Dikke knuffel voor de dames op rood! Succes voor de volgende ronde. Deze NoD lijst loop nu behoorlijk ten einde.. Vond het wel erg leuk om met jullie te babbelen! Dank daarvoor 😊
Op je eisprong voelen mag je niet vertrouwen hoor... Wat je wel kan doen is ovulatietesten gebruiken en je temperatuur meten, daardoor ben je redelijk zeker van je eisprong!
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (10) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje Chev - 33 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (9) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 4 - 2de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (6) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje Kimmiez - 32 jaar - ronde 3 - 1ste kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje Vogeltje6 - 33 jaar - ronde 1 - 4e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 45 wachtbankje (8), zwanger (14), ongesteld (21), mmm (0), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier in spanning moest 3-4 maart nod nu nog niks normaal altyd optyd na 3 iui,s en nu maand rust en in afwachting voor ivf dus nu twee dagen overtyd ik wacht tot dinsdag met testen dan is het een speciale dag voor ons . Dus hopelijk blijft het weg en hebben we dinsdag een mooie test
Helaas mag ik ook op rood... Gelukkig ga ik vanaf nu met Clomid starten en krijg ik eindelijk een 'normale' cyclus Gefeliciteerd roze dames! Dames op rood, veel suc6 met de volgende ronde!
Jaah helemaal mee eens echt een fijne nod groep dank jullie wel daarvoor.. Meiden in het roze super en ik hoop nog is van jullie te horen.. Meiden in het rood de volgende ronde is voor ons okay... Meiden die nog even wachten vertellen jullie hier de uitslagen... Nogmaals bedankt... Hopen op👶🙏❤️😘🍀
Tuurlijk kom ik dat vertellen zou zelf een gat in de lucht springen . Na 1 ster en alle mk,s en 2bbz en 3iui,s kan ik niet afwachten zou echt heel blij zijn
Ik heb nogmaals negatief getest vanmiddag maar vooralsnog ook nog geen ongesteldheid... Ga er niet meer vanuit... Mocht het anders zijn dan laat ik het nog weten en anders idd voor de andere dames die op rood staan, tot volgende NOD topic en de andere dames veel plezier en geluk met jullie zwangerschap! Ik zit nog even te twijfelen of ik zal gaan tempen maar ben vrij regelmatig, 29-31 dgn. Had deze mnd wel ovu test vd action gebruikt maar geen verschil in streepjes gevonden. Iemand een tip daarvoor? Heb toch het idee dat het na mijn curretage allemaal iets anders is...
Ik kom nog even een dikke knuffel brengen voor alle. Meiden op rood. Jullie ronde komt nog! Wees lief voor jezelf en weet dat ik aan jullie denk.
wat jammer Dora het was je zo gegund. mvm1984 en suzies en Nurrie voor jullie nog wat 🍀🍀 Ik duim!
Ja ook ik kijk telkens nog eventjes terug hier hoor, benieuwd of er al weer nieuwtjes zijn! Succes voor de wachtende dames, roze dames probeer te genieten en dames op rood, ik duim voor jullie voor de volgende ronde.. Hopelijk dan heel veel roze voor jullie!