NOD lijst 1 t/m 7 maart 2017

Discussion in 'NOD forum' started by papillons, Jan 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Hier slecht nieuws gehad, vanmorgen uitslag van de bloed test. Hcg onder de 1 dus ik verwacht zaterdag mijn menstruatie.
    Nieuwe afspraak staat voor maandag weer gepland bij de Fertiliteits kliniek, dus weer een nieuwe ronde.

2. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook eerst een ovulatie test gedaan die knalde...dag erna een zwangerschapstest en die knalde ook..dus mssn morgen nog een testje doen.

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik had eens een kv test gedaan nadat mijn ovulatietest positief was (dit is al een hele tijd geleden) en die werd toen ook licht positief dus een zw test kan wel reageren op lh 😤

4. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

Dec 14, 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wat balen Ashleyrachel. Betekent 1 dat er wel iets is geweest of heeft dat een andere betekenis?

5. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Dat zei ik toch ook. ovulatietest reageert wel op zwangerschap maar zwangerschapstest niet op ovulatie ;)

6. Ashleyrachel

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Zwanger2015 ik heb echt werkelijk geen idee Haha.
    Ik ga er nu gewoon vanuit dat de test dus vals positief was maandag.
    Lijkt ook wel of die van de kruidvat steeds slechter wordt die test.

7. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

Dec 14, 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Vervelend allemaal. Ik denk dat een test altijd reageert op hormoon en omdat je ook een 1 hebt? Of gebruik je een medicijn met hormoon?

Ik heb met kv2v5 wel goede ervaringen. Ben ook benieuwd wat die zou aangeven op het moment. Ik wacht nog wel even geduldig af. Op al mijn testjes van gister en vandaag blijken lichte streepjes te staan.

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    1 op dit forum heeft zelfs wel met de cb wekeninidicator positief getest rond haar eisprong tijdens haar lh piek dus zwangerschapstesten reageren ook op de lh piek helaas.

Gewoon afwachten

9. tiana81

tiana81 Lid

Jun 11, 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je Ashleyrachel :( wat een domper na zo'n mooi begin...op naar de volgende ronde maar weer, ik doe met je mee as zaterdag is ook mijn NOD en ik heb geen enkele hoop dat het gelukt is dus gaan we er samen weer voor straks! knuf

10. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Meiden ik denk dat ik op roze mag! Ik zat al twee dagen met voor mij bekende zwangerschapsverschijnselen en eigenlijk wist ik het al wel! Vandaag dus 11 of 12 dpo en heb even een testje gedaan en er is een heel licht roze lijntje vetschenen binnen de afleestijd!

Ben zo blij en bang tegelijk! Nu hopen dat de testen mooi op gaan lopen!.

Balen meiden die op rood zijn, op naar een prachtig decemberkindje!

Meiden die positief getest hebben! Super fijn!

11. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Gefeliciteerd!! Hoop snel een mooie knaller en een plakkertje voor je

12. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Lijst mag onderhand flink aangepast worden denk.. mijn ei was later dus val nu eigenlijk net buiten de lijst ( denk 10 maart nu) maar blijf wel gezellig mee kletsen, maandag waag ik een poging met testen,6 dagen voor nod dan ongeveer. Vorige keer ook rond die tijd al positief kunnen testen

13. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Hier even een update. Op 10dpo mega mega tuurstreep op action en ebay test. 11dpo negatief, 13dpo ook negatief. Nu ben ik 2 dagen overtijd, negatieve testen en sinds maandagavond geen utrogestan meer ingebracht. Nu wachten op de menstruatie.
    Ondertussen blijf ik misselijk, stinkt koffie en ben ik het wel een beetje zat.

Ik werk de lijst niet meer bij. Te confronterend. 1e ronde dat ik er weer flink moeite mee heb, met de negatieve testen

14. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Lieve papillons, wat ontzettend balen voor je. Kan je niets anders dan een dikke digi knuffel geven. X

15. Ashleyrachel

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Lieve meiden, ik ga even een poosje van het forum af, geen idee hoe lang Haha maar ff geen confrontatie meer hebben. Merk dat het veel met me doet na een licht positieve test toch ellende.
    Ondertussen zal ik voor de dames die nog op de wacht stoel zitten duimen, hoop dat jullie deze week snel positief een test in handen hebben.
    Voor de dames op rood, hopelijk komen er in december veel mooie kindjes bij op deze wereld, en hebben we volgende maand meer geluk.
    Erg fijn om altijd even hier met jullie de frustratie te kunnen delen en wetende dat je niet als enige je soms rot/verdrietig/gefrustreerd voelt doet goed hihi.
    Bedankt lieve meiden voor de lieve reacties 😊

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

Sep 19, 2015
    3,027
    970
    113
    Female
    brabant
    Sterkte en succes dames! Misschien even erop uitgaan, kleine vakantie of iets.. lijkt me.heel erg zwaar zo lang.

17. Samm26

Samm26 Actief lid

Feb 29, 2016
    136
    24
    18
    Hi there!

Ik zal mezelf even voorstellen. Ben Sam, inmiddels 27 jaar en nu een jaartje bezig voor een kindje.
    Heb natuurlijk m'n ups en downs wat betreft een kindje maar ben er over het algemeen wel rustig over. Het komt als mn lichaam er klaar voor is denk ik maar. Toch denk ik, wat heeft mijn lichaam nodig om er klaar voor te zijn?

Mijn NOD is trouwens zaterdag/zondag (was in het buitenland met tijdsverschil dus lichaam is denk ik ietwat in de war), maar zag al wat spatting zojuist dus zal vast deze maand ook weer niets zijn helaas.

Zijn hier bepaalde fora die gericht zijn op het stimuleren van een zwangerschap?

Groetjes!

18. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik bedoelde dat zw test op lh reageerde bij mij 😬 Was daar toen benieuwd naar.

19. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    Ik mag ook op rood... Op naar de volgende ronde😢

20. Arwen86

Arwen86 Actief lid

Nov 29, 2016
    304
    206
    43
    Female
    Wat rot dames op rood, hele dikke knuffel en veel succes volgende ronde!!

Share This Page