Hadden de dames van de positieve testen ook al veel kwaaltjes vooraf? Ik zit nu op 8/9 dpo en heb wel wat gek onderbuik gevoel. Maar weet niet zo goed of ik het me verbeeld
Ja klopt, nod is 4 maart uitgaande van 28 dagen. maar heb deze 2 maand mijn ei niet kunnen vinden met ovulatietesten dus weet niet precies hoeveel dpo, denk 11/12 dpo. Denk eerder 12 anders is ie wel heel snel positief Bedankt allemaal! Hopelijk heel veel roze erbij!
@Babysed: Ik zie wat je bedoelt! Ik heb op mijn eigen testen van kruidvat ook al wel eens zo'n licht streepje gehad, maar helaas had het niets te betekenen... Ik hoop van harte dat je test toch nog donkerder wordt, maar ik zie het streepje zeker, je beeld het je niet in hoor!
Hoe vertellen jullie het je ml? Of testen jullie samen? Ik heb nu tijdje al wat klaar liggen, ik hoop zo dat ik het deze maand kan gebruiken.
Ik zie ook een mini streepje.. had ik ook maar helaas de dag daarna niet meer grrr.. Hier op DPO10 tevens mijn NOD maar nog geen ongi te bekennen.. Zou het dan toch nog kunnen? Ben er heel de dag mee bezig..
Julyn: ik had last van mijn borsten (anders dan als ik ongesteld wordt), ben sneller moe en heb elke keer honger. Verder niets.
Suzies > Ik heb hem uitgelegd wat dpo is en dat 14 dpo gemiddeld is. Hij weet dat ik nu 10 dpo ben en dan zeg ik gewoon, lieverd ik ga testen, wil jij kijken of er een streepje staat of moet ik dat zelf doen... Meestal zegt hij dan, kijk jij maar D83> ik hoop het ook, maar had wel echt een baaldag, eerst een streepje en dan niks meer... Pff das echt k.t hoor
Oh nee, ik ben net in bad geweest en krijg nu ontzettende menstruatie krampen. Ik denk dat ik deze maand eerder ongesteld ga worden.
nou heb al behoorlijk hoofdpijn rechts boven me wenkbrauw volgens mij komt mijn ongesteldheid er ook aan ben zo down na gister positief te testen en vandaag negatief kan wel janken
Donderdag zou ik ongesteld moeten worden als ik dat niet ben test ik zaterdag pas weer Enige wat ik wel vaag vind is de zere borsten als t vals positief was of vroeg tijdig mis gegaan zou zijn zouden me borsten toch ook geen zeer meer moeten doen de hoofdpijn kan ook komen doordat ik snot verkouden ben trouwens maar toch nog geen menstruatie krampen ofzo alleen een zwaar gevoel in me buik
Jeetje Kim, wat rot voor je!! Dikke digitale knuffel voor jou!! Hoop nog steeds op het beste voor je, geen bloed houd moed he!
Ik probeer ook maar te wachten met testen tot ik echt me nod heb en overtijd ben. Zo vervelend om teleurgesteld te raken. Neemt niet weg dat ik het erg vervelend vindt voor de meiden die nu zo in twijfel zijn en tegen gestelde testen hebben, knuffel voor jullie!!
Ik heb negerzoenen en blauwe/wit en roze/witte muisjes. Ik haal dan het kapje eraf en dan allebei de kleuren op een helft. En ml is nogal StarWars fan. Daar heb ik baby pakje van gekocht. Niet mijn smaak maar ja, hij vind het fantastisch. Dat bij elkaar met een positieve test wordt heel leuk voor hem denk ik!!!
Ik zoude hoop nog zeker niet opgeven Kim. Ik ga voor je duimen. En hopen dat de dagen een beetje snel gaan. Die testen en de concentratie in je urine kunnen ook gewoon erg wisselen he. Leuk suzies. Leuk idee van die negerzoenen! Pakje is toch enig voor je vriend. Echt lief!