Nee niet leuk, wil niemand van jullie terug zien in een volgend nod groepje maar Kans zit er dik in dan.... Hoe ging het bij jou eerste 2?
Ok daar zit al iets langer tussen dan. Maar je bent 33 zag ik dus dat is niet zo oud. Bij mijn dochter was ik in ronde 2 zwanger, is nu inmiddels 2,5 jaar terug...
Nee nog niet oud gelukkig Heb trouwens ook voor mijn kids 3 miskramen gehad en dat was ook telkens direct raak. Dus waarom het nu zo lang duurt, geen idee! Dan was je ook heel snel zwanger de eerste keer! Hopelijk binnekort een mooie positieve test
Ja klopt en ook al weet je dat dat niets hoeft te zeggen, je houdt er toch onbewust rekening mee dat het nu ook wel wat sneller lukt dan 7 rondes
Hier vanochtend weer positieve test. Iets donkerder dan gisteren. Ben heel blij maar ook heel bang. Ik las dat het percentage dat het mis gaat voor nod rond de 50 procent ligt? Ben er veel te veel mee bezig.
Hebben jullie ook zoveel afscheiding? Vorige maand toen we een pauze hadden was ik na eisprong vrijwel droog en nu elke dag veel afscheiding.....
Blijft toch altijd spannend kroontje. Maar probeer er ook van te genieten anders wordt het een hele lange zwangerschap!
Ka dat klopt ja dat klopt helaas wel. Maar vaak weet je dat niet omdat je dan bv op nod gewoon je menstruatie krijgt. Maar ik zou me voor nu daar echt geen zorgen over maken hoor!! Maar jeetje wat heb jij vroeg al een mooie test zeg!! Hoeveel dpo was je bij je eerste test?
Hier is het ook niks geworden. Vanochtend getest 11 dpo. omo wit. Plus alle kwaaltjes die ik heb 3 dagen voor nod zijn weer aanwezig. Op naar de volgende ronde
Hoi meiden!! Bedankt voor de felicitaties! En ook alle zwangere tot nu toe GEFELICITEERD! Mijn positieve test was op 9 dpo hij was licht maar duidelijk zichtbaar zeker geen tuurstreep! en vandaag echt een knal streep! Wat ik er van heb gemerkt was op 5dpo een hele erge steek in mijn onder buik (dat had ik bij mijn eerste kindje ook) en op 7dpo heb ik de hele nacht overgegeven of dat iets met elkaar te maken heeft durf ik niet te zeggen kan ook net iets verkeerds hebben gegeten! Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig ervaring heb met niet zwanger zijn...... Bij de eerste en tweede was ik meteen ronde 1 zwanger en nu dus in ronde 2. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik bij ronde 1 dit keer echt niets heb gevoelt. Geen steek als bij mijn eerste en nu dus 3de zwangerschap en geen ovulatie bloeding zoals bij mijn 2de zwangerschap
Ik weet niet of ik je had gefeliciteerd, dus bij deze Ik testte vandaag ook ongeveer op 9 dpo, maar negatief helaas Of ik word ongesteld of ik moet gewoon nog een geduld hebben Echt steken heb ik niet, wel in t begin wat mensturatie achtige pijn en afentoe misselijk en zelfs overgeven. Zaterdag t gevoel dat ik een soort bal in mn buik had toen ik er op lag in bed, echt niet prettig! Maar in ronde 1 had ik ook wat kwaaltjes, maar toen helaas toch ongesteld geworden. Ook erger dan normaal. Ik denk toch dat ik nu ga wachten tot mn nod en dan weer een testje er tegen aan gooi, of ik koop de early van de action, heeft iemand daar toevallig ervaring mee?