NOD lijst 1 t/m 7 maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door papillons, 29 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL

2. tiana81

tiana81 Lid

11 jun 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een mooie streep! Is dat die weer verdwenen is of het je een andere gedaan?

3. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Klopt deze zelfde is nu helemaal wit.

4. Tiy

Tiy Actief lid

21 nov 2016
    284
    10
    18
    Ik mag op rood helaas. 4 dagen eerder dan verwacht. Op naar rond 14 bah. Gefeliciteerd voor alle zwangere dames hiero ! Hopen op een gezond prachtig wondertje over minder dan 9 maanden !

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Raar zwanger2015 dat hij nu wit is, streep was idd erg duidelijk.

Nu de mijne is opgedroogd zie ik nog steeds heel vaag een lijntje maar het is wel een roze lijntje en niet grijs deze keer. Ooh ik hoop het zo. Krijg hem helaas niet op de foto is echt licht. Heb wel een foto gemaakt maar denk dat jullie na uploaden niks meer zien

6. Nog anoniem

Bekijk bijlage 527311

Hier de opgedroogde test.
    Morgen doe ik nog zo eeentje dan zijn ze daarna op en hoef ik ze niet meer. Donderdag ben ik 10 dpo en doe ik ff een kv test

7. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Gewoon proberen te plaatsen. Ben benieuwd.

Ik ga er vanuit dat het niet raak is. Ik was net echt vet blij maar dat is nu weg. Heb me vergrepen aan een zak chips 😣

8. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zie iets onrustig op de test. Nog te licht om een lijn te zien. Ben benieuwd! Mijn zwangerschappen begonnen allemaal met een hoop getuur en het duurde even voordat ze donkerder werden.

9. Nog anoniem

#649 Nog anoniem, 28 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2017
    Met uploaden blijft er zowiezo niets van over. In het echt staat er echt een heel licjt roze lijntje. Maar jouw verhaal over jouw testen geeft wel weer hoop.
    Ik ben ook nog erg vroeg met testen op 8 dpo, dat realiseer ik me ook wel. Hoop in ieder geval dat er de komende dagen steeds duidelijker een streep tevoorschijn komt

10. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik vond de kv testen 2v5 erg fijn altijd. Ik heb nu vier action testen versleten maar ze waren alle vier $#&@! Toch maar niet meer halen.

Maar je bent nog vroeg inderdaad.

11. Nog anoniem

Heb er ook nog 2 liggen van action, maar ik vind de testen van kv ook het meest betrouwbaar. Maar vind het zonde om die nu al te gebruiken. Eerst die fluttesten maar opmaken

12. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Heb vandaag ook van die goedkope dipsticks van zwanger en kids besteld. Vind het nooit fijn om hier bij het kruidvat te halen.

13. Nog anoniem

Die test die ik vandaag heb gedaan is van zwanger en kids, en die vind ik niet fijn, schijnen ook vaak vals positief te geven, hoef ze hierna ook niet meer. Morgen gebruik ik de laatste. De wonfo testen van zwanger en kids zijn dezelfde als die van kv.

14. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    O balen. Wist ik niet. Heb er net 6 besteld :(

15. Nog anoniem

Er zijn er ook die er geen problemen mee hebben, maar dan weet je dat voor een volgende keer (hopelijk komt er geen volgende keer)

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Anoniem ik zie nog niets en had ook vals positief bij zwanger en kids dus beter even andere halen :) en nog paar dagen wachten

Zwanger2015 dat is echt raar hoor! Je ziet hem echt duidelijk en dan ineens weg dat kan toch niet. Is ie niet nat geworden erna per ongeluk ofzo?

17. Nog anoniem

Daarom ben ik ook nog niet in een "jippie" stemming en wil ik wachten tot 10 dpo met de kv test. Die vertrouw ik gewoon

18. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nee niets gedaan. Dit was na 5 minuten. Het leek wel of hij daarna opeens verder doorliep zeg maar. Ging best snel. Denk dat ik deze maand pech heb.

Wat vervelend dat jij ook vals positief testte met van z&k. Wordt het streepje dan ook roze?
    .

19. tiana81

tiana81 Lid

11 jun 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    vreemd hoor van die test :S maar morgen hopelijk een goede :D Ik hoop ook dapper door..vooral nu zojuist mijn nichtje op visite is geweest..19 jaar en kwam vertellen dat ze zwanger is, oepsie. Heel mooi voor haar..maar argh! Ik wil ook zo graag en probeer alweer zo lang :( Nu wil ik nog harder dat het deze ronde toch echt een keer weer raak is...

20. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @steffie jammer succes in de nieuwe ronde, hopelijk snel een positief resultaat.

@zwanger2015 die test van de action is helaas door gelopen. Plus action testen zijn echt minder gevoelig dan de kruidvat.
    Maar ze werken echt wel als je zwanger bent zijn ze goed duidelijk hoor. Gewoon even kruidvat gebruiken die is toch echt wel 1 van de gevoeligste testen die er is.

@nog anoniem spannend ik denk heel vaag Iers te zien. Ik ga voor je duimen.

Deel Deze Pagina