Let en Bm dat ziet er fantastisch uit! Gefeliciteerd! Lindajl ik ben benieuwd! Spannend en voorzichtig gefeliciteerd! Dat is balen babased. Ik hoop oprecht dat hij morgen weer donkerder is. Wat een baaldag dan he
Haah dankjewel allemaal!!nog zo onwerkelijk.. Zit ook al te denken wanneer zal ik de cb weken doen? En voor degene die nog moeten testen heel verl succes
Gaan er nog mensen morgen testen? Ik twijfel morgen of vrijdag. Helemaal nu ik lees over de eerste menstruatie dag denk ik toch dat mijn nod zaterdag is. Ik heb al best wat witte testjes gezien en ben de hoop voor deze maand kwijt
Op naar morgen hopelijk dan een positieve test meid.. Het is je gegund 😘🙏👶🍀
Ik lees dat iedereen nog een clear blue extra doet. Is daar een specifieke reden voor? En wanneer doen Let misschien op je nod?
Ziet er goed uit let en bmjuinior! Weet zelf ook niet wanneer ik de cb test ga doen, vandaag ga ik niet testen, morgen of overmorgen maar weer. Ben benieuwd naar de foto lindaj.. Babysed ik had ook ineens een witte test, meteen een andere gedaan en die was wel mooi opgelopen! Dames op rood knuffel
Hier 10dpo (mijn NOd) witte test... temp is nog stabiel en geen ongi krampjes meer.. hmm... weer een dag wachten!
Jaa ik wil ook graag de cb doen.. Ik denk dat ik hem gewoon donderdag doe .. Mijn Nod is morgen of donderdag dus dan denk ik als ik morgen nog kV doe en donder cb dat het altijd goed is 😊
Gefeliciteerd met t oplopen vd mooie testen BM n let! Hier witte testen.. Dus k ga ook echt niet meer testen.. Wordt sjacherijnig van dat turen Ik wacht gewoon even t weekend af.. Maar heb zo n gevoel dat t gwn niet is gelukt.. Miss dan toch geen ei sprong al voelde t wel zo n had k n positieve ovu Maar mogelijk is m'n cyclus nog steeds in de war T zal blijken... Ik blijf hier gewoon lekker schrijven hoor
Gefeliciteerd Linda! Super! Gezien de lichtheid van de streepjes kan je 8/9 dpo toch niet zo iets soortgelijks verwachten toch
@Let en BMJunior: Die zijn mooi opgelopen! Proficiat! @lindajl: Ziet er goed uit! Hopelijk de komende dagen een knaller in handen!
D83 wat balen zeg... Linda ziet er mooi uit hoor!! Ik ga de cb doen omdat het me leuk lijkt dat er staat zoveel welen zwanger oliv denk dan donderdag of vrijdag idd