Dames wat is er lekker veel gekletst gezellig! Ziet er naar uit dat ik gister mijn eisprong heb gehad en dus toch net buiten de lijst val (7 mei) Is het goed als ik een extra vakje erbij maak op onze lijst? Wel raar, stond normaal altijd vooraan in lijsten en zal nu de laatste zijn wordt lastig icm testdrang
Oh dit clubje loopt t/m 7 mei. Goedemorgen ben nog niet goed wakker Ben iig niet alleen aan het einde van de lijst zie ik
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Ddara, 31, ronde 2, 3e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje 3 mei (3) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mwonder, ?, ronde 1, 2e kindje SuperMama87, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4 mei (2) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 5 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje BlueEyedSoul88, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 6 mei (2) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 ( 2e na ma), 2e kindje Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 16 (1e kindje samen) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nee, ik denk ook echt dat ik binnenkort gewoon veels te vroeg ga testen Weg gegooid geld dat dan weer wel, maar t waren toch maar goedkope testjes van de action. Maar van sommige kwaaltjes word ik ook niet goed hoor! Je gaat nu wel extra overal op letten, maar die ongesteldheids gevoel onderin is echt niet prettig. Soms zit ik gewoon echt te twijfelen of ik mn ovulatie gewoon niet eerder heb gehad, maar dat kan denk ik niet als je t weekend best een roze streep krijgt met een action ovlatie test. Daavoor was hij juist heel licht of helemaal geen streep.
Whahaha ik ken dat. Dit keer achteraan. Normaal vooraan. En vanaf de eisprong al bizar gevoel. Dronerig. Krampen enz. Kan helemaal niet. Of nou ja niet van een innesteling of hcg.
Goeiemorgen Dames, Hopelijk volgende week veel goede testen!! Mijn duimen draaien. Vandaag 7 dpo voor mij. Ik heb echt test drang, verschrikkelijk gewoon Ik ga 11 dpo testen, a.s maandag. Super spannend!
Ik zie toch echt een streep... Omg... was gister op mn werk nogal warrig, collega zei joh je lijkt wel zwanger! Hahaha... morgen weer testen! Straks misschien de predictor early halen! Hopelijk is er na uploaden nog een streepje overgebleven!
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Ddara, 31, ronde 2, 3e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje 3 mei (3) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mwonder, ?, ronde 1, 2e kindje SuperMama87, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4 mei (2) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 5 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje BlueEyedSoul88, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 6 mei (2) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 ( 2e na ma), 2e kindje Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 16 (1e kindje samen) Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Manlief ziet ook 'iets' en dat zegt wel wat haha! Zou een predictor early duidelijker zijn denk je? Hopelijk is het geen vals positief en blijft ie plakken!
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Ddara, 31, ronde 2, 3e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje 3 mei (3) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mwonder, ?, ronde 1, 2e kindje SuperMama87, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4 mei (2) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 5 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje BlueEyedSoul88, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 6 mei (2) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 ( 2e na ma), 2e kindje Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 16 (1e kindje samen) Totaal: 15 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Vergeten het cijfer aan te passen
Weet ik niet precies, denk 8 of 9 dpo zoiets? Vermoedelijk NOD is 1 mei maar mn cyclus is niet erg regelmatig
Maar ik zie echt wel iets Wel snel al! Mijn cyclus is ook niet regelmatig, soms 28 dagen ook wel eens eerder of later, dus geen idee wanneer ik moet testen eigenlijk. Probeer het gewoon volgende week, maar als ik niet kan wachten aankomend weekend al haha! zal wel negatief zijn, maar ik kan niet meer wachten, wil zo graag testen! Maar die pedicator early test heb ik trouwens veel negatieve verhalen over gehoord.
Niet van het negatieve uitgaan joh! Misschien heb je straks wel een super mooie positieve test!! Ik heb juist alleen maar positieve verhalen gehoord over de predictor early... nouja we gaan het zien