Dat had ik de eerste paar dagen ook, maar dat is nu ineens weer verdwenen. Dat maakt me zo onzeker! Vandaag lekker thuis met koningsdag! Schoonmaken en wasjes doen
Ik wijdt het maar aan verjaardags voorbereidingsstress...Zoontje morgen jarig! 2 jaar alweer! Waar blijft de tijd!
Ja gek allemaal hé? Ik let er nu gewoon veel meer op omdat je toch bewust bezig bent met zwanger worden...Maar vermoedelijk had ik dit altijd al en stel ik me gewoon aan gelukkig genoeg afleiding met verjaardagsvoorbereiding van onze boef die morgen 2 wordt! Maak me daar altijd zo druk mee...Alsof de koning himself langs komt ofzo...poetsoek al 100x op dezelfde plekken gehad volgens mij hahaha Maar jij dus ook lekker aan de poets.. voel ik me niet alleen in iedergeval
Gefeliciteerd!!!! @Loessje1987 Dankjewel! pff word steeds moeilijk vandaag 8 dpo. en voel van alles... wnnr mag jij testen?? @Elisabeth83 @Williie Jammer! maar 9dpo is nog vroeg. ik duimmm!
Officieel 6 mei. Wil dat ook proberen.... Maar vorige Zwanferschapkwn 8-9 dpo positief. Dat zou dan woensdag zijn ongeveer... aaaaaaa
@Kimmetjuh90 echt?! een lotgenootje!! wanneer ga jij testen?? Ik wil minstens wachten tot 11 dpo maandag dus.... pff voel je al iets?? @Elisabeth83 aaahh dat duurt nog ff he Ik hoop dat je jezelf kunt bedwingen en anders maar 1tje wagen op 9 a 10 dpo?
Ik ga op 10 dpo testen.. twijfel zelfs om morgen al te testen.. Ja ik heb afentoe t gevoel dat mn menstruatie er aan gaat komen.. had ik gister en eergister heel erg.. en ben heel erg moe.. maar wik me er niet teveel op vastpinnen.
Vandaag even snel langs de op =op gereden. Drukte in de stad! Helaas hadden ze daar geen pedicator. Toch even langs t Kruidvat ik op m'n knietjes bij de testen kijken. Komt er een mevrouw aan en die roept ineens; oh jeej! Dus ik kijken en begint meteen een hele preek over testen gelukkig geen bekende anders was t helemaal raar!
Ik heb besloten om morgen (9dpo) te gaan beginnen met testen, ben nu toch wel toe aan enige duidelijkheid