Jaaaaaaaaaa maar dat is raar!!!! Net zwanger en gelijk naar de 9maandenbeurs, klinkt extreem enthousiast!
Haha mooi toch!!!! maar hou je het dan nog geheim op de beurs? Was met je zus of schoonzus weet het niet meer
Gefeliciteerd Purkeltje!! Super nieuws! Hier vandaag 7/8 dpo en heb het gevoel dat het niet gelukt is. Voel niets bijzonders, maar had 2 dagen geleden wel aparte prikjes links onderin mijn buik. Nooit eerder gevoeld, waren een stuk of 10 prikjes achter elkaar waar steeds een seconde tussen zat. Stom hè hoe geobserdeerd kun je zijn haha
Purkeltje wat gaaf! Gefeliciteerd. Hier is de test drang niet meet te weerstaan Haha Zondag denk ik een test wagen met 8 dpo En vanmiddag de uitslag van de progesteron waarden.
@sunshine hier vandaag 6 dpo en op lichte krampjes na ook nergens ineens meer last van, mmm geen idee wat ik er van moet denken.
De menstruatie is doorgezet en heb nog steeds libt bloedverlies,, sinds maandag werd het wel donkerder en nu weer lichter dus denk toch dat dit de echte menstruatie is 😊 Kan ik eindelijk weer verder. Zit te denken om de Persona starpakket te gaan kopen (anticonceptie methode doormiddel van plassen op een stikje die je dan in het apparaatje doet en die dan zegt of je veilig bent of niet veilig bent ) Zag dat deze te koop is bij de albert heijn,, althans op internet.
Balen klein meisje hopelijk heb je snel een posi ovu test en daarna een positieve zw test in de nieuwe ronde
Dat hoop ik ook maar ik denk dat het beter is om me er niet teveel meer mee bezig te houden 😛 Al is dat makkelijk gezegd
Ja, Purkeltje!!! Gefeliciteerd!!! Ik had me zo voorgenomen nog lang niet te testen, maar kon het gewoon niet meer inhouden. En.... ik zie een streep! Ik zie echt een streep!!! AAAAAHHHHH Pas 10dpo en na 2 vroege miskramen weet ik dan het nog mis kan gaan, maar stap 1 is er!
Fotofanaat ik zie hem ook 😄Joepie Nou ik kon me ook zostraks niet meer inhouden 6 dpo en wel heel vroeg dus, maar goed er van uit gaande dat hij Omo zou zijn, stond er toch echt rond de 5 min een heel wazig streepje. Dus ik dacht what the f@ck. Krijg hem helaas niet op de foto Maar morgen nog maar eens kijken of hij duidelijker wordt
Toch nogmaals geprobeerd hem op de foto te krijgen Kwaliteit zal wel achter uit gaan nu maar zien jullie iets of ben ik echt debiel aan het worden 🙈
Hier gisteravond 1 veeg roze, heel licht roze bij mij afscheiding.....en dat was om een uur of 18:00 daarna gisteravond en vandaag niks meer. Gisteravond heel erg menstruatie gevoel. Maar niks gekomen. Gisteravond en vandaag wel heel de dag wat steekjes en krampen die toch anders aanvoelen dan een menstruatie. Ik ga morgenochtend testen met de extra sensitieve van 2besure. Lees ook heel veel verschillende symptomen onderons zeg!! Het maakt het allemaal wel spannend hoor dames. Maar de kop is er af, er zijn er al 2 zwanger onderons, hoop dat het er veel meer worden meiden!!!
@fotofanaat, jaaaa ik zie ook de streep @mie84, succes alvast morgen ochtend, ik duim voor je! @@ashleyrachel, spannend zeg -)