♡ NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2016 ♡ 01. (3) Jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje Babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje 02. (3) Mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje Loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje Bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje 03. (2) Pauline82 - ? jaar - ronde 1 - tweede kindje Dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (6) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje Keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje Charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje Tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje Blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje 05. (3) xEsther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje PandaBeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje Myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje 06. (2) Mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindje MMM AzA - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje 07. (1) Vleermuisjes - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje MMM Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Rond dinsdag zou het ei er moeten zijn. Ik start morgen met ovutesten. Of misschien vanavond eentje van de action omdat ik ongeduldig ben haha
Eergisteren een ovulatietest gedaan. Daar was een licht streepje op te zien. Vanavond enog anders morgenvroeg weer een testje doen en dan hopen dat het al iets is opgelopen. Spannend!! Hoop op veel roze!
Ik mag de tampons BIJNA gaan opbergen x dag 8). Ik heb een normale tot een wat kortere cyclus, dus de eisprong laat niet lang op zich wachten daarna. We gaan dit weekend wel logeren bij mijn schoonouders..heel zachtjes aan doen dan maar?
Haha gewoon testen! Van de action zijn ze toch lekker goedkoop ik heb trouwens nooit een knaller ovu test van de action gehad.. Die werken bij mij niet denk ik haha. Succes Hoop dat hij zal oplopen! Spannend idd hoop ook op heeelveel Roze! Ow 8 dagen is best lang he haha wat eng! Veel succes (en plezier) Hier; ik verwacht mn ei volgende week zaterdag/zondag pas dus ik laat de ovu testen nog even liggen gisteren laatste clomid ingenomen dus ben benieuwd.
Gisteren liepen mn ovulatietesten al op en vanmorgen een echte super knaltest! Eerste keer dat ik ovutesten gebruik dus vind het een hele geruststelling! Klopt ook aardig met 30 dagen cyclus deze ronde
Met de actiontest gister superlicht streepje vanochtend wat beter te zien . Op aandringen van mijn vriend een cb gedaan. (Volgens hem nodig na mijn verhaal dat morgen testen prima zou zijn!) negatief! Hoop morgen of overmorgen wel op positieve ovulatietest Hoe gaat het bij jullie dames?
Wordt al spannend dames! Zal me even voorstellen, Rombely, 35 Jr en eerste ronde voor een derde kindje. Vorige kindjes hebben lang op zich laten wachten, wel gelukt net voor de mmm gelukkig. Maar 1 mei gestopt met de pil, normaal de volgende dag dan ongi maar nu 7 mei pas en maar 1,5 dag oud bloed. Weet dus niet zo goed wanneer me eisprong zal zijn (en ik wou niet meteen in de eerste ronde beginnen met ovulatietesten). Nod hou ik maar op 5 mei. Succes allemaal!
Bloem, lijkt me nog niet een echte knaller. Ik kreeg ook nooit knallers. Nu overgestapt op clear blue digital en scheelt me een hoop streepjes aflezen. Wel duur. Vanochtend had ik een smiley, dus we gaan er straks nog even voor.
@Mirte heel veel succes morgen bij de echo. @Bloem is de test inmiddels al opgelopen? Ik vindt het wel handig om beide testen te gebruiken. Beetje jammer dat je op de clearblue niet ziet of er wel iets gebeurd.
Ze lopen nog steeds niet op.. Ik zou eigenlijk morgen m'n eisprong moeten hebben maar ben er bang voor
@mirte succes morgen! Hebben jullie regelmatige cycli? Mijne variëren van 23 tot 31 dagen. Best lastig om de eisprong te bepalen, maar ik wil voorlopig nog niet aan ovulatie testen beginnen.