[=Amsje90;20477455]NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2017 1 Maart (5) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde Mie84 - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Miha - 33 jaar - 1e kindje - 16e ronde papillons - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM TikTik-34 jaar- 1e kindje- 2e ronde 2 Maart(1) dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 9e ronde 3 Maart(1) mamma-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner) - 5e ronde Amsje90- 26 jaar - 1e kindje - 16e ronde MMM 4 Maart (3) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde Ilse84- 32 jaar - 2e kindje - 4e ronde (na mk) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - 7e ronde 5 Maart(4) SteffieD - 28 jaar- 2e kindje - 3e ronde Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - 15e ronde Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? -MMM 6 Maart(1) nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 Maart(4) Leolove - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Ilse23 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Esila - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi Dames Ik doe deze ronde ook weer mee. Ik lees weer fijn mee en deel weer mij onzekerheden en klachten ( mentaal en fysiek) Veel plezier deze vruchtbare dagen xxx
Ga vandaag met cb digital testen heb ze gister avond binnen gekregen. Mijn handen kriebelen nu al om te testen met de cb digi. Maar ik heb gelezen ergens dat met middag urine het beste is te testen, klopt het dames?
Wat spannend mama van marlinda......over twee dagen kom ik je gezelschap houden op het wachtbankje @tiktik hopen dat het ook bij je een plakkertje wordt.
Ok, bedankt mama van marlinda. Nou nu maar wachten tot dat het middag is om te testen. Ik had gisteren heel veel pijn aan mijn linker onderbuik. Ik hoop alleen niet dat mijn ei al geweest is. Want dan zou ie 3 dagen te vroeg zijn. Als het goed is zou mijn ei morgen of zondag zijn(volgens de vruchtbaarheidscalculator van ZP). In ieder geval gaan we het vanavond gezellig maken, hadden we ook woensdag gedaan. En nu maar hopen dat het goed komt. Pffff.....sorry voor het zoveel schrijven
Succes vandaag lieverd, hopelijk mooie testen En have fun vanavond En heerlijk van je afschrijven, doen we allemaal toch
Ja gisterenavond was mijn knaller, heb net toch nog even eentje gedaan, maar nu heeeel licht streepje, dus hopelijk heeft onze avondje geholpen
Wat een verschil dan per persoon.. Maar mijn cyclus is ook standaard 28 dagen, dus het klopt ook prescies met de testen Voor nu naar me werk tot 21.00
In 2014 gebruikte ik ook action testen. Nooooit een knaller gezien op die testen. Na dag 20 kapte ik ermee, want cyclus van 28-30 dagen. Dan zou vast die ene wat donkerdere wel de posi zijn geweest. Bleek mijn LF flink tekort te zijn. Nogal wiedes dat ze niet positief werden haha. Nu gebruik ik testen van ebay. Goedkoper en duidelijker
Hee dames, Ik zou graag mee willen kletsen in dit gezellige nod topic ☺️ Mijn NOD zou waarschijnlijk op 5 maart zijn (uitgaande van 31 dagen) Ik tel dit zo wegens dat ik (denk ik) 2 weken geleden een 'menstruatie' heb gehad, helaas wel erg licht, dit duurde wel 5/6 dagen maar ik denk dat dit ook kan komen door de missed abortion die ik heb gehad in januari. KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Ook even snel een foto van mijn ovulatietesten waarmee ik gister ben begonnen. Zouden ze nog gaan oplopen??
Hi klein meisje welkom. Dames ik heb de test van cb digi gedaan om11 uur en gaf negatief. En nu net met de atcion test heb ik een heel licht streepje net als op woensdag. Dus mijn piek is dan gisteren geweest. Want gisteren had ik echt een knaller en met een atcion test(zie foto van gisteren) En gisteren hadden we het niet gezellig gemaakt maar woensdag wel. Zou het ook helpen als we het vandaag ook gezellig maken???? Dus dat zou betekenen dat mijn nod met 2 dagen gaat schuiven, i.p.v. 5 maart is het nu 3 maart. Wat denken jullie dames???
Je kunt het altijd nog gezellig maken ☺️ Ik had de maand dat het raak was geen 1 positieve ovulatietest gehad,, en hadden het gewoon gezellig gemaakt. Hopelijk veel roze deze keer!!
Na tijdje weg te zijn geweest in verband alle onderzoeken Meld ik me ook weer aan 😄 Vandaag met een echo een follikel van 17,5mm dus De arts vermoed dar die springt morgen/zondag En dus zal dan me nod ergens in deze periode vallen. Maandag terug voor controle of hij gesprongen is.
Tuurlijk heb je dan nog kans, zoiezo van die dag ervoor want zaad overleeft een paar dagen en wanneer je piek is ( gisteren dan blijkbaar) dan springt je ei hoogwaarschijnlijk binnen 24-48 uur dus vandaag nog zeker kans en je heb al een groepje klaarliggen 😉
Ik hoop nu alleen dat het genoeg is, en dat ik over 2 weken een positieve zwangerschaptest heb Maar ja wat meer kunnen we doen???!!!! Ik maak me nu al gek.....pfffff. Ben wel blij dat ik hier even mijn "ei" kwijt kan.....hahaha