NOD lijst 1 t/m 7 maart 2017

Discussion in 'NOD forum' started by papillons, Jan 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    bella succes morgen.

mie84, ik kan echter niet duidelijk worden van mijn cyclussen :) pcos dus het is altijd weer een verassing.
    normaal wel voor me ongie gevoelige borsten, houd vaak aan tot 1 a 2 dagen voor me nod.
    echter nu heb ik zulke zere tepels, ook gewoon stijf. trekt en brand wat weer totaal nieuw voor me is.
    zelfs het idee dat ik door dat het zo pijnlijk is wat misselijk ben.
    geen pretje in ieder geval. hihi
    ik denk echter ook als je er te veel mee bezig bent je lichaam idd je de dingen laat voelen die je wilt voelen.
    juist door dat ik me er helemaal aan over heb laten gaan dus totaal niet meer mee bezig ben ik van mening dat ik toch nu spontaan toch een eisprong heb gehad. terwijl ik al wel in de gaten werd gehouden door de gyn. juist nu had ik het gevoel het boeit me eigenlijk ook niet meer, het komt wanneer het komt.
    1 maart idd 10 dpo dus opzich zal er een kansje zijn :)

2. Tiy

Tiy Actief lid

Nov 21, 2016
    284
    10
    18
    Hallo lieve dmes,
    Ben al superlang niet actief geweest op de forym. Gewoon omdat ik me er niet mwer teveel mee wil bezig houden. Ben de afgelopen maand erg ziek geweest en manlief in het buitenland. We hebben maar 1x gevreeën. We zouden aan zelfinseminatie beginnen maar niet gebeurt. Alhoewel we nu weer lekker aan de slag kunnen denk ik eerlijk gezegt dat mn eisprong al is geweest. Laatste menstruatie dag was op 1 februari. Vanaf 9 februari erg vruchtbaar slijm gehad. 11 februari gemeenschap gehad. Sindsdien nog steeds last van slijm. Je kan er wel draden mee trekken maar niet echt lang of als rauweiwit. Soms een beetje gelig (ik was me 5 keer per dag daar beneden want ik bid en voor bidden doe ik dus wassing, ben islamitisch)
    Heb een raar geboel in mn onderbuik en ochtenden / avonden ben ik erg misselijk. Ik vind olijfolie heerlijk maar sinds een aantal dagen kan ik die geur echt niet hebben. Mn man had vanochtend ontbeten met olijfolie. Ik kwam thuis rond 17.30 en liep de keuken in. Alles was schoon maar rook die oljfolie zoo sterk kon wel kotsen. Vroeg hem of tie het gebruikt had zei tie ja in de ochtend. Heb lichte krampjes alsof ik ongesteld moet worden. Nou geeft me lichaam weer signalen af waardoor ik bijna durf te denken dat het misschien wel raak is. Zoals ik elke maand wel denk. Maar heb nu maar 1 keer gemeenschap gehad en mn nod is pas op 4 maart als het goed is. Of mn eisprong is eerder geweest en bevrucht geraakt en tis gelukt. Of mijn lichaam houdt mij voor de gek. Ik ga dan ook 1 maart een testje wagen

3. TikTik

TikTik Lid

Jan 27, 2017
    21
    10
    3
    NULL
    NULL
    Gelukkig lees ik dat er al meer dames zijn die zoals ik ze noem met mind games bezig zijn. Ik ben dan ook benieuwd na het lezen van alle klachten wie er dan uiteindelijk zwanger is. Gisteren had ik last van rommelende darmen en steken onderin aan de rechterkant. Ik dacht hopen dat je sterk genoeg ben en er doorheen kom (lol)Sinds een paar dagen een dikke puist op mijn kin en mijn borsten die sinds vandaag erg zwaar voelen. Dus nu maar hopen dat mij aders mooi groen gaan kleuren! Nod 1 Maart. Dames ik lees en duim met jullie mee xxx

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Bij me zoontje ook maar een keer gemeenschap gehad, als de timing maar goed is geweest en alles meewerkt vanbinnen, heb je net zoveel kans als iemand die het 10x gedaan heeft:)

5. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    Hi dames, na even twijfelen wil ik toch mee op de lijst. Mijn nod is 2 maart, ronde 10, eerste kindje, 30 jaar.

Ik ben een paar maandjes afwezig geweest op het forum om er minder mee bezig te zijn, maar het begon toch weer te kriebelen, haha. Het is ook privé erg hectisch geweest toen bleek dat mijn moeder uitgezaaide baarmoederkanker heeft. Haar laatste wens is oma te worden (no pressure) en onze wens is ook groot dus we doen ons best.

Helaas zie ik nog een aantal bekende namen op de lijst staan van een paar maanden geleden. Iedereen veel succes en hopen op veel roze!

6. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    Oja.. En ik had voor het weekend een positieve ovulatietest dus ik zit op het wachtbankje. En ik heb al last van 'mind games' (leuk gevonden overigens)... Maar dat heb ik bijna elke maand.

7. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Wat heftig! Die druk lijkt me niet fijn zeg!

Hier ook op het wachtbankje. Helaas alleen even snel op de dag vd positieve ovulatietest kunnen klussen.. Kan iemand me op paars zetten?

8. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Ik stond vanmorgen op en dacht zo weer een dag/nacht voorbij en dichter bij maart 🙈 Hoezo mind games

9. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    Dank je.. ze gaan met contrastvloeistof de eileiders doorspuiten om te kijken of er evt blokkades zijn

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    20170221_110036.jpg

Bedankt dames voor de succes wensen.. ik mag zo gaan! Zojuist even een ovu test gedaan.. zie hierboven!

11. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Pff, hier toch nog steeds licht bloedverlies, dacht dat het over was :( heb wel hoofdpijn en vaak is dat bij mij een teken van ovulatie.. maar nu geen jdee. Ik ga nu zo een testje wagen. Zou vreemd zijn als het een menstruatie is omdat de ovulatietesten wel wat opliepen.

12. KleinMeisje93

Bloed is donker.. met een erg donkere ?sliert?
    Sorry voor de berichten achter elkaar.

13. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    Ik heb het er ook best moeilijk mee gehad. Laatste keer dat ik ongesteld werd heb ik vreselijk moeten huilen. Mijn vader vraagt elke keer of t al zover is, wat het nog lastiger maakt. Onze wens is los van dit alles ook al heel groot. Gelukkig heb ik een goed gesprek met mijn moeder gehad waarna ik iets meer rust heb. Tuurlijk blijft het altijd in je achterhoofd, zeker nu de volgende nod weer langzaam dichterbij komt ben ik er weer veel mee bezig.

14. KleinMeisje93

Zet mij anders maar op rood,,
    Het is echt rood de bloeding dus denk toch de menstruatie 😤
    Ik blijf nog wel gezellig in deze topic zitten 😊

15. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Dit had ik ook een aantal dagen (denk drie) voor mijn eisprong. Zou nog even door testen als ik jou was.

16. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Lijkt me enorm lastig voor jullie. Zijn jullie al lang bezig met proberen.

17. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2017

1 Maart (6)
    Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Mie84 - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    Miha - 33 jaar - 1e kindje - 16e ronde
    papillons - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM
    TikTik-34 jaar- 1e kindje- 2e ronde

2 Maart(2)
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 9e ronde
    Lalah - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde

3 Maart(4)
    mamma-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner) - 5e ronde
    Amsje90- 26 jaar - 1e kindje - 16e ronde MMM
    sunshine1981- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde

Ashleyrachel 28 jaar - 1e kindje -MMM

4 Maart (3)
    Tiy - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde
    Ilse84- 32 jaar - 2e kindje - 4e ronde (na mk)
    Maralena - 34 jaar - 2e kindje - 7e ronde

5 Maart(4)
    SteffieD - 28 jaar- 2e kindje - 3e ronde
    Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - 15e ronde
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? -MMM
    Kleinmeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA

6 Maart(1)
    nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1

7 Maart(4)
    Leolove - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Ilse23 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Esila - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde

Datumloos (1)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 26

Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

-------------------------------------------------------------------
    Heb mezelf op het wachtbankje gezet. Het lange wachten is weer begonnen... Ik ben er nooit goed in en voel vandaag natuurlijk vanalles. Ik voel een soort zwelling in mijn onderbuik, maar hou me gewoon voor dat het tussen mijn oren zit.

Mijn zus vertelde van de week dat ze graag 2 / 2,5 jaar tussen kinderen wil hebben dus aan het einde van dit jaar rond oktober zullen zij beginnen met het proberen voor een tweede...
    Ik heb hier erge gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant ben ik heel erg bang dat als het ons dan nog niet gelukt is, ik niet blij voor haar kan zijn.. Het voelt een beetje als een deadline... Hoop dat ik het gevoel snel weer los kan laten, want we zijn nog lang niet zover..

Succes dames die met mij op het wachtbankje zitten, hopelijk is het snel maart.

Voor de dames rondom hun eisprong, succes en veel plezier met klussen;)

@kleinmeisje93 : Hopelijk houd het bloeden snel op en is het toch een ovulatiebloeding. Ik zal nog even voor je duimen

18. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    In november 2015 mijn spiraaltje laten verwijderen. Februari, maart en april 2016 overgeslagen ivm verhuizen en poging geen verjaardag tijdens de feestdagen. (Dat zal mij inmiddels niets meer uitmaken) Sinds 10 maanden echt serieus bezig, waarvan 4 met ovulatietesten. Tot nu toe nog geen positieve test gehad.

19. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Test je twee keer per dag?

20. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    Sorry mijn fout.. Wel mooie ovulatietesten maar de zwangerschapstesten altijd omowit.

Share This Page