Mie hopelijk een beetje van de innesteling, ja vaag hè ik kan de krampjes hier ook niet plaatsen. Ik vrolijk helemaal op van de eerste positieve testen, dat er nog maar veel mogen volgen
@purkeltje en fosfaat gefeliciteerd!!!!! @ashelyrachel sorry ik zie geen streepje maar het komt door de kwaliteit van de foto.....misschien morgen ochtend. Trouwens had je de test met ochtend urine gedaan?
@fotofanaat ja das duidelijk een streep!! Hoop dat hij gaat oplopen, alvast voorzichtig gefeliciteerd. @ashleyrachel ik zie helaas geen streepje hoop dat hij komende dagen duidelijker gaat worden, spannend!
Oohh wat leuk dat de eerste positieve testen al langs komen! Gefeliciteerd dames! Ik heb al 3 dagen lichte krampen en steekjes in m'n liezen... Mind games??
Sharle nee met middag urine, moet met het blote oog ook echt turen hoor. Hoop dat die morgen wat duidelijker wordt. Met ochtend urine
GEFELICITEERD dames met een streep, dit geeft hoop! Heel blij voor jullie x Hopelijk een vruchtbare maand voor ons allemaal. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie symptomen of is het meer een gevoel? Is jullie afscheiding ook anders? Ik had afgelopen week het gevoel van JA en sinds vandaag is dat gevoel weg. Denk dit weekend er een goedkoop testje te doen. X
Ik kon echt niet wachten ik heb net een testje gedaan.........en jaaaa hooorrr OMO WIT!!! Te vroeg getest
Je bent er erg vroeg bij dus het kan nog alle kanten op. Zal voor je duimen dat je van de week alsnog een positieve test hebt. Gefeliciteerd eerste zwangeren.
Waaauw Purkeltje en Fotofanaat gefeliciteerd!!!! Wat een mooie testen al. Laten we vooral deze goede vibe vasthouden. Iedereen op roze
NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2017 1 Maart (6) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde Mie84 - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Miha - 33 jaar - 1e kindje - 16e ronde papillons - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM TikTik-34 jaar- 1e kindje- 2e ronde 2 Maart(3) dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 9e ronde Lalah - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Arwen - 30 jaar - 1e kindje - 10e ronde 3 Maart(5) mamma-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner) - 5e ronde Amsje90- 26 jaar - 1e kindje - 16e ronde sunshine1981- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde Ashleyrachel 28 jaar - 1e kindje -MMM 4 Maart (3) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde Ilse84- 32 jaar - 2e kindje - 4e ronde (na mk) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - 7e ronde 5 Maart(3) Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - 15e ronde Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? -MMM Kleinmeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 6 Maart(1) nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 Maart(4) Leolove - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Ilse23 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Esila - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde Datumloos (1) Buiten de lijst (1) SteffieD - 28 jaar- 2e kindje - 3e ronde Totaal: 27 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) ------------------------------------------------------------------- Heb mezelf op het wachtbankje gezet. Het lange wachten is weer begonnen... Ik ben er nooit goed in en voel vandaag natuurlijk vanalles. Ik voel een soort zwelling in mijn onderbuik, maar hou me gewoon voor dat het tussen mijn oren zit. Mijn zus vertelde van de week dat ze graag 2 / 2,5 jaar tussen kinderen wil hebben dus aan het einde van dit jaar rond oktober zullen zij beginnen met het proberen voor een tweede... Ik heb hier erge gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant ben ik heel erg bang dat als het ons dan nog niet gelukt is, ik niet blij voor haar kan zijn.. Het voelt een beetje als een deadline... Hoop dat ik het gevoel snel weer los kan laten, want we zijn nog lang niet zover.. Succes dames die met mij op het wachtbankje zitten, hopelijk is het snel maart. Voor de dames rondom hun eisprong, succes en veel plezier met klussen @kleinmeisje93 : Hopelijk houd het bloeden snel op en is het toch een ovulatiebloeding. Ik zal nog even voor je duimen
Heb de lijst proberen aan te vullen, heb er een aantal op paars gezet, buiten de lijst geplaatst etc. Heb nog niemand op roze gezet, omdat ik dacht dat jullie dat zelf graag zouden willen doen
Sharlene jij kon het dus ook niet laten 😂 Blij dat ik niet de enige ben Haha met zo vroeg testen. Ik heb vanmiddag me waarde van de progesteron binnen gekregen voor 6 dpo zat ik op 20,9 meer als prima zei de arts. Nu dus verder duimen dat het goed gaat.
Zojuist weer wat roze afscheiding, denk dat de menstruatie echt door gaat zetten. Heb net nog ff snel een restje gedaan van de action, die was negatief. Had gisteravond ook nog een testje gedaan en die gaf een tuurstreep aan, balen dus!! Merk dat mijn cyclus ook niet helemaal berekenbaar is, en het waarschijnlijk nog aan het ontpillen is, kan dat nog na 4 maanden gestopt te zijn met de pil?
@hier, heb een soort van menstruatiepijn. Zit mezelf al weer helemaal gek te maken. Wil er zo ontspannen mogelijk onder blijven maar ben er blijkbaar onbewust meer mee bezig dan ik dacht. Ben nu 4 dpo het is dus nog te vroeg voor een innesteling en al helemaal te vroeg voor een menstruatie.
Voor alle meiden die al een positieve test hebben GEFELICITEERD! Ik was de afgelopen dagen wat afwezig. Ik heb vakantie en had allerlei leuke afspraken en plannen staan dus geen tijd om op het forum te zitten en dat vind ik ergens toch wel fijn. Ik heb geen flauw idee op hoeveel DPO ik zit aangezien ik niet eens zeker weet of ik wel een eisprong heb gehad. Als ik de ovulatietesten moet geloven niet (daar ben ik dus ook mee op gehouden) Maar als ik mijn gevoel moet geloven (steken en vruchtbaar slijm) dan wel. Ik moet zeggen dat ik ook nog geen testdrang heb en ik zit op cd 25! Woensdag 1 maart wil ik pas gaan testen mocht er dan nog geen menstruatie zijn. Dan zit ik op 30 dagen cyclus. Ik vind het prettig dat ik er deze ronde niet zo veel mee bezig ben, maar dat komt misschien ook door het feit dat ik idee heb over mijn eisprong! Liefs