NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door xEsther, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Het eerste testje! Ik zie ook een licht streepje :)

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Aaah, spannend die ik-mag-niet-testen-maar-doe-het-stiekem-toch drang.. NOD staat bij mij op 5 mei, maar moet gezien de ovu testen op 7 mei komen de staan. Maar ik ga denk ik toch de 5 mei aanhouden

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Skippy! Heb je vandaag nog getest?

Ik val buiten dit groepje, mag 8 mei pas testen.
    Voel mn stokken trouwens nog steeds maar als het goed is heb ik zondag mijn ei gehad.
    Zaterdag middag liep mijn test alweer af, mn testjes waren toen ook op dus heb geen nieuwe gehaald.
    We hebben het alleen nog maar zondag ochtend gezellig gemaakt, we waren er na al die kerel al wat klaar mee en hebben een logee dus dat klust ook niet zo fijn haha!
    Hopelijk is die ene keer dus voldoende geweest.

Bijgevoegde bestanden:

4. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik zie m zeker weten hoor! Ik ga zo ook een testje doen.. 😅

5. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    En en en?

6. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    En Miszy??

7. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Knap dat jullie allemaal al durven te testen! Heb nu nog geen testdrang haha maar ben ook pas 2 dpo hihi.

Ben ook benieuwd naar jouw test miszy!

8. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Hier nu ondertussen 9 of 10 dpo en getest...negatief. Zal dus wel einde oefening zijn. :x

Hoop voor jullie op mooie testen ;)

9. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Babyloveyou dat hoeft helemaal nog niet!!
    Wel nog ff hoop blijven houden

Er zijn dames die pas een week na nod positief testen dus op 10dpo is helemaal niet raar dat hij negatief aangeeft..

Gewoon even geduld en van het weekend nog een x proberen als je niet ongesteld bent geworden

10. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Echt? Nouja wie weet haha. Ga ervan uit dat het niks is, kan het altijd nog meevallen. Wel flinke steken vanavond in mijn liezen gehad. Zal ff afwachten..

11. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Ik zie hem ook duidelijk Skippy! Spannend!

@babyloveyou kan nog steeds :) , vorige zwangerschap had ik pas 7 dagen na NOD positieve test!

Nu wel spannend en sta als laatste :| Hoop voor iedereen roze deze
    Maand !!

12. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Allemaal, Skippy ik zie m ook vrij duidelijk!

Ik zit in ronde 16, de eerste paar maanden voelde ik duizend kwaaltjes en dacht ik steeds dat ik zwanger was. Na een maand of 6 werd het minder leuk en spannend. Elke maand gaat het zo dat ik al een een dag of 5 tot 6 voor menstruatie voel dat het weer niets is. Linkerborst wordt dan hard en gevoelig en ik wordt somber. Deze maand is de eerste keer dat beide borsten zeer gevoelig zijn, al vanaf 6 dagen na ovulatie, dus 8 dagen voor menstruatie. en ik heb last van gas...:) en ben niet somber.
    Ik ben zeer geneigd morgen al een testje te doen, ook al is het dan pas 9 dagen dpo, want ik trek het echt niet meer, al die opgebouwde hoop en dan weer de teleurstelling van ongesteld worden. maar ja, als t negatief is weet je nog niets. alhoewel, ik weet inmiddels wel wat een witte test betekent.
    dus na maanden niet testen weer testdrang. ik ben eens benieuwd.

13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Babylove ik zag op internet dat innesteling tussen dag 8 en 12 plaatsvindt dus dag 10 testen zegt echt helemaal niks.
    Daarom heb ik ook echt met mezelf afgesproken niet meer te testen voor nod..het zorgt denk ik alleen voor veel teleurstelling en kost klauwen met geld hoe spannend alles ook is.

Potato spannend dat het nu toch anders voelt als de andere rondes. Hoop voor je dat het raak is!

14. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Hier NOD op 4 mei! Spannend weer! Succes allemaal en Skippy87 gefeliciteerd? :)

15. anbrow1

anbrow1 Lid

12 dec 2010
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Beetje laat maar mag ik er ook nog bij op de lijst?

Anbrow, 37 jaar, 4de kindje, 5de ronde

16. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    witte test helaas. ik snap er niets van, mijn borsten staan al dagen op springen en ik moet pas over een week ongesteld worden. ook veel buikkrampen. ik ben er zo klaar mee!

17. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Jammer.. Echt teleurstellend he dat je lichaam je af en toe zo voor de gek houd.. :(

18. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    M'n testje van vanochtend 10dpo. Laten we het er maar op houden; zo goed als wit

19. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hoi potato!

Balen dat die wit is maar als je nog een week moet tot nod betekent dat echt nog niks.
    Innesteling vindt tussen dag 8 en 12 plaats. Misschien is je lichaam heel hard aan het werk om het eitje op de goede plek te krijgen en is er daarom nog geen hcg meetbaar.

Kop en en hoop blijven houden!

En miszy ook! Het zegt nog niks..
    Nog allemaal aantal daagjes geduld

20. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen Potato. Wellicht gebeurt er momenteel vanalles in je lijf wat nog niet zichtbaar is op een test. Houd moed meis (al weet ik hoe moeilijk dat is).

Pfff Miszy! Nog wit, met de nadruk op nog. Kan nog alle kanten uit!

Deel Deze Pagina