelijk heb je hier iets aan. Ik heb zelf ook altijd bruin verlies net voor nod.
Hoi meid, Ik heb het al sinds 6dpo... Maar had het bij mijn eerste zwangerschap ook rond NOD en dat is tot de 10e week gebleven.. Ga nu heel de tijd naar de wc om te kijken of ik al wat zie, maar voor nu nog niks! Morgen 10dpo dus mijn NOD, als ik dan nog niet ongi ben weer even testen! Vanavond maar gezellig maken met ML, dat werkt wel even tegen de krampjes
Wat een spanning heh.. En quess what.. Die spanning blijft:s Dames op rood nogmaals heel veel geluk voor de volgende ronde! Neem een lekkere reep chocolade!
Even heel kort... Paracetamol kan prima tegen de hoofdpijn, beter zo weinig mogelijk natuurlijk, maar gevaarlijk is het niet! Zeker geen ibuprofen nemen, daar zitten wel gevaarlijke stoffen in! En cyclusdag 1 staat idd gelijk met de 1ste dag van rood bloedverlies, bruinverlies mag je niet als dag 1 rekenen! Ben benieuwd naar morgenvroeg trouwens! Veel succes aan de dames die gaan testen!
Herkenbaar Indy! Had t ook opgeschreven bij de eerste twee maar toch bang dat t losbarst(ga ook steeds f checken) Hoop dat je positief test morgen! Spanning neemt enorm toe hier Durf t nie te gezellig te maken tot ik positief test
@WeFly; thanks voor je antwoord. Het was echter wel echt rood bloedverlies, maar dan 1-2 keer bij afvegen... Ik ga ook wel meer uit van de 5e hoor
Om mezelf trouwens niet teveel druk op te leggen, heb ik mezelf voorgenomen dat als ik deze en volgende maand (begin april) nog niet zwanger ben, we dan even een maand of 2 wachten... Mijn broer trouwt eind mei in spanje, dus we gaan daar 1,5 week heen op vakantie. En moet eerlijk zeggen, als ik dan nog niet zwanger ben, kan ik tenminste lekker een drankje drinken