Ik ben 24 jaar, dit was mijn 4e ronde, ga vanmiddag test halen en dit wordt dan mijn 2e. Eergisteren had ik mijn nod.. Dus het is spannend
Bedankt! Heel lief! Voor deze maand heb ik er geen hoop meer in, maar misschien volgende keer Jij een voorspoedige zwangerschap gewenst hoor!
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (10) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje Chev - 33 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (9) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 4 - 2de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (6) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje Kimmiez - 32 jaar - ronde 3 - 1ste kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje Vogeltje6 - 33 jaar - ronde 1 - 4e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 45 wachtbankje (12), zwanger (13), ongesteld (14), mmm (0), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Had de 21 e n posi ovu test n dacht zelf die avond ook n eisprong maar max is 48 u later daar vanuit gaand zou dan de 8e m'n Nod zijn Bedankt voor j lieve woorden knuff
Gefeliciteerd Kim! Gaat lekker hier met al dat roze. Hoop voor de meiden die op rood staan toch snel roze! Duimen voor de nog wachtenden onder ons!!
@D83: Sinds wanneer heb je die migraine eigenlijk? komt dat door het stoppen met anticonceptie? En kan je huisarts daar niets in betekenen? Om zwanger te worden mag je er echt niet vanuit gaan dat het bij iedereen even snel gaat hoor... Hier op het forum zie je dikwijls dat dames in ronde 1-3 zwanger zijn, maar je weet dat je gemiddeld een half jaar tot een jaar moet rekenen hé! Panikeer nog niet, ik snap je teleurstelling, maar je zit nog maar in ronde 2... jouw tijd komt heus nog wel, wie weet sneller dan het gemiddelde
@dora; heb al migraine vanaf m'n 19e en alles al geprobeerd wat er is.. Kwa oorzaken wisselt t maar nu is t momenteel Vnml hormonaal Geen een anti conceptie kan t verminderen, ook zonder is t geen succes Ik slikte een tijdje preventieve medicatie maar de bijwerkingen waren zo zwaar en in combi met m'n kinderwens moest k stoppen omdat ze ni mogen als j zwanger wilt worden en bent Nu ga ik maandag wel even overleggen over andere mogelijkheden.. Ik weet de feiten rondom t zwanger worden wel maar t is meer dat a gewoon idd verwend ben met twee kinderen waarbij t wel meteen raak was maar b vooral t feit dat t mij gwn zwaar valt zonder medicatie en er nu nie veel voor nodig is om n aanval uit te lokken Dus al deze stress rondom t zwanger worden helpt nie maar wil ook t liefst nie zomaar 123 m'n kinderwens aan de kant schuiven.. Ik weet echt wel dat ik t ni kan sturen en niks te willen heb maar m'n gevoel denkt daar anders over.. Heb wel medicatie die effectief en snel hebt bij n aanval maar als t ntl zo frequent is kan ik t wel blijven gebruiken..
D83, dikke knuffel voor jou meis! Ik snap dat je er dan veel van verwacht had.. Ik ben ook zo vruchtbaar, manlief hoeft maar naar me te kijken haha. Mijn dochter was de derde ronde raak en m'n zoontje ook eerste ronde. Ik heb ook wel eens migraine, weet dat dat ontzettend klote is ja. Die stress werkt niet echt mee hé... Pff. Ik hoop dat jij ook niet lang meer hoeft te wachten, ik gun het jou ook zo! 😙😙😙
Ik slik bètablokkers het heet metoprololsuccinaat ik mag ze slikken zolang ik nog niet zwanger ben als ik zwanger ben moet ik stoppen ook voor migraine aanvallen ik heb ze anders ook dagelijks is dit niet wat voor jou?
Heey kim en d83, wat vervelend he die migraine! Heb er zelf al sinds mijn 15e last van, ben toen op mijn 17e ook begonnen aan de metoprololsuccinaat. Dit was het enige wat bij mij ook echt goed hielp! Intensiteit en de frequentie namen heel erg af. Ging van 1 aanval per week naar 1 in de maand. Dus wie weet helpt dit voor jou idd ook d83! Ben er nu al een paar maanden mee gestopt wat ik eerst heel eng vond. Maar sinds ikben gestopt met de pil is mijn migraine helemaal weinig geworden! Dus voor mij geen pil meer
Bij mij is het juist weer erger geworden daarom dat ik t door mag slikken tot ik zwanger ben als ik dan zwanger ben moet ik langzaam afbouwen en stoppen want deze medicatie kan alleen kwaad als je zwanger ben Tenminste dit is wat ze tegen mij zeiden
Jemig wat kan het wachten toch lang duren...heb ontzettende lage rugpijn en een vage kramp in mijn buik maar nog geen rood te zien. (Gelukkig) kan me niet herinneren dat ik van te voren al zo'n menstruatie buikpijn en rugpijn had. Ik was van het 'gelukkige' soort dat twee dagen van te voren hoofdpijn had en dan kreeg ik erg heftige buikpijn, nam ik twee ibroprufen en even op de bank en in bed en binnen twee uur ongesteld en pijnvrij. Nu dus al twee weken lichte krampen ( vandaag dus wel wat erger en gisteren ook) en erge rugpijn. Geen hoofdpijn gehad. Kan dus nog, denk namelijk dat ik mijn ei rond de 21e had. Zei vanochtend nog tegen mijn vriendin die deze week uitgeteld is dat ik niet snap dat ze nog niet in het gekkenhuis zit van al dat wachten...vind nu twee weken al lang laat staan 9 maanden haha.