Ben je al langer gestopt met anticonceptie? Ik heb ook pas ergens eind deze week mijn menstruatie, maar tot nu toe korte rondes.
Nee deze ronde voor het eerst gestopt met de pil. Deze ronde nog wel voorbij laten gaan. Ik wacht dus nu op mijn eerste echte menstruatie.
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (0) 3 mei (1) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (0) 5 mei (0) 6 mei (0) 7 mei (0) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Goedemorgen. Ik heb mezelf van de lijst gehaald. Ik ben vandaag al ongesteld geworden, dus mijn volgende nod is in de week voor deze. Jammer
Jammer @luckynumber4 ! Veel succes deze ronde!!! Hier nog geen menstruatie, dus mijn NOD mag nog blijven staan... verwacht dat t vandaag of morgen doorbreekt...
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (0) 3 mei (1) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (0) 5 mei (0) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm 6 mei (0) 7 mei (0) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, Heb mezelf voorlopig even op 5 mei gezet, eea afhankelijk van moment vd behandeling/eisprong. Dit wordt voor ons de eerste ronde voor een tweede kindje, afhankelijk van de mmm.
Hallo dames, Ik meld mij hier ook alvast... wij hebben afgelopen ronde een pauze gehad. Dit was ronde 7 voor ons 3e kindje. Ben begonnen met tempen om inzicht te krijgen in mijn cyclus en vandaag is temperatuur aanzienlijk gedaald dus verwacht ongi vandaag of morgen. Mijn nod zal dan ook 2/3 mei zijn als mijn cyclus weer normaal gaat doen. (Ik had een cyclus van 27 dagen die ineens naar 31 ging) Zet mezelf nog even niet op de lijst, dat zal ik doen als ik echt ongi ben geworden. Succes allemaal alvast!
Mijn broertje en zijn vriendin vertelde ons gisteren dat zij 8 weken zwanger zijn. Wat zou het dan leuk zijn als het ons deze ronde lukt, schelen ze straks maar ongeveer 2 maandjes. Wie gaat er ovulatietesten gebruiken en/of temperaturen?
Dankjulliewel meiden! @Williie oh dat zou zeker speciaal zijn! Ik temperatuur sinds kort en gebruik ovulatietesten jij ook?
Oh ja!! Dat zou super leuk zijn!! Duimen!! Ja ik ga alles gebruiken.. haha 1e ronde kan me niet schelen. Vorige keer was ik direct zwanger, werd een vroege miskraam, direct ronde daarna weer zwanger. Ik gebruik: -teunisbloem tot eisprong -tarwekiemolie na de eisprong -aspirine hele kleine hoeveelheid(vanaf eisprong. Sinds ik dit vorige keer gebruikte, bam zwanger) -sokken aan hahahaha En temperaturen en ovutesten Hopaaaa.. klinkt eigenlijk super overdreven als ik het zo lees voor ronde 1.. maar ergens heb ik de overtuiging dat deze combi werkte... we gaan het zien. Ben ook weer wat ouder natuurlijk!
Haha @Elisabeth83 een hele dagtaak ja @wafelijzer ik wil deze ronde voor de eerste keer ovulatie testen gaan gebruiken. Vanaf welke dag kan ik het beste beginnen?