Goedemorgen dames, Mag ik nog bij jullie op de lijst? NOD 3 mei, ronde 7, 2e kindje Wij hadden maart pauze genomen en wilde dat deze cyclus eigenlijk ook nog, maar uiteindelijk hebben we het niet veilig gedaan. We noemen het de "voor-spek-en-bonen-maand" Heb verder niks bijgehouden wat betreft temperatuur of ovulatietesten. Ben er verder ook niet mee bezig geweest, maar nu mijn nod nadert begin ik het toch wel spannend te vinden. Heb geen kwaaltjes. Gisteren wel flinke menstruatiekramp gehad en dacht dat het wel zou beginnen, maar tot nu toe nog niks. Volgens mijn normale cyclus had ik gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ga maar uit van m'n langste cyclus en dan is het morgen. Ga pas woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Gefeliciteerd aan de zwangere dames en heel veel succes voor de meiden die een nieuwe ronde ingaan.
nod-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (5) jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (5) loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje wishfuldreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje mmm moodle - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 03. (4) pauline82 - 34 jaar - ronde 1 - tweede kindje aadeebee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje antares - 4e ronde - 3e kindje Leenislief - ronde 7 - 2e kindje 04. (8) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje smurfin90 - 25 jaar - ronde 5 (1 na miskraam) - eerste kindje morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje love2live - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (6) xesther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje pandabeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje[/color] princessp - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (5) mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje mmm aza - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje mmm santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mmm 07. (5) vleermuisjes - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje mmm hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje veto - 30 jaar - ronde 7 -tweede kindje mmm datumloos. (0) buiten de lijst. (1) dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (nod rond 10 mei) water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 11 mmm totaal: 41 wachtbankje (26),zwanger (3), ongesteld (3), mmm (5), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/quote]
Guusje en Takkie Bedankt voor jullie reactie. Het was echt maar heel weinig dus ik ben bang dat het niks is. Van het vrijen kan het niet zijn. Guusje wat spannend. Ik hoop het echt voor je. Wanneer ga je testen? Hinti, hihi dat zijn nog eens mooie dromen. Hopelijk snel voor ons allemaal de realiteit.
Wow, ik zie wat roze, maar helaas ook wat rood... Hier gisteravond wat bruine afscheiding. Dus dacht: daar gaan we weer!!! Tampon ingedaan vannacht en vanochtend zat er nog maar een klein beetje bruin bloed in... Dus nog even afwachten. Voel me verder niet echt alsof ik ongesteld ga worden, dat is het rare. Zaterdag nog getest en die was negatief (ook niet echt heel erg raar met 9/10 dpo.. dat komt vaker voor natuurlijk )
Alle roze dames gefeliciteerd!!! Alle rode dames jammer😔Op naar de volgende ronde..🌸 Vandaag daling van temp.. Zou het nog innesteling kunnen zijn? Zit op 8dpo.. Heb wel wat meer afscheiding geen bloed... 😕
Wouw! De eerste roze zijn er al! Hier 8dpo dus nog niks van te zeggen.. Voel nog geen naderende menstruatie, al had ik gister wel wat krampen. Maar zou wel erg vroeg zijn..
Gefeliciteerd zwangere dames! Ik ben nog niet ongesteld. A.s donderdag is m'n NOD, verwacht eerder ongesteld te worden. Hopelijk natuurlijk helmaal niet! Ik ga vrijdag testen, en vrijdagmiddag gaan we weekendje weg, te zwemmen, dus hopelijk geen menstruatie. We sil see. Spannende week. Heb wel last van veel acne? Maar kan 2 kanten op!
Spannend pandabeertje! Langzaamaan komt iedereen bij de befaamde en beruchte nod dag. Ik eigenlijk tot zaterdag maar zat te denken dat donderdag iedereen vrij is. Misschien dat ik dan wel een testje waag! Heb hele tijd spierpijn gevoel onder in mn buik. Best irritant
Helaas wel! Vorige ronde (ronde 1) was ik er enorm veel. Mee bezig. Ik kon t deze ronde echt goed los laten voor mij doen, van.. we zien wel hoe het komt. Maar nu ik eenmaal in die o zoek spannende week zit, maak ik mezelf weer helemaal gek. Terwijl ik diep van binnen me TOTAAL NIET zwanger voel, en echt bijna zeker weet ongesteld te worden. Misschien maak ik mezelf dat maar wijs om minder teleurgesteld te zijn. En als ik echt ongesteld wordt dan baal ik echt maar beter dan dat ik heel tijd denk zwanger te zijn en t niet zo blijkt. Maar goed, we gaan t weekendjs weg, te zwemmen. Maae ben bang dat ik dan ongesteld ben. En ik ben niet zo van de tampons. Balen zeg! Donderdag is mijn NOD, maar ik moet dan werken van 10.15 tot 18 en daarvoor tassen inpakken en om mer kans op positieve test te hebben, test ik vrijdagochtend,dan ben ik vrij, mocht ik nog niet ongesteld zijn... hopen op positieve test, dan ga ik helemaal leuk t weekendje in!
Ken het helemaal! Voorgenomen om niet te actief te zijn omdat ik er dan niet zo mee bezig ben maar helaas haha. Eigenlijk helemaal geen klachten of symptomen maar hopen doe je toch. Over een paar dagen weten we het. Ik duim voor je!!
Heb geen ervaring met tempen Charlie. Wel ook meer afscheiding gehad op 8/9 dpo (als ik me eisprong heb gehad??). Geen bloed, maar witte test. Kon het niet laten alhoewel donderdag pas mijn nod is. Hoop op goed nieuws voor jou.
Hoi charley Hier ook geen temperaturen.zou daar heel slecht in zijn. Ben nu 8 if 9 dpo geloof ik. Wel idee dat ik meer druk in onderbuik heb. Broek zit gewoon niet lekker. Voel ook wel if ik meer afscheiding heb echter niet zichtbaar haha. Meer kleffe bedoeling hihi Verder nig helemaal geen bruin of bloed dus heb goede hoop!