Bedankt voor het welkom heten Ja klopt Esila, helaas wel! Geloof er ook niet echt meer in dat het op een natuurlijke manier kan gebeuren hoor (geen enkele ronde een roze streepje gezien). Bezig voor ons eerste kindje inderdaad. Hoop op een goede ronde voor ons allemaal!!
Ja je weet nooit wat er gebeurt.... een jaar geleden heb ik een ernstig auto ongeluk gehad en het scheelde op een haartje of ik was er niet meer geweest dus ik weet als geen ander hoe betrekkelijk het leven is. Daarom hoop ik 30 te worden Mijn man klaagt niet hoor, maar hij wil ook wel eens rust
Dankje mama-van-marlinda 😊 We Gaan Voor veeeel roze met z'n allen 👏👏👏 Amsje, Dat Snap ik☹️Toch hoop ik Op Een wonder Voor je !
Hoe lang ben je dan al bezig tiy? Misschien rare opmerking maar je man moet toch alsnog zin maken om het in een potje te krijgen anders kan die er nog flink aan sjorre wat hij wil maar moet toch omhoog dat ding,al lijkt me dat er man daar vaak weinig problemen mee heeft 😉
Ow echt waar, ja dan sta je zeker anders in het leven ! Maar heb je helemaal gelijk in,tegewoordig gaan de meeste niet meer door ouderdom. Haha wat ben jij erg dan als je man rust wil van je 😉 😛
Bedankt voor de felicitaties meiden, sorry heb vandaag niet veel tijd om te reageren ben gewoon aan het werk helaas
Wat een hoop nieuwe meiden ineens! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! Amsje, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik zit ook in ronde 16 voor mijn eerste kindje. Het is soms erg moeilijk als iedereen in je omgeving zwanger raakt hè! Ik ben met mijn vriend ook al in het ziekenhuis geweest, maar bij de eerste testen konden ze bij ons niets vinden. Nu proberen we het dus weer een half jaar op de spontane manier. Helaas tot nu toe zonder resultaat. We proberen gewoon zo positief mogelijk verder te gaan.
Oh en gefeliciteerd nog anoniem! Ik zie nu dat ook jij in dezelfde situatie zit. Ik hoop dat we snel allemaal onze naam mooi roze mogen maken!
Wij hebben 10 jaar geleden de MMM dicht gedaan, we konden het niet meer opbrengen... nu ik richting de 40 ga willen we alles op alles zetten om toch nog samen een kindje te kunnen krijgen... we hebben tot april te tijd om op eigen kracht zwanger te worden en anders gaan ze ons helpen dmv IUI. Tot die tijd moet ik afvallen en neemt de kans op spontane zwangerschap toe.. We hopen dat 2017 dan toch ons jaar mag worden -)
Heftig zeg, mama van marlinde! Lijkt me geen makkelijke beslissing die je gemaakt hebt tien jaar geleden. Ik hoop dat het er toch nog in zal zitten voor je. 2016 was niet zo'n geweldig jaar en ik hoop dat 2017 inderdaad veel beter zal gaan worden. Voor iedereen!
Hey meis, was ook de moeilijkste beslissing die ik toen gemaakt had, mijn man was verminderd vruchtbaar toen, we hadden een hoop gedaan, clomidronde's, 3 mislukte IUI's, en we waren bezig met voorbereiden IVF en toen brak ik.. Mijn moeder overleed na een kort ziektebed en ik storte helemaal in! In goed overleg hadden we toen ons boek gesloten. Maar het boek gaat toch weer verder, vorig jaar de spiraal verwijderd, intake gehad inmiddels bij mck leiderdorp, en mijn man is van verminder vruchtbaar naar vruchtbaar gegaan. En dat na 10 jaar, dat geeft zoveel meer hoop, hadden we toen 0.3% kans op spontane zwangerschap is het nu gewoon 71.2%. Maar als het ons nu jiet zelf lukt binnen het afvalproces dan gaan ze ons helpen met opnieuw IUI enz
Oohh waw mamavanmarlinde wat heftig allemaal. Ik hoop echt voor je dat het nu spontaan gaat lukken. Op naar een roze lijst. Noganoniem gefeliciteerd, beter laat dan nooit ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Wauw Mama van Marlinda wat een heftige tijd moet dat voor jullie zijn geweest. En nu weer, wat spannend zeg! hoop echt dat het deze maand raak mag zijn. Angelabend, jij loopt nu dus ook bij de ha, hoe ging het gesprek? Klopt inderdaad Miha, is echt confronterend. Helemaal omdat het net lijkt alsof iedereen ineens zwanger is.. Ook de mensen waarbij je het nog helemaal niet van zou verwachten. Wat balen dat het bij jullie ook maar niet wil lukken, zou super zijn als je deze ronde geluk zal hebben!