Balen voor alle vroegtesters, witte test is nooit leuk. Maar hopelijk veranderd er nog wat de komende dagen! Fijne koningsdag allemaal!
Het begint echt spannend te worden zie ik! En vroege witte testen kunnen nog steeds gaan kleuren de komende dagen. Ik zal duimen! Ik ga zondagochtend testen (heeel misschien eerder, maar dan moet ik overduidelijke symptomen hebben (zeg ik nu heel stoer )). Ook wat vroeg, maar we verwachten namelijk die middag logees die een kleine week gaan blijven. Dus dat voelt dan een beetje gek om dan te gaan testen. Nu verder nog geen vreemde dingen. Ja ik heb een grote pijnlijke pukkel op mijn rug, heel charmant . Verder de standaard trekkende pijntjes in de liezen, ben ook wat sip en soms ronduit chagrijnig, maar ook dat is niet heel vreemd . Gewoon standaard pms dus icm een lekkere verkoudheid (rotweer..) .
Die van mij is niet donkerder geworden en een andere test is wit.. nu nog.. Ik denk dat het een indroog streepje was.. Ik was ook pas 7 dpo.. ben vandaag 9 dpo.. Voel wel vanalles.. kriebeltjes in mijn buik..
Spannend zeg! Jammer dat hij niet is opgelopen Skippy! Ik voel me niet echt anders, maar ja.. Ben pas 3dpo. Wel moe, maar heb slecht geslapen vannacht. Wel een vol gevoel in m'n onderbuik. Doet geen pijn ofzo, alleen een gek, soort vol gevoel. We wachten af hoe het verder gaat
Vraagje.. Welke ovu testen gebruiken jullie eigenlijk? Heb eens op ebay dipsticks besteld. 60st voor 5 euro of zo. Maar heb het idee dat ze niet echt goed de piek zoeken. Of ik heb een hele korte piek dat kan natuurlijk ook. Ook eens 2besure gebruikt en daar toen wel mee gevonden maar ook ineens knal.
Ik gebruik ze gewoon van de action, krijg redelijk goed mijn piek mee, daarbij doe ik wel temperaturen☺️
Ik kan niet wachten tot er in ieder geval iemand van ons een positieve test heeft!! Ben zo toe aan een beetje positiviteit
Ik heb nu de extra gevoelige dipsticks van sensitest gebruikt. En deze ronde voor het eerst de piek gevonden.
8dpo vandaag, beetje hoofdpijn, beetje weeïge gevoel, beetje licht in t hoofd, beetje gevoelige tepels... als dit aanhoud ga ik zaterdag testen denk ik, 11dpo dan.
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (5) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje Babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje Skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje Miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (4) Loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje Bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje Myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje WishfulDreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje Guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje MMM 03. (2) Pauline82 - ? jaar - ronde 1 - tweede kindje AadeeBee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje 04. (7) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje Tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje Blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje Smurfin90 - 25 jaar - ronde 5 (1 na miskraam) - eerste kindje Morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje 05. (6) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje Rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje Takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje PrincessP - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje Linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (4) Mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM AzA - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje Suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje MMM santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje MMM 07. (4) Vleermuisjes - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje MMM Hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje Mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje Charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje Beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (Nod rond 10 Mei) Totaal: 35 Wachtbankje (23),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE]
Hallo dames, Mezelf op de lijst gezet hopelijk kunnen jullie nog wat gezelschap gebruiken. Had mezelf eigenlijk voorgenomen hier wat meer weg te blijven, je kunt jezelf zo voor de gek houden en hier mee schrijven helpt mij daar niet erg aan. Maar nu de dagen toch weer spannender worden nu ik op 8 of 9 dpo zit, op cd 46 na de eerste ronde Gonal F te spuiten, zou ik hier toch graag mee kletsen. Ik voel van alles maar door dat kan ook komen door het zetten van de Pregnyl natuurlijk. Als het goed is, is de pregnyl morgen of overmorgen uit mijn systeem dus dan kunnen "symptomen" wat gaan betekenen. Voel me iig erg moe, en heb behoorlijk gespannen borsten. Maar eerlijk gezegd heb ik altijd gespannen borsten na de eisprong, wat ook wel logisch is door de toename van progesteron. Maja ... maak mezelf graag wat wijs blijkbaar @ de vroegtesters, kan nog alle kanten op! Als je een late innesteling hebt, heeft je lichaam nog geen hcg aangemaakt of onvoldoende om meetbaar te kunnen zijn. Koppie om dames. @ovu testen, ik heb die van sensitest gebruikt, die van zwanger en kids en nog 1 waar ik me de naam niet van herinner. Allemaal prima, echter is het wel nog steeds een onzeker gedoe vindt ik...geef mij maar tempen.
Welkom! Ook al een heel traject achter de rug dus. Succes met wachten de laatste dagen! Hopelijk zijn de symptomen van een zwangerschap!