@brammetje, rot om dat te horen meid! Doe maar rustig aan en verwen jezelf maar een beetje met lekkere dingen dit weekend
Goedemorgen iedereen! Ik heb vanmorgen de cb test gedaan Allen op roze gefeliciteerd!! En voor de dames op rood balen... Hopen voor jullie voor de volgende ronde meer succes.... En de dames op t wachtbankje kom op op naar roze!! Heel veel Succes
wat een mooie testen allemaal!! Ik had aan de ene kant gehoopt dat bruinverlies gister was begonnen en dan vanochtend het dan was doorgebroken. dan had ik iig wat regelmaat in mn cyclus ondekt. Maar goed nog niets te bekennen Vandaag dag 30.
O lief brammetje wat lees ik nou ben echt verdrietig Had j vorige bericht gemist tussen alle berichten Im so sorry Knuffel n heel veel sterkte
Bleh ik denk dat ik ook ongesteld ga worden vh wknd. De menstruatie krampjes blijven maar en de test vanmiddag was ook witter dan wit... Ik ga uit van NOD 6-3...Als ik nog eens goed kijk naar mijn symptomen de voorgaande maanden. Dan zou het nog wel kunnen, maar ik ga er alvast naar niet meer vanuit
Bij mij wil de ongesteldheid niet super doorzetten is echt licht wel helder rood verlies maar nog geen echte stolsels gehad hoop dat t gauw doorzet ben ik daar ook vanaf iedere keer zo weinig is ook niet fijn
Ha meiden, Ik doe ook nog even mee! Kan iemand me op de lijst zetten? Verwachte NOD tussen vrijdag en zondag, heb er nog niet echt structuur in ondanks dat ik al vijf jaar geen pil meer slik. Maar hij mag dus bij zaterdag 5-3. Wil dan ook gaan testen. Ben nu sinds december bezig...voelde me deze maand voor het eerst heel anders en had allerlei rare kwaaltjes en dacht dus Yes Bingo. Afgelopen maandag test gedaan (i know veel te vroeg) en die was omowit. Sinds dinsdag weg kwaaltjes en voel ik me weer normaal en vanaf vandaag voel ik me blegh alsof ik dit weekend toch ongesteld ga worden...denk morgen nog een testje!
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (5) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 42 wachtbankje (13), zwanger (8), ongesteld (13), mmm (1), negatieve test (6), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Iemand een idee hoe het met de andere dames gaat wiens nod gisteren of vandaag was? @Kimmiez: Laat je even weten wat je leeftijd is, hoeveeste ronde en hoeveelste kindje? Dan zet ik je er nog bij! @Let: Mooi zeg! @Cins: Hoe gaat het bij jou? Last van kwaaltjes? @Missmarijke: Heb jij nog geen nieuws ondertussen Hoop op het beste voor je! @Brammetje: Jammer meid, hopelijk is jouw beurt daar snel!
Brammetje, sterkte meid! Hier ook wat bruinverlies, heel soms wat lage rugpijn erbij. Heb al de hele dag uit voorzorg een tampon in gedaan.. Hopen dat het morgen losbarst, dan heb ik een cyclus van 39 dagen net als vorige keer.
@Brammetje: Gaan jullie nu verder voor onderzoeken? Want ik vind het toch vreemd dat jullie zoveel 'pech' hebben zonder een duidelijke oorzaak. Veel succes alvast!
@Dora ik ben 32, bezig voor ons eerste kindje en dit is ronde 3! Zit op mijn telefoon vandaar dat het me zelf niet lukt...Dank je!!!
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (9) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekerox -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (6) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje Kimmiez - 32 jaar - ronde 3 - 1ste kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 42 wachtbankje (13), zwanger (9), ongesteld (13), mmm (1), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
dames weten jullie nog dat ik vorige week een positieve ovulatietest had. maar een negatieve zwangerschapstest. ik wordt bijna elke maand precies op uur en tijd ongesteld. vandaag nog steeds niet ongesteld en ik wist het gewoon zeker, net naar de etos gereden en tada ook ik mag op roze. Nu wachten tot vriend vanavond terug is.
@Brammetje; verdorrie meid wat een pech! *Digitale knuffel!* Vandaag is mijn nod, nog niet ongesteld maar mijn ei was ook iets later, dus kan nog tussen nu en zondag denk ik. Heb het gevoel dat het nog alle kanten op kan. . Niet veel symptomen alleen sinds 6 dpo al last van lage rugpijn, herkent iemand dit? Verder nu ook een soort ongi krampjes maar dan toch net iets anders.. Ik wacht tot zaterdag met testen, morgen werken dus dan moet het lukken!
Jeeej gefeliciteeeeerd!! Dus toch die ovulatietest Ik ben voor mezelf ook de theorie aan het testen ik had gister een positieve ovulatietest, zal van het weekend weten of het voor mij ook geld