Gisteren en vandaag een positieve hoge vruchtbaarheid. Ik gebruik de ovulatietest van clear blue die de hoge vruchtbaarheid aangeeft en de piek. De piek heb ik nog niet bereikt dus nog geen ovulatie. Die zit er wel aan te komen een deze dagen. En dan maar weer op het wachtbankje. Waarschijnlijk zal mijn NOD dus later dan 7 mei worden. Ik laat het weten wanneer ik op het wachtbankje kan .
Probeer,hoe moeilijk ook, er niet teveel op te letten wat je voelt en wanneer juist als je je erop gaat focussen voel je ineens van alles! Ik ken t
Whahaha valt toch wel mee ;( scheelt 2 jaar haha. Maar vroeg ei opzich is idd wel een voordeel. Geeft meer kansen. Als gij nu deze ronde eindelijk raak zou zijn zou dan nog mooier zijn!
Last van maagzuur! Laat dat nu al een teken zijn alsjeblieft. Bij mn dochter 8 maanden last van maagzuur gehad.
Vanmorgen deze test gedaan, in de prullenbak gegooid omdat hij omowit was. Nu haalde ik hem voordat ik moest werken uit de prullenbak en er stond ineens een streepje. Ik heb al heel veel van deze testen versleten de afgelopen jaren een dit nog nooit gehad. Ik beschouw hem als negatief maar ik loop wel ontzettend te stressen.
Eigenlijk zie ik helemaal geen tweede streep. Misschien komt het door de foto dat jij wel een tuur streepje ziet. Maar geloof dat het ook een indroog lijntje kan zijn, toch? Zijn deze toevallig van de action? Ik had het namelijk wel met de ovu testen van de action, eerst helemaal wit en een paar uur later toch een licht lijntje. Maar dan zijn de testen niet meer betrouwbaar
Ohhhh ik zie hem echt wel duidelijk moet ik zeggen!!!! Oohhh spannend!!!! Die express testen zijn top!!! Dat lees ik de hele tijd
Ik laat me nog even staan op het lijstje maar tot nu toe blijkbaar nog geen eisprong gehad.... FF zegt van wel en het zou kunnen maar dan stijgt mijn temp echt veel te weinig!! Zit dus best wel erover in nu hadden zo goed ons best gedaan dit weekend en nou waarschijnlijk 0,0 kans deze ronde.... Maar goed, blijft afwachten. Ben benieuwd hoe dit verder verloopt! Gelukkig wat afleiding komende dagen...