Dankjewel schatje! Hoe voel j j?! Veel kwaaltjes? Zo blij voor je vond leuk om elkaar pbtjes te sturen in die spannende weken!
Meiden, ik denk ook aan jullie! 😙😙😙 Dit was zo'n fijne nod groep! Had het jullie allemaal zo gegund! 🍀 Ik duim nog steeds voor de dames die wachten.... ☺
Goedemorgen allemaal, Hier nog geen ongi te bekennen.. Vanmorgen dus maar wel, omdat ik het echt niet meer uithield om niet te testen, een test gedaan.. Maar... Ik heb wat foto's gemaakt en zal zo even kijken of ik de beste hier op krijg, volgens mij zag ik echt heel licht iets (dus of dat dan ook op de foto te zien is) of mijn ogen houden me voor de gek Had gehoopt op of gewoon ongi te zijn (is pas 2e maand na pil stop en die 1e maand was wel mooi na 28dgn) of een positieve test.. Dus ik geloof dat ik nog maar even moet wachten.. En daar ben ik normaal gesproken iets te ongeduldig voor. @Dora een hele dikke knuffel voor jou!! Had het je echt gegund, net zoals alle andere natuurlijk. Hoop voor jou dat je nog voordat je echt de molen in gaat een positieve test!
Ik krijg hem er niet echt beter op en op de computer krijg ik hem niet in negatief gezet, dus volgens mij zie je zo op de foto helemaal niks naast alleen de controle streep
Pandabeer: helaas ik ben niet de juiste tuurder die je zoekt, ik zie namelijk niet echt iets. Maar jij ziet wel iets in het echt? Over 2 dagen zou ik weer testen. Is vandaag je NOD? Succes nog even op het wachtbankje...!!
Ik zag echt heel licht iets, maar dat kan ook omdat ik dat wil, want idd zo op de foto zie ook echt helemaal niks Ja vandaag is mijn NOD, maar weet ook niet precies wanneer mijn ei is geweest en op hoeveel DPO ik nu zit, vorige maand heb ik hem wel gevoeld en had ik toevallig een ovulatie test liggen en hiermee ook getest voor de zekerheid (was net mijn eerste pilloze maand en wilde weten of me lichaam werkte) en die was positief. 11-12dgn daarna werd ik ongesteld, deze maand was ik op vakantie en heb ik verder ook niks gevoeld en ook niet getest (is pas onze 1e officiële ronde). Maar ik blijf dus nog even op het wachtbankje en idd als in de tussentijd er geen rood is dan maar weer even testen. Was vanmorgen met opstaan wel echt super misselijk
O nurrie, im so sorry Dikke knuffel Ik zie ook niks op de foto panda Heb j er een wat scherper of van wat verder weg Hoop voor j dat t raak is en dat j gwn minder snel hcg aanmaakt Zolang j nog niet ongesteld bent is alles nog mogelijk Ik duim nog ff verder
Ik vind het ook moeilijk te zien, maar het is ook wel een heel drukke achtergrond en de foto is van zover weg genomen... Kan je hem niet op een lichtere achtergrond leggen (wit ofzo?) en eventueel wat inzoomen? Ik hoop van harte dat de streepjes zullen oplopen!
Kreeg het vanmorgen met al dat kunstlicht slecht voor elkaar. Had er wel 1 op wit, maar daar weerkaatste het licht in. iig dankjulliewel voor het kijken en duimen ik hou jullie op de hoogte. Toch erg fijn zo'n forum, er is maar 1 iemand naast vl en mijzelf die weet dat we aan kinderen willen beginnen en dan is dit wel erg fijn om met elkaar te kletsen en die allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje zitten
@Nurrie; wat jammer! Dikke knuffel en hopelijk snel op naar roze!! @Panda; ik zie inderdaad nog niks, maar wat niet is kan nog komen! Ik blijf nog even voor je duimen!!
Ik vind/vond dit ook een fijn groepje. Soms zijn de groepen zo groot dat ik niet meer begrijp wiewie is. Dat had ik deze keer niet. Fijne zwangerschappen gewenst aan iedereen voor nu en ik de toekomst. Panda ik zie het ook niet op de foto helaas. Bij mij blijft het nog minimaal bruinverlies en de buikpijn/steken is een stuk minder geworden. Het blijft spannend. Pfffff
nod lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (10) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje aanoniemous - 24 jaar - ronde 0 - 1ste kindje Chev - 33 jaar - ronde 1 - 1ste kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (9) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje lenthe87 - 28 jaar - ronde 1 - 3de kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 4 - 2de kindje 04. (8) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje wefly - 30 jaar - ronde 1 - 1ste kindje lauraa - ? Jaar - ronde niet geteld - 2de kindje cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje 05. (6) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje keef85 - 30 jaar - ronde 3 - 2de kindje mvm1984 - 31 jaar - ronde 2 na curretage - 2de kindje Kimmiez - 32 jaar - ronde 3 - 1ste kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje Vogeltje6 - 33 jaar - ronde 1 - 4e kindje datumloos. (0) buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 45 wachtbankje (7), zwanger (14), ongesteld (22), mmm (0), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Dankjewel. Ik hoop het ook, vl en ik zitten er echt ff doorheen op het moment. We hebben moeite om positief te blijven deze keer.
Balen alle meiden op rood.. En toch weer wat roze erbij.. super! Ik was even afwezig de afgelopen dagen. Donderdag en zaterdag een test gedaan.. beide negatief. Nog steeds geen bloed, dus dat is wel gek! Ga maar nergens vanuit en test pas op z'n vroegst morgen of woensdag weer. Denk zelf eerder woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben. Krampen beginnen namelijk al wel een beetje op te komen. Dat wordt veel naar de wc gaan vandaag hihi
Bleh... Hier helaas toch ook vanmiddag alsnog ongesteld geworden. Ondanks dat ik het door negatieve testen wel verwacht had, toch een teleurstelling...
Dikke knul voor jou! Gek hé, dat had ik ook altijd hoor. Toch bleef ik telkens hoop houden dat het toch nog gelukt was... Hopelijk deze ronde meer geluk! Succes meid.