NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door xEsther, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    #381 Myo, 30 apr 2016
    Laatst bewerkt: 30 apr 2016
    Ikke wel :p.
    Het kan altijd nog mis gaan, maar daar ga ik gewoon lekker niet vanuit. :)

Ik heb nog een test, die doe ik morgenochtend om te kijken of de streep al wat duidelijker wordt. Zo ja, dan ga ik er gewoon vanuit dat het goed zit. Je weet het eigenlijk toch pas enigszins zeker na de termijnecho. En dan is er weer spanning voor de 20 weken echo en dan weer spanning over de bevalling...afijn, genoeg om zorgen over te maken voorlopig. 😊

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Ja nou denk toch dat het klaar is hoor.. M'n borsten zijn niet meer gespannen sinds vandaag. Maar goed heb wel een mooie cyclus dankzij de clomid.
    Mag ik je temp kaartje eens zien? Fijn dat je temp nog hoog is!

3. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Bij mij ook niet maar ik vind het zelf prettig om bij te houden. Is m'n enige hou vast met mijn cyclussen. Nou ja ik zie het wel. Ja met clomid is het op moment van gebruik dat je temp hoger uit kan vallen. Maar dat is maar vijf a zes dagen. Hopelijk klopt het daarna wel..

4. Loes87

Loes87 Actief lid

29 jan 2015
    180
    145
    43
    Gefeliciteerd zwangeren!
    Hier is het bruinverlies weer begonnen dus zal binnen nu en drie dagen weer ongesteld worden. Op naar ronde negen 😕

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Balen Loes, hopelijk wordt 9 jouw geluksnummer!

Water, ik hou mijn ff app niet zo bij momenteel omdat ik eea een beetje los wil laten. Ik meet wat mijn temperatuur is voor de eisprong (36.4), meet dan enkele dagen tot ie omhoog is (36.7 - 36.9) en af en toe tussendoor meet ik puur omdat ik het niet kan laten. Aan het eind temp ik niet graag meer, want het voelt dan net als een test. Wacht gewoon op rood of geen rood. :)

Jammer meis, maar zo is het ook weer. Je hebt nu hopelijk aankomende ronde ook een mooie cyclus en dus meer kans. Duim voor je dat het snel mag lukken.

6. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Hopelijk volgende week veel positieve testen!
    Gefeliciteerd aan de zwangeren, heel erg van genieten!!
    Ik krijg nu ook twee pukkels in mn gezicht, dus beetje bang dat ik volgende week ongesteld wordt... 😐

7. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Dames die nog wachten kop op! Geen bloed is moed!

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Jammer, de eerste rode kleurtjes zijn wr alweer.. Veel succes de volgende ronde!

Hier nu 6/7 dpo. Voel nog niet veel. Af en toe misselijke vlagen, maar hoeft niks te zeggen natuurlijk. En nog steeds apart gevoel in onderbuik sinds m'n ei.. Maar nog even geduld!!

9. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Grappig princess. Ik ook soms misselijke vlaag. Meer van wow daar kwam mn eten weer langs. Ook wel iets sneller gaar als normaal.
    Ook steeds soort van prikjes of drukgevoel in baarmoeder. Borsten voel ik echt helemaal niet. Alleen dag na eisprong.

Wie weet.. Nog aantal daagjes wachten. Houd me nog steeds voor om pas volgend weekend te testen

10. Veto

Veto Actief lid

12 nov 2012
    168
    0
    0
    Oost-Vlaanderen
    Sinds enkele uren ongi gevoel... pfff wachten duurt zooooooo lang.

11. Pauline82

Pauline82 Lid

1 jun 2013
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jammer rode dames.. Hopelijk volgende ronde meer geluk!

En gefeliciteerd aan degenen met een goede test! Super hoor!

Ik ben vandaag ook bezwijkt en heb een test gekocht voor morgenochtend. Mijn NOD kan tussen afgelopen woensdag en volgende week donderdag zijn, dus ik mag morgenochtend testen van mezelf :)

12. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend Pauline! Heb je ergens 'last' van zoals symptomen?

13. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wat jammer dames waarbij het deze ronde niet raak is. Houd moed voor de volgende ronde!

Op hoeveel dpo testen jullie? Op het forum zie ik best veel 10 dpo voorbij komen, maar dat is best vroeg? Ik heb big bazaar testen in huis. (ja, ik weet dat in mijn laatste berichtje stond dat ik niet voor nod ging testen...;)).

Vanaf morgen begint echt onze week, spannend!!!

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    En en en Pauline? ;)

Rombly ik weet niet hoeveel dpo ik ben dus dat wordt lastig.

15. AadeeBee

AadeeBee Actief lid

26 apr 2016
    322
    41
    28
    Hier bruinverlies... 12/13 dagen dpo dus ben bang dat ik ongesteld wordt, grrrrr. ...

16. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Ik mag op rood dames!

17. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Oops mijn eerste keer op een lijst, ik kan pas 8 mei testen officieel, inschattingsfoutje!! Kan iemand mij eraf halen? Dan zet ik mezelf even in het andere topic erop! Succes dames, ik leef met jullie mee!

18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    #398 Hinti, 1 mei 2016
    Laatst bewerkt: 1 mei 2016
    Balen miszy! Hopelijk volgende ronde meer succes.

Ik duim nog steeds voor veel roze.

Hier overigens helemaal nergens last van. Het is bijna eng.. Normaal voel ik mn borten altijd goed vamaf eisprong maar helemaal niks nu. Hopelijk goed teken haha

19. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

Wat jammer dames op rood.. Hoop dat het in mei wel mag lukken!

Hier nu 8dpo. Heb inmiddels al alle verschijnselen gehad (denk ik :D ) dus ik weet niet hoe ik me zal voelen als ik zwanger ben. Begin overmorgen met testen.

20. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    [/quote]

Deel Deze Pagina