Mijn NOD is op 3 maart (sorry vergeten te vermelden) Bedankt voor alle lieve berichtjes over de MK. Helaas komt het vaak voor, mijn gyn zei 1 op de 8. Hij zei er ook bij dat 7/8 wel een goede zwangerschap heeft.. Maar weer zwanger worden wordt idd spannend.!
Welkom Indy en tess! Inderdaad zoals poeliwoepie al zegt.. Je denk vaak dat het bij de ander is tot het je zelf overkomt. Ook al kan ik het een plek geven merk ik nog steeds zwakke momenten. Het is iets dat je bij je draagt en dat zal zo blijven. Bij ons heeft het wel echt een plek in ons leven. Het is er en er wordt ook over gepraat. Mijn kind(eren) zullen dit ook te weten komen. mede daarom ben ik erg 'dankbaar' voor mijn spontane miskraam en dat ik de kindjes op heb kunnen vangen en begraven met een mooi boompje
Hoi Kiekeboe, Het verdriet mag er inderdaad zijn! Ik heb het vruchtje helaas nooit gezien. Wel een echo foto, misschien ga ik die in een lijstje in de kast zetten. Foto staat ook op mijn profiel. Toch heb ik een goed gevoel over de volgende ronde. Ben er nu weer klaar voor, misschien helpt dat om weer zwanger te raken. Gebruiken jullie ovu testen en tempen jullie? Ik werd de eerste keer snel zwanger door die testen en veel klussen rond die tijd. Dus ga die tactiek maar weer eens inzetten!
Ik wil graag mee kletsen op deze lijst. Ben 32 jr. en wij gaan voor ons 2e kindje. Inmiddels is dit ronde 5 en mijn nod is 2 maart. Ik ben niet zo handig hiermee, misschien dat iemand mij wil toevoegen?
Ik ga ook aan de slag met ovi testen deze maand. Overmorgen de laatste afspraak bij de gyno. Hoop dat ze misschien zelf een eitje zien aan komen. Maandag 1 februari was mijn hcg nog 14,5 de dag erna werd ik ongesteld. Neem aan de hcg waarde dan weg is?
He dames.. Bedankt voor jullie lieve woorden.. Ik heb de vorige ronde wel ovulatietesten gebruikt.. Was alleen zelf uitgegaan van 30 dagen maar had een cyclus van 27 dagen. We hebben we op de verkeerde dagen geklust en te laat.. Had dus ook niet gekund deze ronde.. Mijn vriend werkt met kantooruren en ik in de horeca.. We lopen elkaar nogal vaak mis dus.. We hebben deze keer wel gezegd dat we er wel wat meer moeite voor moeten doen😅 Het komt me niet aanwaaien haha.. Ik ga deze ronde geen testen gebruiken maar gewoon om de dag. Zolang het maar geen moetje word. Maar ik heb liever dat we het wat meer moeten plannen, als nog langer wachten als nodig is.. Ik wil niemand tegen het zere been aan schoppen maar had best wel vertrouwen in mijn lichaam omdat ik zo snel zwanger was. Ik dacht eigenlijk dat dit wel weer zou zijn😳
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje 02. (2) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje ChantalJ - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje Indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (3) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje Beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 23 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo .. Al het rood weer de deur uit hier !Kunnen we nu weer aan de slag met ovulatie testen 😅 Welke gebruiken jullie ?
Indy nu wel ovu testen, voorheen nooit gebruikt maar aangezien ik niet weet waar ik zit in m'n cyclus momenteel wel enigszins noodzakelijk. Ik heb nog licht positieve zwangerschapstesten dus ik hoop dat deze flink af gaat nemen binnen een niet al te lange tijd. Bmjunior ik gebruik de Action testen voor zowel een zwangerschap als ovulatie. Vind ze best betrouwbaar (zs test iig, ovu nog niet heel veel ervaring mee) en aangezien je best veel test is het geen enorme aanslag op je knip in tegenstelling tot andere merken
Hoi meiden Ik meld me aan 39 jaar Eerste kindje Ronde 3 Vandaag ongesteld geworden bleeehhhh Mijn NOD is 5 maart
BM Junior ik gebruikte die van Kruitvat altijd. deze maand even geen ovulatietesten en gestress ik ga proberen om de dag aan te houden. en ik hoop ook dat ik me qua testen straks in kan houden. heb mezelf voor genomen om pas eventueel na de NOD te testen
Welkom nieuwe dames! Ik gebruik de 2be sure ovu testen. Deze zijn alleen heel gevoelig dus altijd een 2e streepje. Voorheen de normale dipsticks van Sensitest en daar had ik duidelijk mijn eisprong mee gevonden, die waren het fijnst. Maar moet eerst die van 2besure opmaken, hoop natuurlijk dat ik geen nieuwe meer hoef te kopen! Die van de action zijn ook prima trouwens. Ga over 2 dagen beginnen met testen, laat dat eitje maar komen! Jullie ook allemaal succes
Ik heb 5 dozen ovutest van action gehaald en een zwangerschapstest Hoeveel dagen na menstruatie beginnen jullie met de ovutest??
Dag dames, Ik kom me hier ook aanmelden... Dora26, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 15 nod is 7 maart 17 maart word ik een jaartje ouder, we zijn ondertussen al eventjes bezig, dus hopelijk mag het nog lukken voor ik 28 wordt Ik gebruik ook altijd ovulatietesten en temperatuur... maar nu eerst zien dat die ongi snel voorbij is! Ik schrik er trouwens ook wel van hoeveel dames hier recent een miskraam of bbz achter de rug hebben Ik wist wel dat het redelijk veel voorkwam, maar jullie zijn met veel in dit forum! Veel sterkte en hopelijk hebben jullie snel een plakkerdje!
Ibizza succes bij de gyn morgen! Jet, ik begin op dag 5, laatste keer had ik op dag 8 al een positieve test dus neem geen risico hem te missen Welkom Dora, Zie dat jij al lang bezig bent! Hoop dat het snel raak is meid! En idd veel meiden met miskramen, fijn dat we via dit forum steun bij elkaar kunnen vinden!
Hoi meiden, Ik wil me graag aanmelden EvaElisa, 25 jaar, ronde 2 voor een eerste kindje, NOD 2 maart Ik vind het zo ontzettend spannend he allemaal Dat er maar veel meiden op roze mogen staan op dit NOD lijstje