@DDara gefeliciteerd! @ dames die negatief testen, hopelijk aankomende dagen alsnog een positieve test! Zijn vandaag gaan verven in het nieuwe huis (alles op waterbasis hoor) maar ben net thuis, ben gewoon zo moe dat ik niet meer door kon.
Ik heb met de predictor express getest. heb nu kv2v5 gehaald daar ga ik maandag mee testen... Ik zie het wel
Ja de express is geen early test.. dus dat kan een beetje tegenwerken ook. Spannend!!! @wafelijzer wat gek.. is dan denk voor mijn update gebeurd, want ik heb niets verplaatst..
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (2) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Ddara, 31, ronde 2, 3e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje Kimmy133, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 3 mei (3) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mwonder, ?, ronde 1, 2e kindje SuperMama87, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4 mei (2) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 5 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje BlueEyedSoul88, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 6 mei (2) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 ( 2e na ma), 2e kindje Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 16 (1e kindje samen) Kroontje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal: 19 Wachtbankje (14), Zwanger (3), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo allemaal, ik volg altijd de nod forums omdat wij zelf ook proberen zwanger te raken. Ik deed deze maand niet mee omdat ik dacht: het zal toch niet lukken. Nu heb ik net een test gedaan van kruidvat en daarna early predictor maar ik zie toch een streep? Zo snel al? Ben 9 dpo.
@Kroontje1992 ik zie ze beide ook! Gefeliciteerd!!! Hier deze ronde vooral ook alleen maar meegelezen. Wou even iets afstand... Vanochtend k2v5 negatief. Zk liep raar door, heb geprobeerd op de foto te zetten:
ik zie in ieder geval deze lijst al meer roze dan de vorige echt fijn gefeliciteerd dames met roze testen
Stom he.... Hij is buiten het vlekje ook wel verkleurd op de streep... morgen maar weer opnieuw best irritant
Vruxhtbaa Idd een foute test. Jammer. Ik duim voor je mee dat het morgen een goeie test met mooi 2e streepje is!
Gidteren een testje gedaan (veels te vroeg) en toen zag ik in de verte een donkere streep, wat echt bijna niet te zien is dus was wel echt ff goed kijken. Vandaag weer een test gedaan en weer het zelfde. Zit nu pas op ongeveer 8 dpo. Ik gebruik de testen van de action, die van de kruidvat bewaar ik nog even
Had hem even uit elkaar gehaald maar hij is spier wit, dus ik heb het helaas verkeerd gezien. Ik wacht nu weer een par daagjes ´geduldig´ af