Hier is ie ook opgelopen zelf met de action test een heel licht streepje maar kon ik niet goed op de foto krijgen
Wat zouden jullie doen ? Morgen nog een dag kV en dan donderdag clearblue met weken.. Of gewoon morgen clearblue ?
@BMjunior en let1985 een duidelijke gefeliciteerd meiden!! @BMjunior volgens mij kan je morgen best een Clear blue doen, je streep is behoorlijk duidelijk en dik Hopelijk nog veel meer streepjes vandaag Zelf nog even geduld hebben.. Gisteren op het werk tijdens kantoor verhuizing wel op mijn nieuwe werkplek de map zwanger en werken gevonden haha, wie weet een teken
Woehoew gefeliciteerd MBjinior en let1985 ! Die zien er behoorlijk positief uit! Geniet ervan Ook hier een fixe temp stijging.. Oooh nog even vlhouden met een paar dagen mag ook ik testen vind het zoooo spannend! Fijne dag iedereen
Gefeliciteerd meiden! Mooie streepjes! Hier een tuurstreepje op 2 testen. Zo spannend. Ik zal straks foto maken. Eerst ff zorgen dat mijn zoontjes op tijd op school zijn. Pfffff, shake helemaal
Hele mooie strepen al vanochtend... Hier helaas een witte test vanmorgen, t.o.v. een tuurstreep gister. Morgenochtend weer een kans.