Pandabeertje balen zeg!! Ik zou het jezelf niet kwalijk nemen. Het streepje op de test was al praktisch nihil dus misschien is er met de innesteling iets niet goed gegaan.
Ik mag ook op rood helaas.....op naar de volgende ronde. Heel veel succes voor degene die vandaag gaan teten! !
Jammer dames hopelijk volgende ronde! Hier gisteravond en vanochtend beetje bruine afscheiding. Heb t eigenlijk nooit, maar 1 keer eerder gehad bruinverlies voor mn menstruatie . Maar heb weer negatief getest dus denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word dan.
Hey dames Balen zeg nog een paar op rood Hier nog altujd niks gespot. Ook geen afscheiding. Wel gevoel dat ok ongi moet worden en de katten zijn ineens erg knuffelig.. Vanmorgen ook wel steekjes in buik en zo maar nog altijd niks vreemds Ik zou zeggen hou vol lijf haha
Vanochtend getest bij 11 dpo en lijk wat te zien. Zien jullie het ook? Op foto is zo lastig. En padabeertje, het gebeurd heel vaak dat het nog mis gaat voor de innesteling. Gewoon met volle moed naar de volgende ronde ❤
Balen meiden op rood! Pandabeertje, ik denk niet dat het door de waterbaan enzo komt hoor. Deze ronde was gewoon jouw ronde niet, maar hopelijk de volgende wel. Hinti, spannend hoor!! Ben benieuwd!!
♡ Nod-lijst 1 t/m 7 Mei 2016 ♡ 01. (5) jebb - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje wonnie - 30 jaar - ronde 2 - tweede kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 3 - tweede kindje skippy87 - 29 jaar - ronde 2 (1e na mk) - tweede kindje miszy - 26 jaar - ronde ? - eerste kindje 02. (6) loes87 - 28 jaar - ronde 8 - eerste kindje bloem93 - 22 jaar - ronde 1 - tweede kindje myo - 35 jaar - ronde 3 - vierde kindje wishfuldreaming - 31 jaar - ronde 1 na 2x mk, 1x bbz - tweede kindje guusje99 - 32 jaar - ronde ? - 2e kindje MMM moodle - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 03. (4) pauline82 - 34 jaar - ronde 1 - tweede kindje aadeebee - 33 jaar - rond 7 - eerste kindje antares - 4e ronde - 3e kindje Leenislief - ronde 7 - 2e kindje 04. (7) potato - 34 jaar - ronde 16 - eerste kindje keef85 - 31 jaar - ronde 5 - tweede kindje love27 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje tafelkleedje-28 jaar- ronde 11 (3 na miskraam)- eerste kindje blosjes - 35 jaar - ronde 3 - tweede kindje morgenzon - 28 jaar - ronde 7 (ronde 3 na mk) - vijfde kindje love2live - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (6) xesther - 25 jaar - ronde 2 - tweede kindje pandabeertje - 22 jaar - ronde 2 - tweede kindje rombely - 35 jaar - ronde 1 - derde kindje takkie83 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje princessp - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje linn81 - 34 jaar - ronde 11 - tweede kindje 06. (4) mirte85 - 30 jaar - ronde 24 - eerste kindjeMMM aza - 30 jaar - ronde 1 na mk - tweede kindje suzies - 32 jaar - ronde 13 - eerste kindje MMM santjeb - 28 jaar - ronde 11 - tweede kindje 07. (7) Vleermuisjesss - 24 jaar - ronde 16 - eerste kindje MMM hinti - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje mama0103 - 18 jaar - ronde 2 - eerste kindje charley7 - 26 jaar - ronde 5 - tweede kindje beausecret - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje veto - 30 jaar - ronde 7 -tweede kindje MMM merelv - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindjeMMM datumloos. (0) buiten de lijst. (3) dominique1991 - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje (nod rond 10 mei) water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 11 MMM Smurfin90 - 25 jaar - 5e ronde (1e na mk) totaal: 42 Wachtbankje (13), Zwanger (6), Ongesteld (14), MMM (7), Negatieve test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vanmorgen een omo witte test, maar nog steeds niet ongesteld. Mijn nod was 4 mei. Wel al dagen zeurend gevoel, maar er gebeurt verder niets... Afwachten dus maar weer.
Jammer zeg dat er nog meer meiden op rood zijn. Hier nog altijd niks en ook geen tekenen. Vanmorgen wat krampen maar kan van alles zijn. Als er vannacht niks gebeurd ga ik morgenvroeg testen
Jaaaaaaah ik ben zwanger!! 1,5 jaar en een missed abortion later. Ik ben zo gelukkig!! Stond niet op de lijst maar heb wel mee gelezen. Ik heb altijd een cyclus van 27 dagen, 2x een cyclus van 22 dagen gehad. NOD 3 mei. 4 mei een negatieve test...... Had de moed al opgegeven, heb continu kramp....maar de menstruatie bleef uit. Vanmiddag getest en hartstikke zwanger....!! Woehoe!!
Vanmorgen getest maar witter kon die echt niet zijn.. Maar ook nog altijd geen tekenen van ongu dus wacht rustig af. Als ik woensdagavond nog niet ongi ben doe ik donderdag nog een test.