NOD lijst 1 t/m 7 maart 2017

Discussion in 'NOD forum' started by papillons, Jan 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharlene

Sharlene Actief lid

Apr 10, 2009
    338
    0
    16
    Mijn afscheiding is ook troebel maar ik heb nog geen kloders. En gisteravond voor dat ik ging slappen had ik een gemeene steek in mijn linker borst. Die steekjes kreeg ik ook bij mijn andere zwangerschappen. Volgens mij is het nu te vroeg om wat te voelen of niet?

Ik hoop alleen dat mijn lichaam geen trucjes aan het uithalen is.

Volgens mij maken we ons best wel gek.......:D:D

2. Lalah

Lalah Actief lid

Jan 30, 2017
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou idd, wat je zegt Sharlene.. volgens mij komen mijn klachten (behalve de afscheiding) vooral van een buikgriep! Manlief en ik zijn de hele nacht in de weer geweest, hij spugen en ik diarree. Vanochtend had onze zoon ook diarree. Of het eten van gisteren was niet goed. Sta nu in de trein op weg naar werk en heb t idee dat als er ook maar 1 vies luchtje voorbij komt, ik over mn nek ga. Al hoop ik nog steeds dat dit een innesteling/zwangerschap betekent stiekem..maar denk t niet

3. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Pff hier inmiddels dag 16 en nog geen positieve ovulatietest.. altijd netjes dag 14 gewend in die keren dat ik zwanger probeerde te worden en nu ineens later

Nu weet ik wel dat het kan maar niet gewend dus alles verschuift nu

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Ik denk dat het net wat te vroeg is om wat te voelen sharlene, ei zou nu pas aan het innestelen zijn denk ik maar het is wel herkenbaar 😊

5. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

Aug 1, 2014
    470
    0
    16
    Oh meiden, wat lees ik een hoop onzekerheid. Wat fijn dat we hier met elkaar onze hopen en angsten kunnen delen.

En Mie, 8 a 9 dpo is echt nig te vroeg. Ik weet dat sommigen dan al licht positief testenn maar de meesten nog niet hoor. Houd hoop!

KleinMeisje, wat een verwarring bij jou zeg! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier nu op 8dpo en vandaag opeens zo'n buikpijn. Lijkt een beetje op mijn ovulatiepijn, dus dan ga ik opeens twijfelen. Maar had op 13 febr toch echt een knaltest en ook giga buikpijn. Moet toen dus echt mijn ei wel gehad hebben. Hoop dus stiekem dat jet iets amders betekent, maar het zou natuurlijk ook gewoon de chili van gisteren kunnen zijn :p. Mind games? Hoe kom je erbij?

6. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Misschien nog een last minute ovulatietest ertegenaan gooien?

Temperatuur je ook?

7. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

Aug 1, 2014
    470
    0
    16
    Kan me niet voorstellen dat ik nu nog ovuleer. Ben nu opeens ook licht misselijk. Begin mezelf echt weer gek te maken. Laat het los! :p

8. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Haha herkenbaar. Steekjes die voelen als groeiende follikel en licht misselijk. Maar ik had dan net ook een patiënt die boer is, en nogal naar mest stonk

9. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

Aug 1, 2014
    470
    0
    16
    Oh bah! Dat lijkt me dan ook niet echt appetijtelijk, nee

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL

Jammer :(

11. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hier soort spierpijn gevoel in mijn buik en licht misselijk gevoel 😤😤
    Test is steeds positief dan weer negatief dan weer positief en weer negatief 😤 Gee idee wat er aan de hand is maar goed. Wordt vanmiddag nogmaals gebeld door de dokter want wil het nogmaal even bespreken en dan doorgestuurd worden naar ziekenhuis hier in de buurt want hoor nog een echo te krijgen omdat die niet door was gegaan toen.

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    20170222_120709.jpg

Zou t dan toch... een eisprong zonder clomid??

13. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Bella die zier er goed uit, ik ga duimen dat je geluk hebt. En zou het zeker al gezellig gaan maken 😊 En vanmiddag nog ff een test wagen
    Hij kan namelijk nog donkerder

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    Hij is nu nog meer opgedroogd dus nog donkerder.. we gaan ons best doen;)

15. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    #395 nicole1987, Feb 22, 2017
    Last edited: Feb 22, 2017
    Nu test ik al vanaf cd 11 en toen ware me testen spierwit vanaf dag 13 lichte streep op ovuluatietesten tot vanmorgen en nou net weer spierwit.. zou ik nou geen eisprong hebben? Zit nou op dag 16, dit heb ik eigenlijk allemaal nooit gehad bij de vorige 3 zwangerschappen

Zou het kunnen dat ik hem op dag 9 of 10 heb gehad?

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik test al vanaf cd 10 en had eerst een heel licht streepje wat steeds iets donkerder werd en op cd 15 dacht ik nu gaat het gebeuren, maar nog niet positief en daarna liepen ze weer af en paar dagen later liepen ze weer op en op cd 21 net niet positief en vervolgens lopen ze weer af.
    Voordat ik uberhaupt ovulatietesten gebruikte voelde ik mijn eisprong gewoon aan. Vruchtbaar slijm en een paar felle steken in de avond en dan werd ik inderdaad ruim 2 weken later ongesteld of bleek zwanger. Ik heb vorige ronde een duidelijke knaller op de ovulatietesten gehad en ook weer vruchtbaar slijm rond die periode en op de dag van de knaller weer die flinke steken. Deze ronde wel vruchtbaar slijm gehad en ook die flinke steken, maar de ovulatietest wil niet positief worden. Maakt me best onzeker. Mijn man zegt dan ook leg je er bij neer en test niet meer en gewoon 1 maart aanhouden als NOD.
    Maar ik vind het moeilijk om me er bij neer te leggen ben erg bang dat mijn cyclus helemaal op de hobbel ligt door die hele vroege miskraam. (4 weken en 2 dagen)

17. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Dat zou best kunnen na je miskraam hoor, want duurt eerst even voor je zwangerschaphormoon eruit is en daarna moet weer je normale cyclus op gang komen. Heb ook dus wel dat slijm gehad maar sindsien al getest maar niks positiefs maar bij mij is dat niet wat ik gewend ben. Dus of bang dat ik te laat ben geweest of geen eisprong heb. Nu moet ik wel veel plassen laatste dagen dus misschien dat me urine niet geconcetreerd genoeg is. En buikpijn ook gehad van omdat.me test niet positief was ook geen gemeenschap gehad dus denk pech deze ronde en de volgende sla ik over,december drukke maand ( sorry dames die niet makkelijk zwanger worden )

Had je wel gemeenschap gehad op die dag met steken en slijm?

18. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Hier ook door de miskraam hoor. Heb nu eindelijk mijn ei pas op dag 22!!! Vorige maand na de miskraam had ik een LF van 6, ik hoop met heel mijn hart dat die deze maand langer is, dan maar een lange cyclus in totaal.

19. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    We hebben al vanaf het moment dat mijn menstruatie voorbij is om de dag seks of soms 2 dagen achter elkaar en dan 1 dag niet. Dus daar zal het niet aan liggen. Ik had trouwens weinig HCG dus veel invloed op mijn cyclus kan dat nooit gehad hebben. Ik had paar dagen voor NOD een tuurstreepje die iets duidelijker werd, maar nog steeds vaag bleef. En 2 dagen na NOD zag je de streep eigenlijk niet meer en werd ik ook ongesteld. Als ik dus niet getest had had ik gedacht dat ik gewoon 2 dagen later dan gebruikelijk ongesteld was geworden.

20. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland

Ik zit op cd 23 en nog geen positieve ovulatie test gehad en je kunt bij mij haast niet eens van een miskraam spreken. Ik had echt een heel licht lijntje op mijn kruidvat testen en de cb digitaal zei niet zwanger dus bij de innesteling al niet goed geweest. Als ik van die CB digitaal uitga ben ik gewoon 2 dagen ''te laat'' ongesteld geworden.

Share This Page