Haha ja dat is herkenbaar Nicole.😂 Zijn er nog meer thuismama's net als ik ? Ik woon in Turkije. En het is hier niet gebruikelijk dat de man meehelpt in het huishouden en ook niet met de kinderen. Ik vond daarom twee kids 'snel' achter elkaar ook wel zwAar. Ik werkte destijds ook nog. . Best weleens lastig om overal alleen voor te staan. . Als hij werkt in de zomer is dat vaak 12 uur per dag 7 dagen per week dus dan verwacht ik geen hulp. maar in de winter zou het wel eens leuk zijn 🙄
Vriend twijfelt hier nog heel erg, hij vindt het te snel gaan ineens. Dus ik denk dat het deze ronde nog geen roze wordt, pff. Ik was al vrij snel na de geboorte klaar voor nummer twee
Ik ben ook een thuismama maar niet echt door eigenkeuze. Wegens ziekte zit ik nu bijna 2 jaar thuis. Ik vind het soms wel leuk maar heus niet altijd. Mijn man werk ook door de weeks. Hij helpt wel mee in alles als hij tenminste vroeg thuis komt. En in de weekend helpt hij ook mee. Zelfs dan vind ik het soms zwaar laat staan jij dat je alles alleen moet doen......pfffff. petje af Esila
Gelukkig niet de enigste! Nou ben vandaag ongesteld geworden dus me nod word 1 dag verschoven naar 7 maart.. nou hop naar ronde 1
Oh Wat vervelend Voor je dat je daardoor thuis zit ☹️ Hopelijk heb je wel leuke hobbies en je kids houden je wel bezig he. Dankje.. İk heb het wel geaccepteerd Maar tis niet altijd leuk. Hierdoor heb ik ook niet eerder Een wens Voor de derde gehad denk ik. Maar nu kriebel het alweer ff 😊 De kinderen zitten sinds dit jaar pas beiden Op school want hier begint de school met 6 jaar. Vanaf 5 mogen Ze naar het voorklasje, soort peuterklas dus Maar is niet verplicht.
NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2017 1 Maart (4) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - 2e ronde Mie84 - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Miha - 33 jaar - 1e kindje - 16e ronde 2 Maart(1) dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 9e ronde 3 Maart(1) mamma-van-marlinda - 37 jaar - 2e kindje (1e met huidige partner) - 5e ronde 4 Maart (4) Tiy - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde papillons - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde MMM Ilse84- 32 jaar - 2e kindje - 4e ronde (na mk) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - 7e ronde 5 Maart(4) SteffieD - 28 jaar- 2e kindje - 3e ronde Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - 3e ronde Nog anoniem - 39 jaar - 1ste kindje - 15e ronde Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? -MMM 6 Maart(1) nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 7 Maart(3) Leolove - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Marleen1 - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde Ilse23 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
van harte gefeliciteerd nog anoniem!! Ik hoop in juli 30 te worden! Wij hebben onze 2e vrij vlot op de 1e gekregen. Onze zoon was 1 jaar en 10 maanden toen onze dochter werd geboren. Door allerlei omstandigheden werd een 3e kindje op de lange baan geschoven, en achteraf vinden we dat eigenlijk ook wel lekker. Dat onze kinderen nu een leeftijd hebben dat ze het bewuster mee krijgen mochten we weer in verwachting raken en dat ze ook aardig zelfstandig zijn en naar de basisschool gaan. Wel een fijn idee dat ik dan mijn handen vrij heb voor de kleine als hun op school zitten. Ik kan hier al dagen niet van mijn man af blijven hij wordt echt gek van mij... Ik zal hem nu eerst even met rust laten want aankomend weekend zullen mijn vruchtbare dagen wel zijn en anders kan die man van mij dan helemaal niks meer. Ik ben er deze ronde al minder obsessief mee bezig als in de 1e ronde, geeft toch een stukje rust!
Hoop je jn juli 30 te worden? Haha kan het ook een andere leeftijd zijn of maand? 😉 Ja dat lijkt me ook wel fijner dat ze wat meer meekrijgen, de jongste is 9 maanden en de oudste 2.5 maar krijg het gewoon niet uit me kop. Aah je man zal wel veel te klagen hebben dan zo vaak😉
Hij wil dat dochter wat zelfstandiger is tegen de tijd dat nummer twee d'r is. Snap ik ergens wel hoor. Maar ik heb zoiets van je weet niet hoe lang het duurt en zelfs al zou het meteen raak zijn, dan is dochter 1,5 tegen de tijd dat de kleine er is. Komend weekend nog maar eens rustig praten samen. Toen die gister ineens zei nee ik wil niet meer was ik helemaal verdrietig en kwam er niks meer uit me 😅
Ik snap dat je dan even dichtklapt, hopelijk komen jullie er door een goed gesprek goed uit. Duurde het bij jullie dochter ook wat langer voordat je zwanger was? Hier heeft mijn man in de vruchtbare periode last van prestatieangst wat nou niet bepaald een gunstig moment is, dus moet elke keer alles uit de kast trekken om hem zover te krijgen om te klussen. Hij zit er zelf erg mee, maar willen nog even het zelf proberen voordat we hulp gaan zoeken... Word er met elke ronde wanhopiger van, dus ben blij dat ik straks wat meer ga werken. Zo even bijgelezen, ben even een tijdje afwezig geweest omdat ik aan het kramen was bij mijn vriendin. Ze heeft een prachtig kereltje gekregen waar je zo jaloers op zou worden. Gelukkig daar nog geen last van gehad Voor alle nieuwe dames, welkom en op naar een roze lijst. Hier is de ongesteldheid gelukkig bijna voorbij, vloei altijd ongeveer 7-8 dagen @NogAnoniem -> Nog van harte gefeliciteerd!!
Ok. Dat is wel begrijpelijk. Maar Wat je Zegt, het kan best nog ff duren..Snap dat je hier verdrietig om bent maar hopelijk draait hij nog bij 😃👏
Hallo allemaal, ik hoop hier mee te mogen kletsen. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Amsje90, 26 jaar, ronde 16. Ik heb eerder hier redelijk wat meegekletst maar merkte dat ik er veel te veel mee bezig was. Wij hebben vorige maand de stap gezet om naar de ha te gaan. Semenonderzoek was niet goed, echo krijg ik vrijdag voor evt PCOS en te kijken of alles er een beetje goed uitziet. Noganoniem, van harte gefeliciteerd!