Vinden jullie dit ook schaduw of wat anders Krijg ik dat gele weg met water? Heb ik nooit gehad zulke vlekken.
Voor mij hetzelfde! Nog niets maarja morgen kan ook nog. Gisteren negatief getest dus durf niet zo goed nog een testje...denk dat ik wacht tot maandag of dinsdag. Had vanmiddag enorme last van de rug maar was ineens ook weer weg. Jij nog geen klachten? We keep our fingers crossed!
Nee niet echt symptomen, maar dat had ik de vorige zwangerschappen ook niet, weinig last. Ook nog geen symptomen van naderende ongi, maar ook daar heb ik normaal ook niet echt last van. Lekker duidelijk dus Ja wel al 2 weken ongeveer beetje gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Had donderdag ochtend al getest, maar negatief. Daarom twijfel ik nu ook. Had jij naast de rugpijn verder nog klachten dan?
Hoi Kimmiez, fijne verslaving he die testen Hoe is het vandaag gegaan? Ik ben helaas gisterenavond ongesteld geworden. Voor mij wel een hele andere menstruatie dan de afgelopen jaren want ik heb maar heel weinig bloedverlies. Lichamelijk voel ik me echt wel ongesteld. Heel veel succes de komende dagen!!
Goedenavond iedereen, Nou ik ben vannacht ongesteld geworden hoor. In het begin dacht ik dat er nog hoop was want ik heb erg weinig bloedverlies (praktisch) niks, maar aan de andere kant voel ik me wel echt herkenbaar ongesteld. Het waren spannende dagen, zeker omdat je nu op een hele andere manier bewust bezig bent met je lichaam. Zo bizar dat ik me al die tijd zwanger gevoeld...Hoe gaan jullie hiermee om?
Hoi Suzies, jeetje wat moeilijk zeg. Als ik de test van mezelf zo in mijn handen zou houden dan zou ik zeggen dat ik wel wat zie hoor. Het beste wat je natuurlijk kan doen is evengeduld hebben en de test herhalen morgen. Ik neem aan dat je niet langer wacht.... Hoever zit je nu in je cyclus?
Ik had donderdag m'n ongesteldheid verwacht. De had ik vanmiddag in een Shaggy bui gedaan en was weggelopen. Vanaaaf keek ik en dacht ik.... Hmmm dat weet ik niet. Ik probeer morgenvroeg nog wel 1. Dit is natuurlijk ook ver buiten afleestijd maar hij is iig niet wit haha
Twee weken geleden op zondagavond ontzettende steken in mijn buik en de dagen erna voelde ik me weeeig en met vlagen misselijk. 1 dag flinke hoofdpijn gehad, paar keer zuurbranden en slecht slapen en jeuk aan mijn tepe en constant een zeurend gevoel in de onderbuik . En zo'n gevoel van yes het is raak. Afgelopen dinsdag werd ik echter wakker en voelde niks meer. Geen enkel kwaaltje of anders voelen. Dus toen twijfelde ik ineens weer. En dus vrijdag getest maar wit. Ik had gisteren trouwens een massage (van een vriendinnetje gekregen voor mijn verjaardag) en die vrouw doet ook aan reiki en is medium. Volgens haar was ik wel zwanger haha. Maar zolang ik nog geen dikke roze streep test heb geloof ik niks...Dus ik herken je twijfel helemaal!
Oh Suzies wat spannend zeg.. Vervelend die onduidelijkheid! Hoop op een knal test voor jou morgen ochtend!
@Chev, nog niks maar met vlagen het gevoel van dat het elk moment los kan barsten... Balen voor jou! Maar anders zien we elkaar in de volgende ronde weer?
@Suzies: Heb je het water in het gaatje gedaan waar je normaal de urine in druppelt? Als het streepje nu weg is, zou het normaal een indroogstreepje zijn... Maar je weet natuurlijk nooit! Hopelijk test je alsnog duidelijk positief! Maar zeker niet buiten de afleestijd gaan aflezen hoor
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (10) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje Chev - 33 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (9) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 4 - 2de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (6) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje Kimmiez - 32 jaar - ronde 3 - 1ste kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje Vogeltje6 - 33 jaar - ronde 1 - 4e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 45 wachtbankje (10), zwanger (14), ongesteld (16), mmm (0), negatieve test (5), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nu het einde van de lijst nadert is het een stuk rustiger hier. Ik zat nog even te kijken naar te foto van gisteren maar volgens mij was het niets hoor. Net weer een witte test. Ik denk haast dat ik gewoon een keer oversla, dat hoor je wel vaker toch? Maar wat zijn dan die steekjes die ik steeds voel en toch iets gevoelige borsten. Ja afwachten dat is het enige wat ik kan doen.....