Mijn nod is ook zaterdag en had net ook hele erge menstruatiekrampen maar heb dat wel is vaker gehad. Inmiddels ronde 16 dus heb al veel symptomen gehad onderhand
Hier ook wel menstruatiekrampen. Even gezocht met grote vriend google en dat hoeft niet perse einde oefening te wezen. Zijn meer die wel die krampen hebben en toch zwanger. Zaterdag NOD, spannend!
Vriendinnen van mij allemaal ongi krampen. Is dan weer het oprekken van de baarmoeder. 1 heeft dus ook een week gewacht met testen van het zal nu wel doorkomen maar niet dus
Ben wel af en toe misselijk. Maar goed dat kan ik me ook inbeelden of door aankomende menstruatie komen. Jemig wat is dit spannend. Ben zo bang dat ik vannacht ongesteld wordt.
♡ Nod-lijst 1 t/m 7 Mei 2016 ♡ 01. (5) jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (6) loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje wishfuldreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje MMM moodle - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 03. (4) pauline82 - 34 jaar - ronde 1 - tweede kindje aadeebee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje antares - 4e ronde - 3e kindje Leenislief - ronde 7 - 2e kindje 04. (8) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje smurfin90 - 25 jaar - ronde 5 (1 na miskraam) - eerste kindje morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje love2live - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (6) xesther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje pandabeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje princessp - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (4) mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM aza - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje MMM santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje 07. (7) Vleermuisjesss - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje MMM hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje veto - 30 jaar - ronde 7 -tweede kindje MMM merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje MMM datumloos. (0) buiten de lijst. (2) dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (nod rond 10 mei) water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 11 MMM totaal: 42 Wachtbankje (23), Zwanger (4), Ongesteld (4), MMM (7), Negatieve test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ Nod-lijst 1 t/m 7 Mei 2016 ♡ 01. (5) jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (6) loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje wishfuldreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje MMM moodle - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 03. (4) pauline82 - 34 jaar - ronde 1 - tweede kindje aadeebee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje antares - 4e ronde - 3e kindje Leenislief - ronde 7 - 2e kindje 04. (8) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje smurfin90 - 25 jaar - ronde 5 (1 na miskraam) - eerste kindje morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje love2live - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (6) xesther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje pandabeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje princessp - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (4) mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM aza - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje MMM santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje 07. (7) Vleermuisjesss - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje MMM hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje veto - 30 jaar - ronde 7 -tweede kindje MMM merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje MMM datumloos. (0) buiten de lijst. (2) dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (nod rond 10 mei) water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 11 MMM totaal: 42 Wachtbankje (22), Zwanger (4), Ongesteld (5), MMM (7), Negatieve test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nee niet nog meer dames op rood! Hopelijk is het nu dan echt afgelopen.. Hier nog steeds beetje aparte buikpijn. Heel benieuwd hoe het afloopt.. Zo maar eens potje thee zetten en heerlijk naar buiten met een boekje
Oh ja.. Vanmiddag ineens een sliertje kraakheldere gelatine achtige afacheiding bij het afvegen. Vorige maand ook gehad maar toch hihi Ik denk dat ik toch maar echt donderdag ga testen. Kan niet wachten tot zaterdag!
Spannend Panda beertje, ik hoop dat je ongesteldheid uitblijft als het kan zon 9 maanden Die misselijkheid herken ik wel, maar helaas ook van rondes waarin er niks aan de hand was. Naja wie weet. Princess, nee inderdaad. Hoor juist van veel dames dat die het gevoel hadden elk moment ongesteld te worden maar die zwanger bleken te zijn. Helaas zelf nog niet gehad maar wel dat gevoel gehad, deze ronde ook weer en hopelijk betekent het nu wel wat positiefs. Hinti, steekjes en gerommel ook al heel wat rondes gehad maar helaas betekende het tot nu toe weinig. Hopelijk bij jou wel, je leest het vaker bij zwangeren . Wat jammer vleermuisjes, maar wie weet komt het nog. 10 dpo is best wat aan de vroege kant. Echt balen Linn!! Hoop op meer succes volgende ronde!! Hier, nu op 14 of 15 dpo. Weet het niet helemaal zeker maar denk 15 dpo, dus overtijd. Het enige is dat je een langere LF kunt hebben door de Pregnyl heb ik gelezen dus durf nog niet te gaan hopen. Ga morgenochtend testje doen...nog steeds gespannen borsten, en af en toe het bekende menstruatie gevoel. Gelukkig nog geen rood gespot.
Phoe dames, spannend allemaal!! En wat balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Morgen en donderdag kunnen er wel veel testen? Ik weet het nog niet wanneer ik weer durf. Had vandaag hele rare afscheiding, leek wel als rond mijn ovulatie normaal. Maar dat zou heel laat zijn en alhoewel ik nog aan het ontpillen ben heb ik echt nog nooit zo'n lange cyclus gehad zonder pil. Ik ga het afwachten maar wat er gebeurt.
Hey Rombely, ik heb ook vaak meer afscheiding rond mijn NOD en lees dat wel vaker bij vrouwen (wel en niet zwanger)
nod-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (5) jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (6) loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje wishfuldreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje mmm moodle - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 03. (4) pauline82 - 34 jaar - ronde 1 - tweede kindje aadeebee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje antares - 4e ronde - 3e kindje Leenislief - ronde 7 - 2e kindje 04. (8) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje smurfin90 - 25 jaar - ronde 5 (1 na miskraam) - eerste kindje morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje love2live - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (6) xesther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje pandabeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje[/color] princessp - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (5) mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje mmm aza - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje mmm santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mmm 07. (6) vleermuisjes - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje mmm hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje veto - 30 jaar - ronde 7 -tweede kindje mmm datumloos. (0) buiten de lijst. (2) dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (nod rond 10 mei) water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 11 mmm totaal: 42 wachtbankje (26),zwanger (5), ongesteld (10), mmm (5), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/quote]
zo nu zou alles zo'n beetje weer moeten kloppen @guusje, mijn lf is niet langer geworden door de pregnyl, is nog precies hetzelfde
Je hebt helemaal gelijk en ik ben altijd ambassadeur als het gaat om kwaaltjes dat dat niet kan en onzin is maar eigenlijk is het ook wel heel leuk om eriver te dromen We zullen het meemaken. Hopelijk nog veel roze!!