💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (0) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lieve dames, Bij deze de NOD lijst voor 15 tm 21 maart. Ik ga duimen voor heel veel roze namen 🍀🙏🏻 Zelf gaan wij deze ronde verder zonder ovu testen en temperaturen, puur om de focus een beetje te verleggen. Toch lijkt het me gezellig om met z'n allen te kletsen! Groetjes
���� NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (0) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na VMK ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo, Ik heb me nu ook maar weer is aangemeld voor de lijst. Wij zitten sinds vandaag in ronde 8. Januari VMK gehad helaas en hierna moesten we 4 weken wachten. Vandaag teruggeweest en mocht direct starten met Clomid zonder ongi af te wachten of op te wekken... Mijn NOD heb ik geen idee van maar in ieder geval in deze week verwacht ik mocht het aanslaan. Succes iedereen
hooii hooii dames, ik wil je me ook graag toevoegen aan de lijst! Nod 20 maart ronde 4 2e kindje en 28 jaar (vanaf donderdag😁 Idd hopen op een mooie roze lijst weer in maart, en koekie2 wat vervelend van je miskraam dus hopen dat dit een mooie ronde wordt voor jullie, en fijn dat je er ook weer voor kan gaan!
Hi meisjes, ik kom mij hier ook aanmelden. Vandaag eindelijk weer ongesteld na een vroege miskraam in januari. Was behoorlijk wat dagen overtijd maar nu hoop ik dat de boel weer is 'gereset'. Deze ronde gebruik ik voor 't eerst ovulatietesten omdat ik nieuwsgierig ben wanneer ik mijn eisprong heb en of ik dat dan in de toekomst kan herkennen. Duimen op een mooie lijst en lekker veel geklets.
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙[/B] 15. (0) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi dames, Welkom! 💖 Ik heb de lijst even in zijn geheel bijgewerkt. Koekie en vakantieganger, heel rot van jullie miskramen hoop dat jullie deze ronde een plakbeebje krijgen 🍀
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (0) 17. (0) 18. (0) 19. (0) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik doe ook maar weer mee.. Zonet ongesteld geworden. Afgelopen maand voor het eerst ovulatie testen en temperatuur bijgehouden. Vorige rondes hebben we waarschijnlijk helemaal fout gezeten qua timing 😓. Dus vol goede moed gaan we d'r weer voor
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (0) Marrissie, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (0) 18. (0) 19. (0) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo Dames, Ik heb me ook toegevoegd aan de lijst. Ik heb net een v.mk kraam gehad.. ben even uitgegaan van mijn normale cyclus maar misschien is dat door de v.mk wel veranderd dus dat is even afwachten. Ik gebruik ovulatietesten dus ben benieuwd wanneer ik weer mijn ei ga vinden. Hoop op een mooie roze lijst met allemaal plak beebjes!
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (1) Marrissie, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (0) 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey Dames, Ik doe ook mee, helaas vandaag ongesteld geworden dus nu gaan we ronde 8 in. Hopen dat het voor iedereen deze maand wel lukt. Fingers crossed
]💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) Marrissie, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje PrincessP. 30 jaar, ronde 3,2e kindje 17. (0) 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (0) Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, ik mag me hier ook weer aansluiten. Vandaag eindelijk ongesteld geworden. Was flink overtijd vorige ronde, 7 dagen, maar gelukkig toch eindelijk doorgebroken. Kunnen weer verder! Op naar ronde 3!
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) Marrissie, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje PrincessP. 30 jaar, ronde 3,2e kindje 17. (0) 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (1) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos. (1) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ook ik sluit me aan bij deze groep! Mijn nod (eigenlijk de 15e maar zit elke maand rond 33 dagen dus vandaar de 21e 'gekozen') is op mijn verjaardag 😁 Dus laten we hopen op het allermooiste cadeau ever!!💗💙 ik ga deze maand verder met ovu testen en ik ga ook temperaturen. Als deze maand niet lukt gaan we naar de dokter, omdat we dan al langer dan een jaar bezig zijn. Hoop dat het niet hoeft😊