Ik ben een beetje vroeg misschien, maar vandaag ongesteld geworden. Ik zag nog geen topic met deze data, dus ik dacht: ik start er zelf 1. Dat mag toch? (Aldus de newbie hier). Ik zal in het volgende berichtje de lijst plaatsen. Wie komt er gezellig bij?
NOD-lijst 1 t/m 15 april 2017 1 april 2 april 3 april 4 april LilyOlivia, 36, 3e, geen idee welke ronde (we zien het wel) 5 april 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april Datumloos Buiten de lijst Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi lily !! Heb een nieuwe topic geopend van 1 tm 8 april. Ook kleurtjes erby gezet. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/650450-nod-lijst-1-tm-8-april.html#post20526848
Evelien297, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde na curretage ivm mola Mijn NOD is rond 11 april, dus hou die maar aan