NOD lijst 1 t/m 7 maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door papillons, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @kleinmeisje die laatste is idd al wat dikker dan je vorige. Nog even geduld hebben hihi 😊

Pff ik wordt nu al gek van het wachtbankje, vanmorgen bij de gun geweest en een controle echo gehad en zaterdag is me ei gesprongen
    Dus me nod zou dus 3 maart moeten zijn. Gaan natuurlijk gewoon van twee strepen uit op die dag hihi maar oooh wat gaan deze weken lang duren. Hoop zo dar het raak is, dan wordt het niet aan de chlomid volgende ronde. Was er echt al een tijd niet meer mee bezig maar shit nu ik weet dat ik ineens spontaan een ei heb gehad wil ik ook zo graag dar het gaat lukken.
    Rot zenuwen Haha.

Dus ff voor in het lijstje kan iemand bij op de nod van 3 maart zetten? Heb geen laptop bij de hand 😇

Counting down ✌🏼

Ook ik vindt die opmerkingen van gezinsuitbreiding zo lastig, iedereen om je heen raakt alleen al door een knip mer de vinger zwanger en dan krijg je die rot vragen zijn jullie al bezig,,, ze moesten is weten wat we al meer als een jaar voor onze kiezen krijgen 🙈
    Scheelt dan wel weer dat ik een super lieve mega positieve arts heb bij de kliniek dus elke keer weer als we voor controle zijn geweest voelen we weer hoop.

2. Mie84

Mie84 Lid

29 jan 2017
    85
    0
    6
    NULL
    Hey meiden,
    Het wordt steeds spannender voor iedereen. Ben niet heel actief maar lees wel altijd hoor. Leuk om iedereen zijn vragen en verhalen te lezen.

Hier zondag de 12e of maandag de 13e mijn ei gehad want had zaterdag overdag een positieve test. Nu al vanaf donderdag maagzuur en het gaat gewoon niet weg, soms zo erg dat ik echt wel ff misselijk ben. Nog niet gespuugd gelukkig maar er zijn momenten...dan zakt het op tijd.
    Voor de rest vanaf donderdag ook gevoelige borsten gehad, het lijkt alsof het sinds gisteren minder is geworden, maar maagzuur blijft flink aanwezig. Zwanger of toeval? In ieder geval nu de derde ronde en dit met maagzuur nooit gehad. Had wel altijd vanaf eisprong tot menstruatie gevoelige borsten maar pas dat het echt tegen menstruatie afliep.
    Hebben meerdere mensen al symptomen, of ergens last van waarbij je de gedachten misschien kan leggen bij een zwangerschap?

3. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @mie84
    Lastig hè al die symptomen, en nog lastiger weet ik dan uit eigen ervaring dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden.
    Hier erg pijnlijke tepels sinds de eisprong iets wat ik normaal niet heb of altans me niet op was gevallen, volgens de gyn komt dit door de aanmaak van progesteron.
    Wanneer ga je testen ?

4. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik vind die vragen over gezinsuitbreiding altijd zo dom en ondoordacht. Alsof je even een embryo bij de supermarkt haalt en inbrengt. Sommige mensen denken gewoon niet na.

Hier nog geen symptomen. Zou ook wel vroeg zijn op 6dpo. De innesteling is waarschijnlijk nog niet eens voltooid (als die er al is).

Is het al maart? :p

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Pff, zo vervelend zeg die maagzuur!! Ik heb dat altijd al gehad,, vooral als ik naar bed ga in de avond heb ik er last van 😤 Nu heb ik last van soort steekjes, nouja, kan het geen steekjes noemen maar een soort van trekkerig gevoel... gevoel alsof je blaas vol zit zeg maar maar dan terhoogte van de baarmoeder/eileider...

In de maand dat ik zwanger was had ik nergens last van,, deed gewoon uit het niets een zw test die positief bleek.

6. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede

Poging gedaan om me zelf er ff op de juiste datum bij te zetten

7. Mie84

Mie84 Lid

29 jan 2017
    85
    0
    6
    NULL
    Die symptomen zijn echt heel raar.....
    Testen vindt ik lastig. Ik had mijn ei eigenlijk pas de 15e verwacht dus die is eerder gekomen. Ben pas in de derde ronde en weinig vergelijking met hoe me LF "normaal" is. Ik hou denk ik de standaard 14 dagen aan, dus maandag 27e of zo? Maar moet wel zeggen de drang is er wel hoor :p:p

8. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Mie84 de testdrang Haha Pff hou op 😁
    Ik zit pas op 2 dpo, denk dat ik stiekem al op 1 maart een poging ga wagen maar dat duurt nog zo lang haha

9. KleinMeisje93

Ik heb ineens bloedverlies :0:0 ovulatie??? Of??

10. Amsje90

Amsje90 Actief lid

16 jan 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry even een ego berichtje :)l

Hoop dat het lukt met de foto... Ik had op de 18e naar mijn idee een positieve ovulatie test. Nu test ik door en blijf maar steeds donkere streepjes houden! Zit nu al op dag 19 van mijn cyclus. Kunnen jullie hier iets van maken? Eerdere maanden had ik gewoon oplopende en daarna aflopende testjes.

Einde ego bericht :p

Bijgevoegde bestanden:

11. Amsje90

Amsje90 Actief lid

16 jan 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleinmeisje is het roze of echt helderrood? Kan idd een ovulatiebloeding zijn.

12. KleinMeisje93

Haha niks ego's aan hoor 😆

Hier is de ovu test nu nog wat duidelijker dan toen straks...

MAaaaar,, ik heb wel licht bloedverlies!!! Ik weet niet wat ik ervan moet denken :( dit is nu 2 weken na mijn lichte 'menstruatie'

13. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik vind die van de 20ste het positiefst ! Dus gewoon het gezellig houden.. weet niet hoe lang ze al positief zijn want na 1 week zou je beter een zw test kunnen doen.

Bij mij toen ik zwanger was gaf de ovuluatietest ook positief aan maar ik denk dat de 20ste echt je piek was.vandaag ook nog getest toevallig?

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier morgen m'n hsg.. en voor t eerst deze maand geen clomid!! Moest wel ovu testen gebruiken maar tot nu toe komt daar nog niks uit..
    streepje is nog erg licht..

15. Mie84

Mie84 Lid

29 jan 2017
    85
    0
    6
    NULL
    Dan dan zit je op 10dpo? Wel spannend hoor.
    Hoe zijn jullie cyclussen? Altijd het zelfs qua symptomen? Dit is voor mij nu de derde ronde.
    De eerste ronde had ik veel last van mijn borsten en pas 6 dagen na NOD ongesteld geworden, denk serieus dat er toen iets wel was. De tweede ronde had ik wel last van mijn borsten maar veel minder en alles ging op de datums zoals ik had uitgerekend. Deze derde rond was mijn ei eerder, heb ik veel last van maagzuur/ misselijkheid, borsten waren eerste dagen gevoelig maar nu iets minder.
    Het lichaam kan misleidend zijn, maar is dat alleen als je het heeel graag wilt en er dus veel mee bezig bent? Of is dat sowieso door de hormonen?

16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Succes morgen;)

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Veel succes morgen!

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Succes bella

19. KleinMeisje93

Heel veel succes Bella!!
    Misshien een gekke vraag, maar wat betekend hsg?😳😳 ik dacht eerst dat sommige hcg bedoelde ipv hsg 😳😳

Ik heb nu nog steeds licht bloedverlies sinds vanmiddag :(:( en ook wat lichte ovulatie gevoel.. ik weet nu niet of het nou wel een ovulatie is of niet?

20. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Dat is met vloeistof bekijken of je gangen doorgang bieden. Heb de mijne ooit gehad in 2003;)

Deel Deze Pagina