Hey Elena83, Natuurlijk mag je bijkletsen of je nou ovulatietesten gebruikt of niet , dat maakt niks uit. Zou je je gegevens even in een rijtje willen zetten zoals in de lijst? Dan plakt iemand of ik je er wel tussen. dpo is een engelse term voor dagen na eisprong @Purkeltje, ik heb je er bij gezet. Mochten er meer al op roze willen meld het maar even
Dank je wel dvk1990. Weet ik tenminste wat het betekend. mijn gegevens: nod 6 mrt Elena83 - 33 jaar- 1ste kindje - 1ste ronde
Hi dames, helaas de test vanmorgen is nog omowit (kv 2v5). Ook na een paar uur geen indroogstreep en ik heb heel goed getuurd . Maar het was ook nog wel erg vroeg. Over een paar dagen opnieuw testen.
Danku! Hoe vergaat de spanning bij jullie allemaal? Nog meer vroegtesters? Ik blijf het spannend vinden nog zo voor de NOD. Testen lopen op, maar ik.moet echt relaxter gaan worden en er meer op vertrouwen geloof ik.
Geen bloed geeft hoop toch? Je leest ook wel dat er veel vrouwen pas op NOD of zelfs ruim na NOD positief testen.
Welkom Elena, tuurlijk mag je mee kletsen. Vandaag 7 dpo en vergeleken met gister geen streepje te bekennen. Wel nog steeds Iets bruinige afscheiding. Dus hoop maar dar her met de innesteling te maken heeft
Ik zit pas op 8dpo, dus het kan nog alle kanten op. Dit weekend in ieder geval een alcoholvrije carnaval, voor de zekerheid.
Kan zeker nog arwen! Zou het inderdaad voor zekerheid ook op alcoholvrij houden ja Hier nog steeds een positieve ovuluatietest, maar van de week al genoeg gezellig gemaakt dus eigenlijk weinig zin in vandaag
Ik weet niet of ik het me verbeeld maar lijkt toch een tuurstreepje te zien. Het is idd nog vrieg, misschien over 2 dagen wel een zichtbaarder streepje.
NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2017 1 Maart (6) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde Mie84 - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Miha - 33 jaar - 1e kindje - 16e ronde papillons - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM TikTik-34 jaar- 1e kindje- 2e ronde 2 Maart(4) dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 9e ronde Lalah - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde Arwen - 30 jaar - 1e kindje - 10e ronde Purkeltje - 29 jaar - 1e kindje - 7de ronde 3 Maart(6) mamma-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner) - 5e ronde Amsje90- 26 jaar - 1e kindje - 16e ronde sunshine1981- 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde Ashleyrachel 28 jaar - 1e kindje -MMM 4 Maart (3) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde Ilse84- 32 jaar - 2e kindje - 4e ronde (na mk) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - 7e ronde 5 Maart(3) Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - 15e ronde Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? -MMM Kleinmeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 6 Maart(2) nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Elena83 - 33 jaar- 1ste kindje - 1ste ronde 7 Maart(4) Leolove - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Ilse23 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Esila - 34 jaar - 3e kindje - 2e ronde Datumloos (1) Buiten de lijst (1) SteffieD - 28 jaar- 2e kindje - 3e ronde Totaal: 28 Wachtbankje (9), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi allemaal Denk dat hier zes dagen na m'n ei mijn menstruatie gaat doorbreken.. Vanochtend wat oud bloed verloren... en een beetje een zeurende buik.. Baal als een stekker. Het is al de derde keer deze maand dat ik tussentijds bloed verlies.... Wordt er gek van...
6 dagen na je ei zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar tussentijds bloed verliezen heb je dat vaker? Het lijkt me verstandig als je daarmee naar de huisarts gaat.
Zojuist een testje gewaagd maar hartstikke wit 😣 nog geen bloed dus volgende week nog een keer proberen...
Hier testje gewaagd en omo wit. Heb ook vreselijke krampen en erg misselijk (heb altijd 1 week voor nod veel krampen weet dan dat het eraankomt) dus over n paar dagen word ik helaas ook weer onnie
Zou dat kunnen? Het was echt oud bloed. Tussentijds bloed verliezen heb ik sinds mij curettage. Daarvoor had ik een zeer nette cyclys, kon de klok erop gelijk zetten. Curettage was in oktober. Heb daarom de gyn weer gebeld. Daar kan ik 9 maart terecht.