Ja zitten altijd dichterbij elkaar. Ik hoop omdat het misschien een goedkope test is dat het er zo uitziet. Op twee testen heb ik een streepje asn de zijkant. Nee niet liggen, ik ga er zo eentje halen bij de AH. Ik heb nog niks gedronken dus ik hoop dat ik nog een plasje heb. Ik hoop zo dat die ook een streepje geven!
Hallo dames, hier minder leuk nieuws... temp is gezakt! Gister geen test meer gehaald omdat ik giga slecht te pas was! Na het werk lekker mn bed in gegaan. Vandaag nog steeds zwaar beroerd. Mijn maag is helemaal van slag, diarree, super misselijk bleeeghh. Nu afwachten of mijn ongesteldheid gaat komen.. vandaag gelukkig een heel rustig dagje en meteen mn laatste dagje deze week! Plan morgen mooi een bank/chill dag in! Hoop hier vandaag weer veel roze te zien!!
Hoi Meiden, Ik lees al een aantal dagen met jullie mee.. Mijn NOD is aanstaande vrijdag, en m'n ei heb ik 18 of 19 febr gehad. Dit zijn m'n testjes tot nu toe. Wat vinden jullie? Het is onze 2e, maar durven nog niet echt blij te zijn omdat we bang zijn voor.. Nouja waar iedereen bang voor is.
@lauraa ik zeg voorzichtig gefeliciteerd, het streepje is duidelijk wat duidelijker geworden tov de 29e
Wat denk je zelf Jaaaah het gaat helemaal goed.. Je bent echt heel erg zwanger 👶🙏👶🙏👶🙏👶 Whoop whoop GEFELICITEERD!!!!!!!😂😂😂😂😂😂
Hi lauraaa ik zeg gefeliciteerd aangezien je testjes mooi oplopen... Succes met t nog even wachten op de cb 1-2 weken liefs❤️🙏👶
@beccy: Ik zie een licht schaduwstreepje ja! Spannend! @MissMarijke: Je had hier inderdaad nog laten horen dat je iui was doorgegaan, alvast wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt deze keer! En ook dat de timing in orde was! Ik wil je natuurlijk niet 'verplichten' hier te volgen hoor, maar was toch even benieuwd hoe het met je was! Begrijp ook wel dat het forum heel dubbel is, ik heb dat ook soms! Hopelijk heb je gelijk en is dit dé juiste ronde voor jullie! Verzorg jezelf goed en alles op jouw tempo! @Oliv: Ik zie inderdaad ook een streepje dat heel ver naar de buitenkant staat, geen idee of dit zo hoort? Ben wel benieuwd naar je kruidvattest hoor! @BMJunior: Die zien er prachtig uit! Durf je nog niet op roze? @Lauraaa: Ze lopen voorlopig mooi op hoor! Wanneer heb je je nod? Je moet weten dat hcg pas om de 2-3 dagen verdubbelt, dus eigenlijk kan je de test van 1 maart er tussenuit halen en dan zie je dat hij mooi oploopt! Om de 2 dagen testen zou voldoende moeten zijn om verschil te zien @lindajl: Mooi
het komt goed Brammetje. Beterschap en op naar die niet ongeteld dag! Laura dat ziet er zwanger uit. Gefeliciteerd! Loopt mooi op je test lindaj! Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb net een preictor gehaald. Ze hadden alleen niet de early. Ik heb een licht streepje 🎉. Ik ga zo toch nog maar naar de Kruidvat voor een vroege test 🙈
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje Aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje Lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje 04. (6) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje WeFly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 05. (5) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje MvM1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 41 wachtbankje (19), zwanger (1), ongesteld (8), mmm (1), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (8) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@lindajl ik zeg gefeliciteerd meid! @Oliv, ik zie daar duidelijk een licht streepje, dus een voorzichtige gefeliciteerd voor jou, maar eerst stond je nod op vandaag toch (tenminste in je banner)?