Ik heb gehoord van mijn schoonzus dat je niet vals positief kunt testen.. als je licht positieftest en daarna toch weer negatief dan heeft er echt wel hormoon in je lichaam gezeten, zij heeft het zelf ook gehad en had dus eigenlijk een hele vroege miskraam want ze werd paar dagen later ongesteld. En bij zwNger en kids heb ik nooit vals positief getest want ik was echt zwanger toen maar de meningen schelen nogal over alle testen die er bestaan
Erg he dames dat wachten. Ik blijf onze lichamen maar raar vinden. Ze geven soms echt zwangerschapsymptomen aan... en dan doe je een test en is er niets te zien. Soms hoor ik helemaal geen symptomen en dan positief. Complex dat vrouwenlichaam. Balen meiden voor wie het negatief is of ongesteld zijn geworden. Ik wil er eigenlijk niet zoveel mee bezig zijn en het laten komen zoals het komt. Maar zo werkt dat nu tuurlijk niet, want liever vandaag als morgen zwanger toch? Daarbij moeten we onze cyclus toch ook (leren) kennen, want anders wordt het niets. Tenzij je veel geluk hebt. Ik vroeg vorige week aan mijn man, wil je samen testen als ik niet ongesteld wordt.. Nee zegt hij want vind ik veeeeeeeel te spannend. Dus ik als het zover is alleen testen en als het positief is hem vreselijk verrassen.
tiana81, ik snap heel goed hoe frustrerend het is. Heb je wel een eisprong voor zover je weet? Misschien een afspraak maken Met de huisarts. Aug 2015 is al best een tijdje en dan mag je aan de bel trekken toch? Bella 28, spannend! Mag ik vragen wat er bij jullie aan de hand is? Lees hier nog niet zo lang mee. Weet je al waar je mee moet injecteren? (Weet niet of er verschillende medicijnen/hormonen zijn die ze kunnen gebruiken) Dangerblonde, wat een lieve woorden. Ben het helemaal met je eens.
O mijn god.. ik was vandaag alle hoop verloren.. zo emotioneel en weer doodmoe al sinds ruim een week.. kreeg vandaag weer veel krampjes en ineens puistjes en was chagrijnig. Gisteren mezelf enorm lastig (en mnvriend ook haha) vandaag ook nog meer afscheiding en wateriger dan de afgelopen twee weken. Normaal wijst dat alles er op dat ik binnen een dag of twee ongesteld wordt... Maar... zit nu twee dagen voor Mn nod.. zou ik nu dan toch 1x geluk hebben na bijna een jaar? :O Ik kan het zelf nog niet geloven wat ik nu zie... 2 dagen voor nod en geen ochtend urine.. is dit het dan echt??
Ohhhhh wat gaaf! Ik ga nog harder duimen. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. (Welk merk test is dit)
Action, niet de early maar de gewone. Ik geloof het nog steeds niet. Ik ga er morgenvroeg nog een doen. En morgen bij de kV de 2voor5 halen. Baal dat die nu al gesloten is.. Jeetje.. helemaal overdonderd..
Wauuw wat gaaf Dangerblond!!! Ik moet nog ff geduld hebben... Ik zit nu op 6/7dpo. Nog geen klachten in ieder geval. Maar verwacht niks, nog maar een maand geleden gestopt met de pil. Spannend voor iedereen zeg!!
Dangerblonde wauw mooie test gefeliciteerd. Hier zojuist getest met zwanger en kids, en negatief. Weet ff niet meer hoe ik me nu moet voelen. Maandag licht positief met kruidvat en nu weer negatief. Nu alle hoop weer verloren
Gefeliciteerd Dangerblonde! Ziet er goed uit. Hier zit ik er echt doorheen.. mag op rood eerder dan verwacht. Dacht echt dat ik zwanger was na al die andere symptomen en die positieve ovulatietest. Ik wil het gewoon zo graag!!! Net als iedereen natuurlijk. Ik blijf hier meelezen hoor, benieuwd of er nog meer roze bij komt.
Ik zag dat de kV tot 7 open was dus ben er nog ff heen geracet. Kassameisje: 'heeft u nog vragen over de zwangerschapstest ivm bijwerkingen?' Eh... bijwerkingen van een zwangerschapstest? Dat moet wel goed komen denk ik.. 'goed de bijsluiter lezen mevrouw!' Grappig Bedankt lieve meiden ik geloof het nog steeds niet en als het echt waar is dan hoop ik dat ie blijft plakken en niet alsnog mis gaat... @Marleen1 je weet t nooit, kan bij ronde 1 al raak zijn of bij ronde 20. Ik hoop voor jou het eerste! Afgelopen vrijdag en maandag waren mijn testen nog Omo wit, te vroeg testen heeft dus echt geen zin.. @ashleyrachel oh nee dat is super balen! Of hij is niet blijven plakken of je concentratie hcg is nu te laag.. morgenvroeg met ochtend urine nog eens doen? Ik ga een kaarsje voor jou branden dat jij ook snel een positieve test krijgt digitale knuffel en een digitaal groot glas wijn voor jou, ik weet 100% hoe je je nu voelt! Hij brandt voor je hoor xxx ook voor jou @amsje en natuurlijk ook voor alle andere dames die nu nog wachten, proberen of weer op rood staan. Een beetje buddha luck kan nooit kwaad.
Ach nee Ashleyrachel!! Wat vreselijk balen Komt het misschien dat het niet met ochtendurine is? Lief van je Dangerblonde, dat kan zeker geen kwaad. Hoop dat het werkt voor iedereen in de volgende ronde.
Ik zou nogmaals een kruidvat test doen. Misschien die van zwanger en Kids minder betrouwbaar? Hoor van het kruidvat wel goede ervaringen. Maar snap je twijfel. Succes ik duim!
Amsje ook shit voor jou, hoop dat je volgende ronde wel positief mag eindigen. Dangerblonde super lief van je. Ben er bang voor dat het nog positief uit gaat pakken, snap echter niet waar die misselijkheid dan vandaag komt erg raar. Vandaag wel bloed laten prikken en ook hcg maar die uitslag is waarschijnlijk niet eerder dan vrijdag binnen en met pech maandag dus das weer geduld hebben. Elena ik heb geen idee eerste keer dar ik test met zwanger en kids. En helaas kruidvat op en winkels dicht en morgen ben ik weer vroeg naar me werk en pas vrijdag weer thuis, dus kan dan eventueel vrijdag pas weer met kruidvat testen. Voel me echt ellendig nu dacht dat ik zon beetje na alle ellende alles wel kon hebben maar dit is echt weer zon tegenslag.
Gefeliciteerd dangerblonde wat super. Ik vind hem behoorlijk duidelijk. Ashleyrachel is je NOD al dan? Ik heb gelezen dat kv al bij 8 miu positief kan testen en z&k pas met 20miu. Ik heb vanmiddag ook een z&k gedaan. Veel te veel gedronken. Hij was negatief. Morgen ff afwachten op mijn NOD of WOD? Pfff wij mensen zitten maar raar in elkaar
Bah niet leuk Ashleyrachel.. Ik mag op rood helaas.. Ik ging net naar het toilet en helder rood bloed.. ik verwacht dus dat ik ongesteld ben geworden. Wel een kortere cyclus als ik had verwacht. Volgende maand mijn eitje proberen te vinden met ovulatie testen. Wel fijn dat mijn cyclus gelijk op gang is na het stoppen van de nuvaring.
Ik ben vorige maand bij de fertiliteitsart geweest. Ik heb een eisprong gehad. Ook heb ik toen een poging gedaan om zwanger te raken. Heb 2 dagen last gehad van innestelingspijn en de dag daarna moest ik prikken op progesteron die was 22 volgens de arts mooi genoeg. Maar niet zwanger. Omdat alles er goed uitziet en ik een eisprong heb gehad moet ik mezelf maar weer redden. In die anderhalf jaar dat ik bezig ben heb ik 4 missed abortions gehad. Dus wel positief getest maar geen levensvatbaar vruchtje. Ook vastgesteld door de vk. Mijn cyclus is van 31 dagen naar 28 gegaan. Mijn menstruatie van 5 dagen naar 2 met amper bloed- en stolselverlies. Ook heb ik nog amper rekbare afscheiding wat ik altijd wel was gewend. Mijn LHtestjes lopen niet meer op maar is nog wel 1 dag positief. Deze veranderingen zijn na de 1e keer ma. Ik heb een donor die aan de andere kant van het land woont dus timing is inmiddels best lastig geworden maar tot dusver heb ik het op 1 keer na wel goed weten te timen altijd. Nu gaat mijn donor in juli en augustus met vakantie en in februari 2018 emigreren. Dus voor die tijd moet het me lukken...maar helaas helpen ze me niet verder in het ziekenhuis Elke ronde is dus echt heel belangrijk voor me dat het lukt maar gezien het laatste anderhalf jaar is de moed me eigenlijk in de schoenen gezonken Jammer dames van al de negatieve testje Zo frustrerend Ik duim heel hard voor jullie dat de volgende keer wel mag lukken! Knuffels X
tiana81; dat is nogal wat zeg.. ik snap dat het nu nog belangrijker wordt. Ik vind het niet gek hoor dat de moed even weg is. Maar ik hoop dat het heel snel raak is! Sterkte xx
Bekijk bijlage 527435 Bekijk bijlage 527436 Meiden heb vandaag met 2e urine ook nog een kv test gedaan, eerste foto is binnen de afleestijd en 2e opgedroogd na gedruppeld te hebben omdat hij geel werd. Op de foto bijna niet te zien maar er staat echt een heel lichtroze lijntje, hoop zo dat hij deze keer eindelijk mag gaan oplopen Ashleyrose wat raar, misschien toch een hele vroege miskraam. Balen meid Ook voor jou balen elena En dangerblonde wow wat een mooie actiontest wat gaaf!!!
Nog steeds niet duidelijk wat er precies aan de hand is! M'n cyclussen zijn sinds een jaar ineens erg onregelmatig en daar kreeg ik clomid voor zodat ik elke maand een eisprong had .. maar nog steeds geen zs. Bij mijn partner is alles oké.. We hebben t al eens bewezen dat het kan (Zoon van 3) Maar na 2.5 jr nog niks! Hsg is prima.. geen blokkades in de eileiders.. Ik ga gonal f spuiten.. dus voor een goed doel!