Ja dat klopt! Ik las hier van de week dat je eerste ongesteldheidsdag de dag is dat je helder bloed vloeit. Ik was uitgegaan van de dag ervoor dat je afscheiding verkleurt zeg maar. Ik twijfelde daar al langer aan want ik had mezelf op de lijst wel voor 5 maart staan en later toch gedacht dat het een dag eerder was omdat je dan toch al je menstruatie een sport van begint. Maar dat dat niet zo is heb ik van de week hier geleerd ☺️ Scherp van jou!
Klopt ik sta er niet op, alleen steeds meegelezen 😉. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. 2e kindje, rondes niet geteld, nooit gedaan ook.
Stond trouwens niet op vandaag hoor maar op vrijdag en dan mocht ik morgen testen volgens mijn banner.
Oliv en beccy gefeliciteerd 😊💖🍀 Ik wacht nog even met roze tot ik cb heb gedaan 😇
Mijn hemel wat een roze hier!!! Ik word steeds nieuwsgieriger naar de afloop van mijn cyclus als ik dit allemaal zo zie Gefeliciteerd meiden!!
Jij krijgt sowieso op de cb al 1-2 weken hoor.. Die zou je al kunnen doen. Ik ga zelf nog 1x testen maandag. Vrijdag is mijn nod dan moet ik wel een knaller hebben
Mooi Beccy! Wat een feestje hier! En wat een drukke verjaardagen maand in november ☺️ Spannend he Keef! Nog een paar dagen.
@dora! Voelt ook niet als een verplichting hoor. Vond lief dat je vroeg! Alweer heel wat afgekletst afgelopen uren!! En wauw wat veel positieve testen!! Gefeliciteerd!!!🎉🎈 Ben echt in de verleiding om te testen. Ik ben vandaag 13dpo! Durf eigenlijk niet 🙈
12 dpo en een hartstikke witte test... Heb al dagen lage rugpijn en krampjes in mn buik. Maar t zal wel met de menstruatie te maken hebben
Oliv en becky gefeliciteerd!!! Brammetje dikke knuffel, mss zegt de temp niks? Missmarijke ik duim voor je! Meiden tijd voor roze in de lijst....ik zie al hele duidelijke testen
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje Aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje Lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje 04. (6) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje WeFly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 05. (5) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje MvM1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 41 wachtbankje (19), zwanger (1), ongesteld (8), mmm (1), negatieve test (6), twijfel-/tuurtest (8) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Oh yes wat een roze! Ik durf definitief wel op roze ipv oranje! Ik heb ook wel eens gehoord dat er in de eerste maanden vh jaar meer zwangerschappen ontstaan